Autobiografia, rozdział: Pogrzeby i ameby

-Może pojadę na ten pogrzeb w roli obserwatora.

-A po co?

-No nie wiem, może się czegoś nauczę.

-A czego Ty się chcesz tam nauczyć?

-Tego też nie wiem. Bywa, że w życiu uczymy się czegoś, czego nie spodziewamy się nauczyć.

 

Pamiętam jak na jednym z pogrzebów, w których uczestniczyłem jako nastolatek, kiedy to myślenie o majestacie śmierci doprowadziło mnie do łez, zobaczyłem przez przyciemnioną, ale chyba jednak niezbyt frasobliwie szybę karawany jak grabarze pocinają z obojętnymi minami w karty. Ja w szlochu i przytłaczającym ogniu pytań egzystencjalnych, a ci w karty.

 

Dzień jak co dzień, kierwa, as bije damę.

 

A Agniesia opowiadała mi kiedyś jak to za dzieciaka trafiła na pogrzeb, gdzie wszyscy płakali oprócz niej, to se ze wstydu napluła na palce i wkleiła ślinę w powieki, że niby czuje klimat.

Średnia ocena: 4.1  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (53)

  • Ritha 03.04.2019
    Niuniuś, sluchaj, calkiem pokojowo przybywam. Nie pytam o inspiracje pod tekst, choć... no, heh. Trzy rzeczy mnie tu irytują - brak spacji po dywizach, Ty/Ci z malej (tylko w listach z duzej) i "se" w narracji, no nie, nie.

    Co do tresci - krotkie, ale jest w tym jakas prawda.

    Mam znajomego grabarza, trzyma kaszankę w "lodówie", potem cebulka, pyk, i kolacja jak ta lala.
    Pozdrox
  • NihiluśSmurf 03.04.2019
    Przybywasz pokojowo się zirytować? Czym chata bogata.
  • Ritha 03.04.2019
    Absolutnie nie zirytowanam.
  • NihiluśSmurf 03.04.2019
    A, to czym chata uboga.
  • NihiluśSmurf 04.04.2019
    Komplemencik trojański, zdrobnienie rakowe, taka sytuacja.
  • Mruk 04.04.2019
    Ritha, wprowadzasz w błąd, dokształć się o narracji i nie wspomniałaś o interpunkcji. Jak się mądrzyć, to po całości.
  • NihiluśSmurf 04.04.2019
    Mruk, powodzenia na ścieżce dyskusji i udzielania przyjacielskich uwag Ricie. Za chwilę pewnie w podzięce przeczytasz jej tyradę o Twoich wiejskich przodkach i pierdach, które wydobywasz, stukając palcami o klawiaturę, po czym przylepi się do Ciebie jak gówno do okrętu i będzie udawała fajną. Pozdrawiam.
  • stachuwichura 04.04.2019
    Canulasie, nie ma szans, żeby Ritha tak cię podrabiała w swoich wypowiedziach, tylko ty piszesz no nie, nie i Pozdrox :D widzicie jak Stasiu Wichura was sprytnie rozryzł.
  • Ritha 04.04.2019
    Hahaha, Klakson :D

    Smerfuś, nie myśl o tym.
    ps. Już mniej na oślep, ale jeszcze poza tarczą ;)
  • stachuwichura 04.04.2019
    Ritha no nie, nie.
  • sensol 04.04.2019
    nic nie kumam z tej wymiany zdań :(
  • Ritha 04.04.2019
    Klakson to Zawor a Zawor to Wichura, wedlug niego ja to Canulas, teraz kumasz? ;)
    A Smerf to Niuniuś.
  • sensol 04.04.2019
    Ritha a kto to niuniuś? Nuncjusz?
  • sensol 04.04.2019
    ja chyba zostanę szachem perskim w takim razie
  • sensol 04.04.2019
    albo BATMANEM.
  • stachuwichura 04.04.2019
    Ostatnio pod jednym hajku tu Canulas napisał to nie, nie :D
  • Ritha 04.04.2019
    sensol nie, Niunius to pieszczotliwe zdrobnienie. Zara przyjdzie i bedzie sie ciskal, ze glupie cipy wszedzie, a Ritha najglupsza najcipsza. O takie tam. Sensol, slabo nadazasz widze :D
  • stachuwichura 04.04.2019
    Niuniuś to syn Papy Smerfa ze Smerfetką, a ich córka to Sissi.
  • sensol 04.04.2019
    kurwa ale cyrk!
  • stachuwichura 04.04.2019
    Kto to Klaxon i Zawór, bo nie znam owych jegomości...
  • Ritha 04.04.2019
    A Klakson jest dooroslym, samozwanczym dedektywem. Nawet ma niezle wyniki w tej materii, spostrzegawczy
  • NihiluśSmurf 04.04.2019
    sensol, bo chyba nie czytasz forum, to Ci streszczę: Rita pcha mi się na wałek i udaje, że do niej strzelam z kapiszonów, ja udaję, że nic z tego nie rozumiem, bo chcę sprawdzić, do czego zdolna jest osoba, która w awatarze ma chopów co podpalają cygareta babie i godziliard publikacji na opowi jakby widokiem swego kupra cały świat chciała zachwycić. Potem tradycyjnie ją pewnie wyśmieję i na kanwie tej historii napiszę jakąś fajną przygodową opowieść o tym, że lepiej grać w GTA niż pornole oglądać.
  • stachuwichura 04.04.2019
    Rita, proste: albo są dwie osoby i logują się na dwa konta, albo jest jedna osoba: Canuritha :D
  • sensol 04.04.2019
    NihiluśSmurf Ritha nie kojarzy mi się z kimś konfliktowym raczej. poza tym nie wiem co to GTA
  • sensol 04.04.2019
    stachuwichura zaręczam, że to dwie różne osoby są. Ritha lubi korniszony, a Canulas ogórki konserwowe
  • NihiluśSmurf 04.04.2019
    GTA to taka gra komputerowa, w której wcielasz się w gangstera, gdy w realu Ci to nie wychodzi. No a Rita jak najbardziej konfliktowa, tylko z tych takich co truciznę słodziutką sączą jak cukiereczek.
  • stachuwichura 04.04.2019
    Cóż, może Ritha taka zakochana w Canulasie, ze tak go podrabia w wypowiedziach...
  • Ritha 04.04.2019
    Zara, nie nadazam
  • sensol 04.04.2019
    NihiluśSmurf dzięki że mnie ostrzegłeś. będę się miał na baczności
  • NihiluśSmurf 04.04.2019
    Spoko sensol. "Co dwie głowy to nie trzy stopy" jak to mawiają liliputy.
  • sensol 04.04.2019
    wszyscy jesteśmy natanielami
  • Ritha 04.04.2019
    Po pierwsze primo, Smerf z Toba jest tak, ze Ty mnie nie irytujesz, wiec jest szansa, ze sie dogadamy. Po prostu jestes prowokacyjny, a ja z rozwaga odpowiadam na co niektore prowokacje. Z miejsca potrafie wymienic tuzin osob, ktore mnie bardziej tu wkurwiaja, ale nie mam ich jak pierdolnac, bo mi nie naublizaly, niestety.
    Stefan, Pozdrox swiadomie zerznelam z Canulardo, a "no nie, nie", hm, przypadkowo...
  • Ritha 04.04.2019
    (Tuzin moze przesadzilam, ale z 5)
  • NihiluśSmurf 04.04.2019
    Potem się okaże, że za pisarskie rady mam sprawę w sądzie o zjebanie komuś życia i alimenty mam płacić, bo ktoś mi się do kanalizacji dobrał i nasienie z legalnego bicia konia pobrał. Ostatnio przerabiałem taki motyw, że jakaś internetowa łania startująca do mnie w konkury dostała ponoć krwotoku z krocza jak jej puściłem przez internet głos innej łani i mi napisała, że się obraża, ponieważ jestem cyniczny, kiedy doradziłem jej, żeby pieczącą cipkę polała wodą z cukrem lub czymś innym czym zalewa gardło, gdy ją piecze. Taka sytuacja.
  • stachuwichura 04.04.2019
    To już Miłość czy tylko zakochanie?
  • NihiluśSmurf 04.04.2019
    To może być na pasie ziemi niczyjej.
  • stachuwichura 04.04.2019
    :D to pośmialim no, nie nie... choć... no, heh Canuheh
  • NihiluśSmurf 04.04.2019
    Ricio, ja bym tego nie nazwał rozwagą, ja bym to nazwał wyrachowaniem.
  • NihiluśSmurf 04.04.2019
    Ale nazwałbym to wyrachowaniem, gdyby to pisała inna osoba i innymi słowami, bo jak Ty to piszesz, to to są jakieś iksdeka godne końskie zaloty.
  • Ritha 04.04.2019
    stachuwichura zapraszam Cie do poczytania Ritha & Canulardo, profil znajdziesz u mnie w obserwowanych.
    Seeerdecznie przepraszam Panów, bardzo przyjemna dyskusja, ale idę spać :)
  • Canulas 04.04.2019
    Szybkie przelogowanie i znowu ja, ale z drugiego konta. Tyle, że też idę spać.
  • stachuwichura 05.04.2019
    Ja wkrótce założę konto stefanzawór, zapraszam do poczytania. Dobranoc!
  • sensol 05.04.2019
    Canulas HA HA! wydało się! zdradziłaś się Ritha! Ritha PINOKIO!
  • stachuwichura 05.04.2019
    Dwie minuty to jednak chyba szybko nie jest...
  • NihiluśSmurf 05.04.2019
    Dzięki, kurwa. Może zróbmy z mojego konta tablicę z info o zapierdalaniu do leżakowania. Czy ja wyglądam na żłobek? Szczerze to wolę być piaskownicą. W żłobku jebała nas sadystyczna Pani, ale udało mi się zatrzeć złe wspomnienie, gdy koleżanka opowiedziała mi o chłopcu, który na leżakowaniu chodził po koleżankach i lizał je po pleckach.
  • Canulas 05.04.2019
    sensol, yeap
  • Canulas 05.04.2019
    Ja pierdolę, haha
  • NihiluśSmurf 05.04.2019
    Ciekawe co ja robiłem w żłobku, bo jakoś spania sobie nie przypominam.Mam nadzieję, że kiedyś jakaś stara znajoma, której nawet nie pamiętam podejdzie do mnie, poliże mnie po pleckach i powie - pamiętasz żłobek? Ale Ty byłeś wiksiarzem, chwacie.
  • sensol 05.04.2019
    ciocia muzyk
  • yanko wojownik 04.04.2019
    Na zasadach pisowni się znam, a poza tym mi się podoba.
  • Canulas 04.04.2019
    Nooo, życiowe. Co dla jednego szokiem, dla drugiego codziennością. W sumie tutaj to już nie list i zwroty personalne możesz dawać z małej, ale z drugiej strony możesz odeprzeć mój strzał tym, że to jest zapis pamiętniczy, a w jako takim już owe zwroty z wielkiej są ok. No więc i jest zarzut i sam go (niejako za Ciebie) obalam.
    Ale clou tekstu ok.
  • NihiluśSmurf 04.04.2019
    Jeżeli kogoś te wielkie litery są w stanie wk*rwić, irytować lub zirytować, to jak najbardziej zostają. Może w ogóle zacznę pisać z takim celem, żeby nie robiąc nikomu krzywdy wk*rwić jak największą liczbę ludzi? W sumie wk*rwiają się i bez tej intencji, ale przecież ponoć zawsze można lepiej.
  • Canulas 04.04.2019
    NihiluśSmurf, czyń jako czynić masz zamiar

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania