Poprzednie częściDouble-Drabble – Sen, czy jawa?

Double-Drabble –Nietykalność rodzi bezkarność

Chodził na parady równości i żądał równych praw dla mniejszości seksualnych. Walczył o tolerancję, przebierając się w kobiece fatałaszki, aby w ten sposób dać dobry przykład swoim towarzyszom. Profanował symbole religijne, bo przecież walczył z pedofilią w kościele, z tą całą czarną mafią, ukrywającą swoje brudne grzeszki.

 

Był uwielbiany przez media, postępowy świat, a także przez dzieci, które nie chciały żyć w zaściankowej Polsce. Ci, który się od niego odwracali, nie byli warci uwagi i wysłuchania, gdyż przyłączyli się do wszechobecnej homofobii.

 

Był niemal bogiem, nietykalnym i wielbionym, i tak też się czuł, gdy wkładał ręce w majtki dziesięcioletnich dzieciaczków.

 

........................................................................***.................................................................

 

– Tato, a wiesz jaki ten Leszek jest fajny?

– Ten starszy pan? – skrzywił się ojciec

– Tak, ale ja mogę do niego mówić po imieniu.

– A czy słyszałeś może o pedofilii? – zaniepokojony ojciec zmienił temat.

– Księża są pedofilami – pewnym głosem odpowiedział Jasiu.

– To nie tak synu. To dorosła osoba, która stara się dotykać narządów intymnych dzieci.

– Przecież wiem, ale ja nie chodzę do kościoła, to mi nic nie grozi.

– Pamiętaj o tym, dobrze? I nie pozwól na to.

– Dobrze tato.

 

Rok później.

 

– Idziesz Jasiu na coroczną paradę.

– Nie mamo, tato miał rację.

– W czym?

– Nie zrozumiesz.

– Wychowujesz homofoba – syknęła Marta do męża.

Następne częściDouble-Drabble – Odeszłaś

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (40)

  • Noico1 dwa lata temu
    No niestety, lewactwo duraczy świat skuteczniej niż w ZSRR.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Taka kolej rzeczy
  • Noico1 dwa lata temu
    Nie wiem, czy kolej Józefie. Nie rozumiem dlaczego jakaś banda kosztem miliardów dolarów i niesamowitej propagand usiłuje się ukręcić z gówna złoty bat, skoro gnój zawsze pozostanie gnojem. Mam nadzieję dożyć żałosnego upadku elgiebietyzmu, tak jak upadł nazizm i bolszewizm, i wypić z tej okazji kieliszek szampan. Na pohybel lewactwu.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Noico1 to niestety jest taki proces. Teraz walczy się z wymyślonym faszyzmem, by wprowadzić nową formę totalitaryzmu, z "wspaniałymi" możliwościami kontroli ludzi. Później bunt, powstaje nowa, wolna forma, która z biegiem lat przejmie całość władzy. Bo celem władzy jest poszerzać władzę. Porównaj rok 1992, 2000 i 2022. Zobacz jak mało jest teraz wolności. Każdy rząd dołożył cegiełkę lub cegłę. PiS wprowadził PRL-bis, PO w Warszawie zabrania patriotycznych zgromadzeń. I jedni i drudzy chcą pełną pulę z baranami idącymi bezwolnie za nimi. Nie można inaczej myśleć?
  • MartynaM dwa lata temu
    Józefie masz całkowitą rację. Jedyne, co dziwi to fakt, że tych baranów jest tyyyle. Ludzie jakby wyłączyli myślenie.
    Przerażające czasy.
  • Noico1 dwa lata temu
    Józef Kemilk to prawda, ale prawda jest też taka, że obok siebie nie mogą funkcjonować równolegle dla przeciwstawne systemy etyczne i światopoglądowe, bo to rodzi konflikty. Jeden zawsze będzie prawdziwy, co nie znaczy, że nie zdobędzie ogłupionych jakimiś hasełkami zwolenników.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    MartynaM niestety, bo mamy czasy, że za ludzi się myśli. No i efekt jest
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Noico1 mogą się tolerować i tyle.
  • MartynaM dwa lata temu
    Józef Kemilk, ciekawe kiedy się obudzą... myślę, że jak nie będą mieli co do garnka włożyć. Dzisiaj ich jeszcze finansują, ale gdy wygrają- przestaną. Wtedy będzie wycie...
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    MartynaM zanosi się, że zimą Europa będzie się budzić. Nierozsądna polityka klimatyczna, może być tzn gwoździem do trumny. W Polsce nie ma węgla (a złoża mamy chyba na 100 lat), w Niemczech zabraknie gazu. Masakra i to wszystko dzięki naszej "przyjaciółce" Merkel, która chciała uzależnić energetycznie część Europy od Niemiec, a uzależniła Niemcy od Rosji.
  • Ernest Tudonyi dwa lata temu
    MartynaM : Franciszek Rabelais gdzieś tak na przełomie XV/ XVI wieku napisał: "Rozumu? Toć my nie używamy tutaj tej potrawy." Nihil novi sub sole.
  • pansowa dwa lata temu
    Noico1 prędzej cię wyruchają tęczowi, a lewaki będą trzymać???
  • krajew34 dwa lata temu
    Internet to jednocześnie zaleta, jak i wada. Ludzie mają tak łatwy przepływ informacji, że bardzo często nie weryfikują ich. Na yt od pewnej pani, gdy skomentowałem film o płciach, dostałem odpowiedź, że jestem nie wyedukowany i powinienem sprawdzić w internecie, który prawde mi powie... wychodzi na to, że tracimy szare komórki i przez co łatwo nam wmówić cokolwiek. Zapoznałeś się z filmem? Czy niestety z głowy wypadło, albo czas nie pozwolił? W końcu to taka pierdoła nieistotna, ale spytać się musiałem.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Na telefonie próbowałem odpalić, ale żądał instalacji apki cda. Telefon lichy więc odpuściłem
    Kiedyś spróbuję na kompie. Zobaczę, tylko tak u mnie jest, że pewne rzeczy przekładam. Jak obejrzę, dam znać. Daję słowo. Urlop mam niedługo, więc czas będzie?
  • krajew34 dwa lata temu
    Józef Kemilk ta niestety cda pochłoneła pazerność, zmuszając do apki. Nie zmuszam, tak z ciekawości pytam, szczerze mówiąc dawno, czy też w ogóle nie ogladałem filmu, który podchodziłby w tak ciekawy sposób do tematyki płci, nadal nacechowany w pewną stronę, ale nie nachalnie. Dramat wielu, który podają na lukrowanej tacy.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    krajew34 a na kompie to samo, bo nie sprawdzałem?
  • krajew34 dwa lata temu
    Józef Kemilk nie, tylko na telefonie. Na szczęście na komputerze działa, jak trzeba.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    krajew34 ok, dzięki
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Józefie Kemilk↔Nigdy nie będzie aż tak źle, by to mogło zrodzić prawdziwe dobro.
    Tak było, jest i będzie, na... tym świecie↔To jeno deczko pokręcony skrót myślowy?:)
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Masz rację, dla mnie zaś jest oczywistością, że im bardziej nietykalna organizacja (obojętnie, czy kościół, partia, czy inny twór) tym więcej zła, bo tych złych tam ciągnie, gdyż warunki mają idealne.
    Pozdr
  • Marian dwa lata temu
    Ciekawy tekst.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Dzięki
  • SwanSong dwa lata temu
    Prostak napisał dla prostaków.
  • pansowa dwa lata temu
    Dopóki jakąś ciemna masa nie zrozumie czym się różni ksiądz - pedofil, od murarza - pedofila, będą powstawały takie koszmarki.
  • SwanSong dwa lata temu
    pansowa
    Religia w każdej postaci to zło. Skrajna lewica to zło. Dopóki ludzie będą dążyć w stronę któregoś z końców spektrum, dopóty będziemy mieli idiotów po jednej i drugiej stronie. Tutaj chrzanią o tysiącu płci, tam wycierają usta Bogiem, żeby kraść, gwałcić i mordować. Jedni i drudzy siebie warci.
  • pansowa dwa lata temu
    SwanSong racja, niemniej zobacz kto tu najbardziej agresywnie próbuje narzucić swój punkt widzenia.
    Bynajmniej nie tęczowi.
  • SwanSong dwa lata temu
    pansowa
    Tęczowi piszą najczęściej zwykłe teksty o miłości, tylko do tej samej płci. Za to tak zwani katolicy bez przerwy plują i narzucają swój światopogląd.
  • pansowa dwa lata temu
    SwanSong tu jeden oszołom na bank.
    A zapewne takich mają więcej.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    A szanować innych umiesz?
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    pansowa aha
  • pansowa dwa lata temu
    Józef Kemilk nie wszystkich, bo to by głupota była.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    pansowa to było do SwanSong. Twoje zdanie znam w tym temacie.
  • pansowa dwa lata temu
    Józef Kemilk tak wyszło w widoku
  • SwanSong dwa lata temu
    Józef Kemilk
    A to ja napisałem tekst, który szkaluje jakąś grupę społeczną, czy Ty?
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    SwanSong nikogo nie szkaluje oprócz pedofila, ale to raczej dobrze.
  • skandal dwa lata temu
    Gniot
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Aha
  • Akwadar dwa lata temu
    Ło, matko...
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    I córko?
  • Akwadar dwa lata temu
    Józef Kemilk tyż

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania