dstyl /52/ - Gołodupiec (drabble) - yanko wojownik 997 z pasjami O!

w temacie: "Sutener..."

 

Jest taki gość, popaprany zboczeniec, co truje innym dupę.

Cholerny nierób, żyje pośrednio z sutenerstwa. Sieje zgorszenie, bo lata z gołą dupą i przyrodzeniem na wierzchu.

Zbok zadaje ludziom cierpienie, miesza w łbach i częściach ciała niżej pleców.

Ta niewydarzona menda bawi się ostrym, niebezpiecznym narzędziem, przyswoił sobie jego symbol jako atrybut. Sądząc po fizis i ogólnym zachowaniu, to jak nic ćpun, truciznę w docelowe miejsce zapodaje brutalnie przez ukłucie. Polega to na tym, że naciąga cięciwę łuku i wypuszcza strzałę w cztery litery, tych, co sobie ich upatrzy.

Działa całkiem nieplanowo i miesza strzały. Na dzielni ma ksywę Amor.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (50)

  • I mamy kolejny tekścior O! Napinajcie cięciwy i walcie w sam środek XD
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    Na razie nie walę, odpowiedź musi być zawarta w tekście, spróbuję nowej metodologii.
  • Poncki ponad rok temu
    Czyli jeżeli odpowiedź musi być zawarta w tekście, znaczyłoby to, że napisał to jakiś Amor? ?
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    Tu mi trochę na Akwadara by wyglądało, poprzez pewne skojarzenie, ale to byłoby za proste.
    Piotr71, kalkuluję, znalazłem pewien zwrot, który jakby do niego pasuje.

    Piotr71.
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    *Piotrek71
  • yanko wojownik 997 dobrze kalkulujesz, ale ślepakami trafiasz
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi, Wiem, bo trzeba było na ostrą laskę rzucić cień muszki, widziany przez szczerbinkę, ale przepadło.
  • yanko wojownik 997
    Spaliło na panewce hihihi
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi, Pakuły za mokre.
  • yanko wojownik 997
    Jaki strzelec, takie pakuły O!
  • Poncki ponad rok temu
    Podoba mi się to stwierdzenie, że jest gość ", który truje innym dupę." a na końcu jest wyjaśnione, jak tą dupę truje dokładnie i wcale nie chodzi o zawracanie głowy ?
    Biorąc pod uwagę nowo wprowadzoną metodologię Yanka strzelam, że to właśnie on napisał i teraz pozoruje ?
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    Tak udział głowy jest minimalny, a kto pomyka z łukiem po portalu ostatnio, to ja nie będę wskazywał, może Piotrka wskazałem błędnie, bo to o aktualnych zainteresowaniach własnych, ale nie ma drugiego ładowania w tym pojedynku.
  • Poncki nie idź tą drogą O!
  • Poncki ponad rok temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi
    Którą drogą mam nie iść, no i czemu miałbym Ci ufać? ?
  • Poncki ponad rok temu
    yanko wojownik 997
    Trzeba Yanku troszkę głową poruszać, ale czasem to nie wystarczy i zostaje instynktowna improwizacja.
    Może strzeliłeś w Piotrka i trafiłeś. Może ja trafiłem Ciebie. Dowiemy się ?
  • Poncki, Gratulować!
  • Poncki rok temu
    yanko wojownik 997
    Dziękuję? Świetna robota ?
  • Poncki, Ty odwaliłeś ją na cacy:)
  • Szpilka ponad rok temu
    Hahahaha, kapitalne ? A kuku, Szpilka strzela z łuku ???

    w Yanka ⚡
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    Szkoda strzał marnować tak pochopnie.
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    PS

    Kto obecnie posiada łuk?
  • A kuku, NSzO strzela z ???hihihi
  • yanko wojownik 997 jakiś ty opiekun od kul hihihi
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi, Święty od strzelania.
  • Szpilka ponad rok temu
    yanko wojownik 997

    Łojtam, łojtam, szkoda, gdy teściowa do studni wpadnie, bo wodę zepsowa ?
  • Szpilka ponad rok temu
    yanko wojownik 997

    Jako dziewczynka miałam kuszę, trochę inną niż na poniższym obrazku, ale zabawa była w dechę, chłopcy mieli tarcze rycerskie, fajne się strzelało do tarcz. Tak się złożyło, że przy podwórku, gdzie się często bawiliśmy, znajdował się sklep z zabawkami i czasem można było nabyć takie cacuszka ?

    https://www.jokinda.de/media/image/product/1132/lg/corvus-armbrust-klein-neu-3-pfeile.webp
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    Szpilka, To tak jak kot, teściowa razem z kotem, to truje podwójnie, zwazywszy że wzajemnie potęgują oddziaływanie, to nawet razy trzy.

    Ja tylko żołnierzyki, takie malutkie...
    Rozumiem, że na obrazku to zdjęcie poglądowe, kusza to ciche narzędzie, względnie celne i o skutecznym zasięgu przewyższającym dużo strzelbę.
    Pewnie miałaś też łopatę, piłę, toporek, sekator, nożyce do blachy...
  • Szpilka ponad rok temu
    yanko wojownik 997

    Nie, ale miał mój tata, a ja mu asystowałam przy pracy, stąd dziś wiele potrafię ? Kiedyś dzieci w domu pomagały, a to wyprawka w dorosłość, dziś przy komputerach siedzą i grają, a czego Jasio się nie nauczy, tego Jan nie będzie umiał. Nie jest to zwykłe mędrkowanie, bo dzięki zdobytym umiejętnościom nie zginęłam w świecie ?
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    Szpilka, Nie wiem czy chcę pytać Ciebie o tradycje rodzinne i czy kultywujesz. Bywają tak niestosowne pytania, że są to pytania ostatnie.
  • Szpilka ponad rok temu
    yanko wojownik 997

    Hahahahaha, spoko loko, nic Ci nie grozi ? Tu gdzie mieszkam, ceni się pracę fachowców, czyli słono sobie liczą za usługi, dlatego np. ściany maluję sama, a zaoszczędzone stówki ojrosów mam na wycieczkę. Przy odpowiednim sprzęcie malowanie to bułka z masłem:

    https://media.castorama.pl/media/catalog/product/P/i/Pistolet_malarski_Wagner_W690_z_akcesoriami-217360-683953.webp
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    Szpilka, Nawet do malowania używasz pistoletu, nawyk to nawyk. Na wycieczkę to można pewnie już z czymś dłuższym.
  • Szpilka ponad rok temu
    yanko wojownik 997

    Hihihihih, nie da się ukryć ?
  • Gratulować!
  • Szpilka rok temu
    yanko wojownik 997

    Hhoohohohoh, chyba tak rykosztem mi się udało ?
  • Szpilka, Nie, zbyt się osłoniłem stylistycznie, jakby nie tandetnie, to charakterystycznie.
  • Szpilka rok temu
    yanko wojownik 997

    To jesteśmy kwita, ja Ciebie, Ty mnie ?
  • Szpilka, Jak w dobrym westernie, co się źle kończy:)
  • Szpilka rok temu
    yanko wojownik 997

    Dobrze, jak w Lemoniadowym Joe ?
  • Szpilka, Oglądałem za dzieciństwa, ale zapomniałem jak się kończy.
  • Szpilka rok temu
    yanko wojownik 997

    Ja też, ale to komedia, zatem musi być z happy endem ?
  • Szpilka, No właśnie i nie pamiętam jak tam było, no chyba nie zderzyły się pociski, to w Tytusie Romku i Atomku :)
  • Szpilka rok temu
    yanko wojownik 997

    To komiks? Słabo pamiętam, ech, wszystko jest ulotne, my też ?
  • Szpilka, Tak, komiks, nie pamiętam która księga, było ich sporo. Żeby umysł za życia nie wyparował...
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Tak na Jana, strzelam w Yanka. Każdy ma jakieś hobby. Niektóre nieco uciążliwe dla innych.
    Nieznośnik taki?:)
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    Wszyscy mnie tak tu typują, że zaczyna wierzyć, że mogą mieć rację, a przecież raczej typują błędnie, wręcz obłędnie, to robią.
  • Na Jana w Yana hihihi
  • yanko wojownik 997 ty nie czaryj hihihi
  • czaruj
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi. Całuy czas zmyślam, niektórzy wierzą, bo są silnej wiary, ale i tak gór nie potrafią podnosić, nie znają technologii.
  • Gratulować!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania