dstyl /52/ - Bug w programie - yanko wojownik 997 z pasjami O!

w temacie: "Ale się porobiło, jak my teraz pozbędziemy się ciała?..."

 

„Ty jesteś dla mnie wszystkim, przecudowną wonią kwiatów i gwiazdką gorejącą, która świeci coraz słabiej"

 

Czas ucieka tak szybko, przybliża kres, zapowiada ziemskiej powłoce koniec, lecz zasłużonych biorą w obłoku. Idą ci do nieba całym swoim ciałem. Dlatego też nie mają grobów.

 

Bogumił, tak miał na imię, od dziecka było mu pisane, dobro. Żył prawo, jak najlepszy prawicowiec, nie grzeszył.

Wystrzegał się czynności na "p", nawet nie pluł publicznie, ani się nie peszył.

Uczciwe miał życie, z czasem nadszedł kres.

 

„Jest ciemna noc, czuję, że pukam do nieba bram”

 

Rankiem chmura zeszła spośród innych obłoków, wstąpił na nią i uniósł się tam...

 

Knock, knock, knock, knock.

 

Judaszem, przekutym za grzechy na wizjer, popatrzył Święty Piotr. — Zacna dusza — stwierdził, ale jakby jakoś nieprzezroczysta.

— Zapytał — kto tam?

— To ja, bezgrzeszny B. Razem z ciałem swym chcę być pośród innych świętych, cielesnych.

— Zaraz, po klucz mam dużo schodów, nie noszę przy sobie, bo jak mi się zapomni, to by mi mogły spaść, a od diabłów, to drogo wykupić potem, wytargować nie mogę — wykorzystując krew żydowską, trochę zmylił petenta, mową, Święty Piotr. — O co tu chodzi — pomyślał. Do hologramu, pałacu Pana muszę gnać, czym prędzej.

 

— Apollo! Podeślij no mi tutaj Rydwan Bogów.

— Däniken czyżby już przybył?

— Nie, po prostu mam pewien pilny donos.

 

— Witamy Cię Piotrze. — Rzekł w pałacu Bóg Ojciec. Jak anioł, ptak rozłożył skrzydła i pochylił głowę.

— Witajcie Panowie, od razu przejdę do sprawy, otóż na bramie mam problem. Przybył jeden z ciałem.

— Być to nie może! — rzekł Bóg Ojciec.

— Z oparcia krzesła zaraz spadnę — dodała gołębica, śmiać się niezbyt mogę, tyle żartów przez stulecia, ale ten bije wszystkie.

— To nie żart, Panowie — poważnie — odrzekł Piotr.

— Widzę, że to prawda, plotka w niebie już krąży — nie pytajcie, skąd wiem, bo jestem wszechwiedzący — rzekł Bóg Ojciec.

— To powiedz mi Panie, czemu jestem Duchem Świętym, skoro jestem samicą gołębia — zapytała Duch Święty — gołębica.

— Kiedyś ci to opowiem — odparł Bóg Ojciec, teraz mamy inne sprawy. — Zwołuję radę, zasiadamy do stołu i gadać, kto ma co do powiedzenia w temacie.

Hologram gołębicy rozpostarł skrzydła i rzekł:

— Nie tylko my tam żeśmy latali, ptakiem jestem, to wiem. Były byty z innych wymiarów i krain, i stąd niekiedy, nieścisłość w zarachowaniu. Oni nam czasem ich podbierali z duszą i ciałem, a postronni mylili naszych aniołów z Alienatorami — ot taki to problem.

— To już wiem, kto nam podprowadził Mojżesza i gdzie podział się Jezus, razem z matką, a my tu czekamy... trudna sprawa, pamiętam, że Henoch był od nich — rzekł Bóg Ojciec. Zezłościł się — tamci brali, a inni zapisywali, że biorą ich ci od nas, co myśmy takich nie wysyłali, bo u nas nie ma odpowiednich infrastruktur. To wszytko tylko oparte o wiarę, a ten tak uwierzył, tak musiał zanadto, że mu się stało i, aż tak go realnie uniosło! Widać był bug w programie, ale się, kurwa, porobiło... — i, co my teraz zrobimy z ciałem???

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (39)

  • Z rańca taki strzał w dechę O! A teraz wy zaczynajcie polowanie hihihi
  • Szpilka ponad rok temu
    Hahahaha, ale cyrki, Bogumił z ciałem trafił do nieba ?
  • Szpilka
    Hihihi ale będzie smrodu kupa ?
  • Zmarnowany nabój, drugie pudło!
  • A nie, nie zgadywałaś tu?
  • Sorry, bez pudła, bo bez wskazania.
  • Szpilka rok temu
    yanko wojownik 997

    Nie zgadywałam, bo nie miałam pojęcia kto zacz ?
  • Szpilka, I tak nie udało się zwać Cię celnie pudlarą... ;(
  • Poncki ponad rok temu
    Yanko słusznie ostatnio zauważył, że jak tam takie duszki mają fruwać to chybwa niebo nie będzie wcale takim uroczym miejscem jak to piszą.

    Tak czy inaczej, DD bez dwóch zdań ?
  • Mocna pozycja na strzelnicy O! Wystrzeliłeś Dedusia do nieba hihihih
  • Poncki ponad rok temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi
    Czy otrzyma w związku z tym tytuł wniebowstrzelony?
  • Poncki
    Wniebowstąpienie O!
  • Poncki ponad rok temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi
    a pan B otrzyma tytuł: Wniebosamwcisły
  • Trzeba było iść tym torem zauważenia:)
  • Poncki rok temu
    yanko wojownik 997
    No właśnie. Miałem trop?
  • Poncki, Trzeba jeszcze było więcej wiary w to, że dobry.
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    "Knock, knock, knock, knock." To mnie bardzo roześmieszyło, kto autre jest. no kto? Fajne ale będę musiał odstrzelić, taka robota, nie będziesz katem, będziesz kotem i ubodzy zjedzą cie w rosole.
  • Knock, knock, knock, knock dobre XD
  • Poncki rok temu
    Piękna zmyłka ?
  • Poncki, Hehehe!:)
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    W ogóle śmiechowe, niech będzie, że DD, ale to pewnie sam Niepowtarzalny w Niepowtarzalnego, to nietrafienie, to →→→→→→DD!←←←←←←←
  • Rozstrzelałeś na sito naszego Dedusia O!
  • Szpilka ponad rok temu
    Ekstra pisanie, nie strzelam na razie, poceluję jeszcze (๑`^´๑)︻デ═一
  • I zatrzymanie się O! Tak, trzeba odpocząć i pomyśleć O! Też mi sie podobuje XD
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Ojejku! Jaki fajny tekst. Pomysłowy i dobrze napisany. Trudna sprawa↔strzelam w Akwadara lub Pasję?:)
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    DD pisze, jak pisze, a pistolet sam sobie do głowy przystawił, a celnąłem ja i reszta. Wobec tylu luf, nie zdziwi, własnej do się obracanie, co nie wyznane, bo pozór być musi, takie tłumaczenie, de facto ściemnianie.
  • Znowuż połówka na łeb i nic z tego nie wynika XD
  • Poncki ponad rok temu
    Oj, Dekaoś ? nie wywiniesz się z tego tekstu ?
  • Poncki

    A kuku, to nie Deduś, to ja hihihi
  • Poncki ponad rok temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi
    Czyżby ? To podaj hasło.
  • Poncki

    O to hasło wszyscy się dobijają hihihi
  • Poncki ponad rok temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi
    nie dziwi mnie to. Łatwiej by było trafić ?
  • Poncki
    I zgadują kim jest zakapturzony O!
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Poncki↔Niewątpliwie słusznie prawisz:~)↔Nie wywinę się na pewno. Zresztą nie chciałbym się wywijać z takiego uroczego tekstu:)?
  • Dekaos Dondi ↔Niewątpliwie słusznie prawisz i czarujesz hihihi
  • Lepiej było w hobby:) Pudło!
  • Poncki, Nie Dekaoś;) Pudło!
  • Poncki rok temu
    yanko wojownik 997 gratulacje, świetne zagranie ?
  • Poncki, Dzięki, zdarza się:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania