Poprzednie częściDouble-Drabble – Sen, czy jawa?

Double-Drabble – Odeszłaś

Zawsze razem – pełni życia, trzymający się za ręce i patrzący sobie prosto w oczy. Uwielbiałam obserwować ich kwitnącą, promieniującą na wszystko wokół miłość. Delikatny uśmiech Julii rozświetlał twarz Łukasza, który szczęściem zarażał cały świat. Byli tacy idealni, wręcz nierealni w świecie zalewanym przez zło. Oni jednak stali jakby ponad wszystkim, a ja mogłam ich jedynie dyskretnie podziwiać i starać się być taka jak oni, moi najlepsi przyjaciele.

 

A teraz, gdy widzę Łukasza ukradkiem ocieranego łzy, chciałabym powiedzieć choć jedno słowo otuchy, by zobaczyć na jego twarzy dawny uśmiech. Nie umiem jednak, bo jak pocieszyć kogoś porzuconego przez ukochaną? No jak?

 

***

 

Miałem to, co ty – piżamę z zebrami i mleko na śniadanie, a nożem do kanapek kroiłem chleb i pomidora. Dzisiaj jest inaczej i ma dusza wyje z rozpaczy. Patrzę w twoje martwe oczy i nie mam nic do powiedzenia. Nie dzisiaj, nie w tej chwili.

 

Dręczony przez zawodzący wiatr i bębniące po metalowym parapecie krople deszczu, nie umiałem się powstrzymać, po prostu nie dałem rady. Powiem, że wyjechałaś, rzuciłaś mnie i nie dane nam być razem. Będę chodził przygnębiony, czasami z oczu popłyną łzy i być może z czasem poznam kogoś jak ty.

 

Na razie muszę dla ciebie wykopać grób.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • Anonim dwa lata temu
    "Uwielbiałam obserwować ich kwitnącą, promieniującą na wszystko wokół miłość. Delikatny uśmiech Julii rozświetlał twarz Łukasza, który szczęściem zarażał cały świat. " - jak dla mnie to zdecydowanie zbyt cukierkowo. Aż mdłości można dostać.
    Ale całość ok., z małym zaskoczeniem, ale efektu łał.

    Pozdrość.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Często widzimy to, co chcemy zobaczyć, a nie to co faktycznie jest. Niektórzy mają tendencję do podkoloryzowania i faktycznie chce się wymiotować, gdy taką osobę się spotka. Nadmierna słodycz często idzie w parze z fałszem. Też na mnie działa to jak płachta na byka.
    Tak na marginesie napisałem ci, że mogę iść na wymianę
    pozdr.
  • Anonim dwa lata temu
    Józef Kemilk
    To prawda, im więcej słodyczy na pokaz, tym bardziej gorzko w środku. Nie cierpię czegoś takiego.
    A co do wymiany, to bardzo chętnie wyślę, ale czekam na to, aż przeczytają dwie osoby, może coś podpowiedzą, wtedy poprawię i wyślę poprawioną.
    Pozdrość.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Antoni Grycuk ok, to czekam
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Ciekawiło mnie jaka jest niespodzianka na końcu. I rzeczywiście była dobra. Pozdrawiam 5
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    dzięki Marku
    Pozdrawiam
  • MartynaM dwa lata temu
    Zabił ją... a takie piękne pozory sprawiał, ale ma już nowy plan, a chętnych do pocieszenia raczej nie zabraknie.
    Bardzo dobry tekst i konieczne przejaskrawienie dla kontrastu. 5

    Pozdrawiam
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Dzięki Martyno. Nasłodzilem ile wlezie?
    Pozdr
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Dzisiaj urodziny nowej gwiazdy prawicy! https://www.instagram.com/p/ClLtWi8ojK1/ Złożyłeś życzenia?
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Marku, coraz bliżej mi do tego, by oddać głos na mój pseudonim. Zresztą wybory dopiero za rok. Tak szczerze, to żadna Partia mi nie pasuje
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Józef Kemilk 100% żadną nie można się zgadzać, ale prawie na pewno poprę konfederacją. Aczkolwiek w kwestii maseczek jestem z nimi na antypodach! ?
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski Za rok może się jeszcze dużo zmienić. Może będziemy musieli nosić maski przeciwgazowe, oczywiście dla naszego dobra. Póki co, nikt mi nie odpowiada.
    Gdybyśmy mieli tak dojrzałą demokrację jak w USA, to może zagłosowałbym za Kazimierzem Wielkim, lub też Stefanem Batorym. Na razie jednak w Polsce nie może kandydować zmarła osoba, w USA jest nieco inaczej:)
    https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2022-11-10/usa-zmarli-kandydaci-wygrali-wybory-do-kongresu-konieczne-ponowne-glosowanie/
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Józef Kemilk Masz rację, rok to dużo czasu, ja często późno podejmowałem decyzję; mój rekord to wieczór wyborczy! Jednak tym razem zmiana wyboru jest mało prawdopodobna. Konfederacja to jedyne ugrupowanie chrześcijańskie w sferze obyczajowej, liberalne w gospodarczej i realistyczne w geopolityczne. Oczywiście może powstać cos nowego, ale byłby to twór o małym poparciu, a podjąłem decyzję, że będę głosował tylko na tych, którzy mają szansę wejść do sejmu.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Józef Kemilk Teraz jeszcze zbogacili się o mojego profesora, że studiów.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski Marku jakoś mi nic nie pasuje, mam chyba przesyt ich wszystkich. Perspektywy przyszłych rządów liche, a mój wpływ żaden
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Józef Kemilk mówisz o moim profesorze, że nie pasuje?
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski Nie wiem kto to. Politycy mi nie pasują
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Józef Kemilk Stanisław Tyszka https://www.youtube.com/watch?v=BB4NaGTbybw o nim mówiłem.
  • o nim pseud dwa lata temu
    5*
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Dzięki
    Pozdr

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania