Poprzednie częściHORROR CHARLOTTE 1

HORROR CHARLOTTE 2

Rozdział 2

Gdy moja mama poszła spać, stwierdziłam, że muszę poczytać ten pamiętnik. Były w nim różne mroczne rzeczy. Pomyślałam, że może ta dziewczyna była nieszczęśliwa.Chciałam się dowiedzieć ile ona ma, lub miała lat. Z wielką uwagą przeglądałam każdą stronę, ale szukałam czegoś konkretnego.

Kiedy doszłam do końca pamiętnika, zobaczyłam jej wpis gdzie pisała o sobie. Dowiedziałam się, że gdy pisała pamiętnik miała dwanaście lat- czyli tyle co ja. Chciałam się jeszcze dowiedzieć, kiedy został założony pamiętnik- ale nigdzie nie mogłam tego znaleźć.

Znudziło mi się czytanie wpisów. Pomyślałam, że kiedy indziej przejrzę go dokładniej.

Wzięłam się za dalsze sprawdzanie pudeł. Były tam przeważnie zabawki podpisane przez Charlotte, ale też były tam jakieś stare zeszyty. W szafie były ubrania, przeważnie sukienki- ale były stare, wypłowiałe i brzydkie.

Ta dziewczyna mi się bardzo spodobała, może chodziło o jej mroczne wpisy? . Wykończona, bezskutecznymi poszukiwaniami poszłam spać.

 

...............................................................................................................................

Od autora: Przepraszam, że ta część jest taka krótka. Pewnie jak zawsze będą błędy. Nikt mi tego nie sprawdza, bo mówiąc szczerze wstydzę się komuś to dać do przeczytania. Proszę o komentarze, dlatego, że nie wiem czy jest sens dalszego pisania... Pozdrawiam:)

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Lady_Makbet 08.11.2015
    Przed słowem "lub" nie ma większego sensu stawiać przecinka
    "zobaczyłam jej wpis gdzie pisała o sobie." powinno być " zobaczyłam jej wpis, gdzie pisała o sobie" - przed słowem "gdzie" przecinek
    "pisała pamiętnik miała dwanaście lat" powinno być " pisała pamiętnik, miała dwanaście lat" - przed "miała" przecinek
    przed słowem "co" przecinek

    Polecam ci stronę https://www.languagetool.org/pl/
  • De Lenire* 08.11.2015
    Dziękuję Bardzo za rady!
  • KarolaKorman 08.11.2015
    Króciutka część, czekam więc na kolejną :)
  • De Lenire* 08.11.2015
    Króciutka, ale jak Ci zależy to wstawię kolejną hahah
    :D
  • levi 08.11.2015
    ta część faktycznie była trochę kródka, ale widać tu zalążki świetnej historii, no nic wstaw następną zobaczymy :D
  • De Lenire* 08.11.2015
    Dziekuje bardzo. Jest juz 3 czesc. 4 wstawie ok 13
  • comboometga 08.11.2015
    Fajna, choć krótka :) Jest kilka błędów, więc na razie 4 ;)
  • De Lenire* 08.11.2015
    Dziękuję Bardzo :)
  • ausek 10.11.2015
    Faktycznie, króciutka część. ''Były w nim różne mroczne rzeczy.'' -to zdanie można było wykorzystać do rozpisania tekstu np. o jakieś tajemnicze rysunki , symbole jakie zawiera pamiętnik, ale to tylko drobna sugestia z mojej strony. :) 4
  • De Lenire* 11.11.2015
    Hmm faktycznie, ten rozdział dawno pisałam i tak jakoś teraz nie zerknęłam na to :) I tak dziękuję za ocenkę !
  • Angela 14.11.2015
    Za ten też dam 4 i lecę dalej.
  • Vasto Lorde 18.11.2015
    "Od autora: Przepraszam, że ta część jest taka krótka. Pewnie jak zawsze będą błędy. Nikt mi tego nie sprawdza, bo mówiąc szczerze wstydzę się komuś to dać do przeczytania. Proszę o komentarze, dlatego, że nie wiem czy jest sens dalszego pisania... Pozdrawiam:)"

    Pamiętam swoje początki zbrodni długopisem na kartce. Też pytałem innych, czy jest sens dalszego pisania. Nauczyłem się, że nawet jeśli nikt tego nie przeczyta, to i tak dokończę swój pomysł, abym był zadowolony :) W końcu jak pieczesz ciasto, to nie wyciągasz go wcześniej i nie wyrzucasz, gdy dowiadujesz się, że nikt go nie zje. Wtedy zjesz sama :) Bardzo krótki rozdział, mało się dowiedziałem, ale wciąż jestem ciekaw, co będzie dalej, a to duży plus :)
  • De Lenire* 21.11.2015
    Hahahah to super. no cóż zapraszam do dalszego czytania
  • Neli 04.12.2015
    Przed lub nie stawiamy przecinka. W tak krótkim tekście za dużo powtórzeń słowa ,,były".
    Nie oceniam, bo to troszkę za mało. :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania