Poprzednie częściCzytajacy w Myślach część 2

Czytający w Myślach część 32 Trop

Adam stał na przeciwko tarczy strzelniczej, gdzieś pośrodku lasu na skraju miasta. Ćwiczył strzelanie z broni, którą wziął ze starej kamienicy. Podczas jednego ze strzałów poczuł że ktoś dotyka jego umysłu, rozpoznał ten dość łagodny dotyk Jessici i opuścił barierę umysłową.

-Gdzie jesteś ? Ja i Piotr czekamy na ciebie w naszej siedzibie tak jak mówiłeś, lecz ciebie tu nie ma.- kobieta odrazu przeszła do rzeczy pełną obaw gdzie znajduje się chłopak.

- Już tam jadę do was. Chciałem tylko poćwiczyć strzelanie ale juz wystarczy. Czekajcie na mnie. - odpowiedział szybko chłopak.

Szybkim ruchem schował broń do kabury pod kurtką. Zdjął tarcze z drzewa i ruszył w stronę samochodu. Szybko znalazł się przed starą kamienicą, wysiadł z samochód i jak najszybciej udał się, do mieszkania gdzie była ich siedziba. Gwałtownym ruchem otworzył drzwi i przechodząc obok Piotra i Jessici którzy byli w głównym pokoju, zdjął kurtkę i odłożył pistolet na półkę obok niego. Dopiero wtedy odwrócił się i przemówił tymi słowami.

- oni chcą żebym ich znalazł, wiem dlaczego ale to nie jest ważne, Natalia i Maksymilian są przynęta na mnie. Wiem jak ten porywacz wyglądał. Starszy mężczyzna, około czterdziestu lat miał brązowe oczy i krótko ścięte brązowe włosy. Dokladnie to wyglądał tak - wszedł do ich umysłów bez większego wysiłku i pokazał zapamiętany obraz mężczyzny który porwał Natalie.- Musimy go znaleźć jak najszybciej, nie wiem jak i dlatego właśnie liczę na waszą pomoc.

Po tej wypowiedzi pierwszy odezwał się Piotr.

- Oboje z Jessicą znamy tego mężczyznę, ma na imię Nathan i jest jednym z lepszych agentów Freedom. Nie będzie go łatwo znaleźć bo jest świetnie wyszkolony i wie jak nie zostawiać śladów po sobie. Choć wiemy kim on jest, to nie będzie to tak łatwe jak w przypadku poprzedniego porwania.

- Zgadzam się z Piotrem, ten mężczyzna Nathan jest dobrze wyszkolonym agentem który zabił już nie jednego człowieka. Może to troche potrwać, ale znajdziemy go, obiecuję. - odpowiedziała mu Jessica

- Bardzo mnie cieszą te wieści, bierzmy się zatem do pracy i znajdźmy tego Nathana - z entuzjazmem powiedzial to Adam

- Zacznijmy od analizowania monitoringu miejskiego, może gdzies trafimy na jego ślad - powiedział Piotr

Tak zaczęli poszukiwania porywacza Natalii. Adam wraz ze swoimi kompanami siedzieli godzinami przed monitorami i szukali choćby najmniejszego śladu po Nathanie. Gdy nagle Jessica dostała wiadomość od Memory. Którą przeczytała nagłos.

- "Dostaliśmy informacje o trzech ciałach znalezionych w piwnicy jakieś czterdzieści kilometrów od was, jedną z ofiar był niejaki Nathan z freedom, kolejne dwie to jakaś kobieta i dziecko, czy wy macie z tym coś wspólnego bo policja zaczęła się tym interesować i musimy uciszyć sprawę. Zbadajcie to." -kobieta spojrzała na Adama i dodała - to jeszcze nic nie znaczy.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Olcia<3 07.11.2015
    Pisz dalej ;)
  • Michał 10.11.2015
    chwilowy przestój w pisaniu mam, ale wróce jak najszybciej do pisania
  • Olcia<3 22.11.2015
    W takim razie czekam :D
  • Michał 05.12.2015
    Ktos oprócz Olci
  • Michał 05.12.2015
    Ktos oprócz Olci
  • Michał 05.12.2015
    chętny na kolejne przygody ??

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania