Poprzednie częściNiebiański dotyk

Niebiański dotyk c.d.

Myślami bujała w obłokach. Jak to byłoby gdyby Paweł ją pokochał? Pewnie codziennie przed zajęciami na uczelni , namiętnie kochaliby się tak aby choć na chwilę zapomnieć że istnieje świat. Ten świat, w którym człowiek ginie w masie konsumpcjonizmu.

Człowiek, który w korporacji staje się szczurem wyścigowym do nabijania sukcesów dla firmy swoim wysiłkiem za marną najniższą krajową.

Jednak zawód medyczny to coś więcej niż bycie szczurem wyścigowym.

To niemalże rola anioła w tych okropnych czasach.

Tu na ziemi gdzie potraktowanie człowieka z empatią i ciepłem jest niespotykany na co dzień.

Po ósmej Weronika robiłaby śniadanie. On uwielbiał kanapki z szynką , twarogiem i kawałkiem świeżej pieczarki. Któż normalny jadłby surowe pieczarki? Jednak Paweł je uwielbiał, twierdząc że są one źródłem witamin. Kompletny wariat. Dbał również z obsesją o swoją figurę . Mogliby też adoptować małego Shitzu o figlarnych oczkach.

Nagle do mieszkania ktoś wszedł. Weronice stanęło serce..

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Narrator dwa lata temu
    >>> Weronice stanęło serce.. ?
    Pisz prędko następny odcinek, żeby serce nie stało zbyt długo, bo jeszcze biedna Weronika się rozchoruje i kto będzie robić kanapki z surowymi pieczarkami temu maminsynkowi? ?
  • patix882 dwa lata temu
    He he dokładnie postacć wzorowana z Reala i Skąd wiedziałeś że to maminsynek ;)
  • Narrator dwa lata temu
    Bo prawdziwi mężczyźni sprzątają, gotują, zajmują się dziećmi, a partnerka ogląda filmy i popija wino. ??
  • Akwadar dwa lata temu
    Szczur wyścigowy, to jest to! :))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania