Poprzednie częściDrabble – Nostalgia przy kawie

Drabble – Czerwony autobus

Czerwony autobus przemierzał ulice nieistniejącego miasteczka zawsze po północy. Nieistniejący mieszkańcy, nieistniejącego miasteczka przemieszczali się nim codziennie.

– Ten autobus to widmo! – krzyczeli.

Zapominali, że wszystko, co ich otaczało było wytworem wyobraźni. Gruby, siwiejący kierowca, który zawsze witał pasażerów zezowatym spojrzeniem. Ulice i domy. Kobieta z białym psem, chodząca od domu do pobliskiego drzewa i z powrotem. Listonosz roznoszący niewidzialne listy. Gdy wjechałeś tutaj raz, nie mogłeś się już wydostać z tej wyimaginowanej rzeczywistości. Czerwony autobus porywał ludzi ze świata żywych i przenosił w nowe, w nieznane. Pamiętaj – omijaj czerwony autobus. Omijaj przystanek. Ten przystanek będzie twoim ostatnim.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • KarolaKorman 17.10.2016
    ,, przemieszali się nim...'' - szczali
  • TeodorMaj 17.10.2016
    Dzięki, nie zauważyłem ;)
  • Pan Buczybór 17.10.2016
    Calkiem niezły tekst. Niech będzie 5.
  • TeodorMaj 17.10.2016
    Dziękuję.
  • MileniS 17.10.2016
    Oj ciężko mają Ci nieistniejący mieszkańcy. Tekst bardzo fajny.
  • KarolaKorman 17.10.2016
    Teo, nie zdążyłam wcześniej przeczytać całości, wróciłam więc. Tekst iście horrorowy, fajny, 5 :)
  • TeodorMaj 17.10.2016
    Karola, dzięki ;)
  • Tina12 17.10.2016
    Bo zacznę się bać jeździć busami przez ten czerwony autobus.
    5
  • Violet 17.10.2016
    Przenosisz w nierzeczywistą rzeczywistość tak plastycznie, że nie da się obojętnie przejść obok Twojego tekstu. Z przyjemnością daję 5.
  • TeodorMaj 17.10.2016
    Bardzo dziękuję :)
  • Bio 01.11.2016
    Boskie. 5
  • Rasia 03.12.2016
    "Nieistniejący mieszkańcy, nieistniejącego miasteczka" - bez przecinka, nie traktujemy tego jako powtórzenia :)
    "co ich otaczało było" - przecinek po "otaczało"
    "Kobieta z białym psem, chodząca" - bez przecinka
    Ale groźne zakończenie :D Twoje prace są bardzo oryginalne, trzeba to przyznać. Masz bardzo dużo różnorodnych pomysłów i dzięki temu fajnie się Ciebie czyta, nawet jeśli dane opowiadanie nie jest np. w moim stylu. A! Przy okazji; Twoje zdjęcie profilowe jest przeurocze xD Tutaj zostawiam 5.
  • TeodorMaj 03.12.2016
    Miło mi słyszeć (czytać) takie słowa :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania