Autobiografia: Wstęp - CV

Ogłoszenia patafialne: Oprócz rysowania/malowania/rzeźbienia i animacji zajmuję się również kopyrajtingiem, to znaczy jestem kreatorem/projektantem/desingerem mrocznych memuchozordów o tematyce społecznej. Trenowałem jako ośmiolatek w grach RPG, w ramach których do więżących mnie rycerzy chaosu z fałszywą uległością wasala zwracałem się per "Panie Chaośniku". I to jest moje CV.

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • yanko wojownik 30.03.2019
    Ciekawie się zaczyna. Jak bym miał moc zatrudniać i zwalniać, to na takie bym uwagę zwrócił. Tym bardziej, że Chaosa to za kumpla uznaję (podobnie jak Absurda), Czas i Mrok za bogów - chociaż Chaos też ma sporo boskości nawet więcej niż Mrok tylko Mrok mniej jest pijącym, ale to w swojej bajce tak mam. O ich podwładnych - czyli między innymi o rycerzach Chaosu, to mi niewiele wiadomo - pewnie akurat po flaszki biegali, to ich przy spotkaniach nie było, bo logistyką w pełni byli pochłonięci. RPG trenowałem trochę, ale może już blisko trzydziestki - trochę niewiele, ale te trochę to do zatracenia w trakcie.
  • Pasja 31.03.2019
    Witam
    Piękne CV. Krytycznym okiem spojrzałeś na swoje istnienie i wyszedł chaos. Pewne przedsięwzięcia powodują podporządkowanie się albo wasalom, albo sojusznikom. Ty masz wybór.
  • NihiluśSmurf 31.03.2019
    Między urokiem a sraczką.
  • Pasja 31.03.2019
    NihiluśSmurf jak coś to ja wolę sraczkę
  • NihiluśSmurf 31.03.2019
    No niezły coming out. Podpisuję się.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania