Poprzednie częściCztery Moce - Rozdział I

Cztery Moce - Rozdział II

Rozdział II

Lili weszła do szkoły cała zmarznięta. Spojrzała na zegarek miała jeszcze pięć minut do dzwonka na lekcje, a musiała jeszcze iść do szatni. Pobiegła nawet się nie rozglądając, po drodze wpadła na jakiegoś kolesia z książkami.

- Przepraszam! - rzuciła pospiesznie i wpadła do szatni boleśnie się przewracając.Wstała z podłogi rozmasowała bolącą lewą kostkę i nadgarstek.Pospiesznie zmieniła buty i zrzuciła kurtkę na swój wieszak. Wzięła ciężką torbę na ramię i powoli trochę kuśtykając weszła do klasy. Usiadła na swoim miejscu obok Oliwi.Popatrzyła na przyjaciółkę, rudowłosa piękność z zielonymi oczami. Do tej pory zastanawiała się jak taka dziewczyna mogłaby spojrzeć na kogoś takiego jak Lili. Lecz na jej widok dziewczynie od razu poprawił się humor.

- Cześć Lilka! Nauczyciel się pewnie spóźni, więc mamy jeszcze parę minut. I jak tam twoja nocka?

- Hej Oli, a jak, a jak myślisz? Znowu to samo, chyba niedługo będę piła ziółka na uspokojenie. - Obydwie wybuchnęły gromkim śmiechem.

- Z czego tak się śmiejecie , co? - Lili z Oliwią odwróciły się w tym samym czasie i spojrzały na ostatnią ławkę. To był Dawid. Uchodził za najprzystojniejszego z całej klasy. Lecz o dziwo!Lili nie była nim zainteresowana.

- A nic co by ciebie dotyczyło.- Odpowiedziała szybko Lilka, nie zwracając na Oliwię, która się w nim durzy od zeszłego roku. Dawid miał już rzucić jakąś ripostę, kiedy do sali wpadł zdyszany nauczyciel.

- Przepraszam, ale w mieście były duże korki. To są godziny szczytu w Glasgow. - Pan Sherks usiadł przy biurku i zaczął czytać listę obecności. Lili zawsze zastanawiało ile ona ma lat. Wyglądał na około czterdzieści pięć lat i każdy, kto go poznał od razu go lubił. Był nauczycielem geografii.

- Lili Stars.

- Jestem! - odkrzyknęła Lili wyrywając się z zamyślenia.Pan Sherks wstał i rozwiesił mapę świata po czym zaczął tłumaczyć coś o państwach. Obok swojego otwartego zeszytu dostrzegła liścik, którego wcześniej nie było. " To pewnie Oli, znowu czegoś zapomniała". Lecz to nie było od niej. Zdziwiła się, gdy wzięła liścik w ręce, był ona gładki i delikatny jak aksamit. Lili z niepokojem rozejrzała się po dwudziestoosobowej klasie. Otworzyła liścik z zaciekawieniem i nagle przeszedł ją dreszcz. Nawet nie wie czego się spodziewała, ale na pewno nie tego co było tam napisane.

" Droga panno Stars

Piszemy do Pani z powodu Pani urodzin, które jak wiemy odbędą się za tydzień i będzie Pani kończyć szesnaście lat. Nie wiemy co pani wie o sobie, dlatego chcemy panią uprzedzić, że mogą się dziać bardzo dziwne rzeczy. Prosimy , aby Pani skontaktowała się ze swoją rodziną.

Z poszanowaniem ........................... "

Lili czytała to dwa razy z rzędu, nie mogąc odczytać się kto go napisał, ponieważ był tam bardzo duży i świeży kleks, który najprawdopodobniej sama zrobiła upuszczając swoje pióro na list.

- Panno Stars, czy chcesz podzielić się tą kartką z całą klasą? - zapytał pan Sherks. Lili podniosła na niego wystraszony wzrok i bezgłośnie pokiwała głową.

- To dobrze, następnym razem proszę uważać na mojej lekcji.Na razie prosimy Paula, aby odpowiedział na pytanie.... - Lili już tego nie słyszała, ponieważ w jej głowie pojawił się pulsujący ból i nagle straciła orientacje co się dzieje. Słyszała urywki zdań, czuła się jakby jej głowa miała zaraz wybuchnąć. Czuła wszystkie emocje naraz : strach,radość,złość,smutek,miłość,zakłopotanie... Nie wiedziała co się dzieje wokół niej. Wiedziała tylko, że trzyma mocno się za głowę, obok niej Oliwia wydawała się ogromnie przerażona i słyszała jak za jakąś mgłą, że ktoś wykrzykuje jej imię i nazwisko. Myślała, że zaraz zacznie krzyczeć z bólu, lecz ogarnęła ją uspokajająca ciemność...

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • lady 08.02.2015
    ciekawe :)
  • BreezyLove 09.02.2015
    Muszę przyznać, że żałuje że nie ma więcej :)
  • Prue 09.02.2015
    Bardzo przyjemna treść. Dam 4
  • KarolaKorman 09.02.2015
    Dobrze się czyta i wciąga, więc dam 4 i idę dalej :)
  • Mrs.Darkness 10.02.2015
    Dziękuję, niedawno czytałam tylko Fantasy, a teraz po prostu dostałam weny ...... :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania