Zwariowane liceum- prolog

OD RAZU MÓWIĘ, ŻE JEST TO OPOWIADANIE MOJEJ MŁODSZEJ SIOSTRY :D UWIELBIA TE KRESKÓWKI ,,NARUTO", WIĘC POSTANOWIŁA NAPISAĆ TO OPOWIADANIE. JAKBY COŚ, TO TO BĘDZIE DeiSaku lub SasuSaku ;) SAMA JESZCZE NIE WIE, ALE DOCEŃCIE JEJ PRACĘ :)

_______________________________________________________________________________________________

Nazywam się Sakura Haruno. Mam 17 lat i chodzę do liceum ze swoją zwariowaną klasą. Mam różowe włosy, zielone oczy, zgrabną i szczupłą figurę, jestem dobra z pisania wypracowań, z W-Fu oraz mam wielu przyjaciół. Oto oni:

Naruto Uzumaki- zabawny blondyn o niebieskich oczach. Nie należy do najmądrzejszych, ale wszyscy go lubią za charakter. Pomocny, sympatyczny, miły, żartobliwy i ma dobre serce.

Hinata Hyuga jest spokojną i nieśmiałą dziewczyną. Zakochana w Naruto po uszy, ale on, jako jedyny tego nie dostrzega. Ma granatowe włosy, białe oczy i ładną figurę.

Ino Yamanaka to blondynka z niebieskimi oczami. Uwielbia modne ubrania i makijaż. Lubi też przypodobać się chłopakom. Daje też dobre rady dotyczące ubioru i umalowania się.

Sasuke Uchiha jest bardzo przystojnym chłopakiem o ciemnym włosach, czarnych oczach i dość nietypowym charakterze. Miły, dobrze się z nim rozmawia, ma starszego brat- Itachiego. Ma duże powodzenie u dziewczyn.

Shikamaru Nara- leniwy (i to bardzo), ale za to strasznie inteligentny. Na lekcjach głównie śpi, ciągle używa takich słów jak ,,beznadzieja”. Mało co go interesuje, ale i tak go lubię.

Neji Hyuga to kuzyn Hinaty. Ma długie brązowe włosy i białe oczy. Kujonowaty, lecz sympatyczny. Jest z nas wszystkich najpoważniejszy, ale nawet jemu czasem odbija.

Rock Lee jest dziwnym chłopakiem, a jego wujek, Gai, uczy w szkole W-Fu. Są do siebie baardzo podobni. Nie tylko z wyglądu. Mają głupawe fryzury i chodzą w dresach. Rock jest sympatyczny i na dodatek we mnie zakochany… Dość łatwo daje się ponosić emocjom.

Kiba Inuzuka ma sporego psa, Akamaru. Po szkole wyprowadza go na spacer. Jest bardzo przystojnym szatynem, za którym szaleje sporo dziewczyn. Często ma na głowie nieład, ale szczerze mówiąc, to mu z tym do twarzy. Żartobliwy, ciągle robi coś głupiego. Mój ,,brat” ;)

Sai przyszedł do szkoły niedawno, ale szybko zdobył naszą sympatię. Z wyglądu przypomina Sasuke, ale ma inny charakter. Ślicznie maluje. Z całej klasy jest najlepszy z plastyki. Skrywa w sobie emocje, jest śmiały ( czasem nawet aż za bardzo). Też ma powodzenie u dziewczyn.

Shino Aburame jest dziwny. Ma obsesję ma punkcie robaków. Stara się ich nie rozdeptywać, a gdy widzi, jak ktoś jakiegoś zabije, to chce mu się płakać. Jeszcze nigdy nie spotkałam takiego chłopaka. Właściwe to cały czas nosi okulary przeciwsłoneczne. Najlepszy z biologii.

Choji Akimichi to tęższy chłopak, który kocha jeść. Skubie nawet coś na lekcji pod ławką. Nienawidzi, gdy mówi się na niego ,,grubas”. Do szkoły zawsze nosi kilka paczek chipsów, ale niechętnie się nimi dzieli.

Tenten podoba się Neji. Zawsze nosi na głowie dwa koczki. Ma bojowy charakter i nie lubi bałaganu.

Temari- blondynka, która wraz ze swoimi braćmi( Kankuro i Gaarą) przeprowadziła się do naszego miasta. Ma cztery koki na głowie. Zakochana w Shikamaru, zresztą z wzajemnością. O dziwo, żadne z nich nie chce się do tego przyznać. Musi pilnować rodzeństwa, by nie robili żadnych głupot, co zdarza im się często.

Gaara ma obsesję na punkcie piasku. W ogródku ma nawet własną piaskownicę i nikogo do niej nie wpuszcza. Boi się, że jakiś zwierzak mu do tego piachu nasika, więc Akamaru ma do niego szczególny zakaz. Ma czerwone włosy i maluje się jak jakaś gwiazda heavy metalowa.

Kankuro ma tonę makijażu na twarzy. Twierdzi, że z tym mu ładniej. Jego obsesją są kukiełki i lalki. W dzieciństwie uwielbiał się nimi bawić ( szczególnie Barbie) i nadal trzyma to w kufrze na strychu, choć się do tego nie przyznaje.

Suigetsu Hozuki ma bzika na punkcie wody. Uwielbia pływać. Ma seledynowe włosy i często kłóci się z Karin.

Karin to czerwono włosa zdzira, na zabój zakochana w Sasuke. Ma czerwone oczy i nosi okulary. Nikt jej nie lubi.

Jugo ma żółte włosy, jego najlepszym przyjacielem jest Suigetsu. Wrażliwy, ale gdy trzeba, to potrafi ostro dowalić.

Z kolei grono nauczycielskie jest bardzo ciekawe:

Kakashi Hatake- nasz wychowawca, który ma obsesję na punkcie książek. Twarz skrywa za maską, bo twierdzi, że zdjęcie jej byłoby kłopotliwe. Uczy polskiego… Bardzo lubiany przez podopiecznych.

Jiraiya jest jakimś zboczuchem. Uczy (niestety) WDŻWR. Często czyta gazetki z porozbieranymi kobietami i ogląda pornole. Dziwak. Praktycznie nikt nie lubi z nim lekcji.

Asuma Sarutobi uczy matematyki. Wszyscy go lubią, bo ma podejście do uczniów.

Might Gai- nauczyciel W-Fu i wujek Rocka. Lekcje z nim są strasznie męczące, a on sam jest dziwny. Ciągle mówi o jakiejś sile młodości. Pod koniec lekcji każdy pada i jest wykończony.

Yamato naucza historii. Spoko gość, który rozumie potrzeby uczniów. Dość wymagający, ale znośny.

Kurenai Yuhi to przemiła nauczycielka geografii. Bardzo ,,lubi”( ale tak lubi- lubi) Asumę, zresztą z wzajemnością.

Anko Mitarashi jest wymagająco i ostrą nauczycielką fizyki. Uczył ją Orochimaru, ale okazał się jakimś zboczuchem, który przeprowadzał porąbane eksperymenty.

Ebisu uczy chemii. Wymagający, ale ma dobre serce. Nie jest specjalnie lubiany, lecz zna swój przedmiot znakomicie.

Kotetsu Hagane uczy angielskiego. Lubiany, ale czasem dziwny. Ma na nosie bandaż, bo podobno kiedyś zaciął się nożyczkami.

Izumo Kamizuki- nauczyciel plastyki, ale jego lekcje są zazwyczaj wolne i robimy na nich to, co chcemy.

Tsunade jest dyrektorką, która uwielbia hazard i alkohol, a jej asystentką jest Shizune. Każdy wie, że podoba się Jirai.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • MarciaA 29.05.2015
    To ma być DeiSaku!!! DEidara jest jednym z moich ulubionych członków Akatsuki!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania