Józka Sznurka odezwa do Braci Marsjan

W związku z postępującymi pracami kosmicznymi mającymi na celu zdobycie przez Ziemian planety Mars Józek Sznurek zajął poważne stanowisko, które wyraził publicznie, m.in. na łamach "Nowin Raciborowickich". Otóż jest on przeciwnikiem kolonizacji tej planety, a motywuje to skłonnościami człowieka do niszczenia innych cywilizacji. Czego przykładem jest zniszczenie cywilizacji Azteków, Inków i Majów dokonane przez chrześcijan hiszpańskich i innych w czasach po odkryciu Ameryki w 1492 roku.

Wiadomo wszystkim, co złego uczynił człowiek niewinnym Indianom i do czego jest skłonny. Dlatego mając na celu dobro kosmosu, postanowił Józek jako jeden z niewielu na tym świecie, ostrzec Marsjan przed Ziemianami.

Ponieważ Józek nie posiada rakiet i statku kosmicznego oraz satelity ani żadnych innych kosmicznych nośników, więc wymyślił tzw. świetlny nadajnik, czyli urządzenie o wielkiej mocy światła skierowanie w stronę Marsa. Światło rozprzestrzenia się z olbrzymią szybkością, a wiązka światła nie ginie, zatem zbudował on urządzenie, które będzie wysyłać alfabetem Morse’a przez niego opracowaną odezwę.

Józek jest przekonany, że cywilizacja na Marsie istnieje, chociaż z Ziemi jest ona niewidoczna, bo ukryta. Marsjanie nie są głupi i wiedzą, co może spotkać ich ze strony Ziemi, więc się pod swoją ziemią ukryli. Jednakże mogą mieć jakieś czujniki wystawione na zewnątrz i obserwują nas. Zatem może zobaczą światło z nadajnika skonstruowanego przez Józka?

A tak oto brzmi jego odezwa do Marsjan:

 

"Drodzy Marsjanie!

Przyjaciele w Kosmosie!

 

Nie poddawajcie się Ziemianom, nie nawiązujcie z nimi kontaktów, oni Was skolonizują i zniszczą. To specjaliści od wyzysku, mordowania i demoralizacji.

 

Najpierw Was okradną, zrabują Wasze dobra, potem zaproponują pomoc w odbudowie życia, aby na nieszczęściu zarobić.

 

Zdeprawują Wasze kobiety i upowszechnią pornografię, na której będą zarabiać.

 

Będą Wam sprzedawać zatrutą żywność oraz szkodliwe suplementy diety.

 

Wprowadzą tzw. nowoczesną religię sprzeczną ze wszelką tradycją i upowszechnią dziwaczne obyczaje.

 

Na końcu zdeprawują Wasze dzieci i rozpowszechnią kult związków jednopłciowych jako rzekome źródło wartości społecznych i obyczajowych, abyście się nie rozmnażali!

 

Do tego zaproponują jeszcze Wam korzystanie z aborcji i eutanazji jako tzw. wyższej formy wolności!

 

Zniszczą Wasze rodziny, tradycję i kulturę oraz zlikwidują wszelką własność, w tym pieniądz gotówkowy, a to wszystko nazwą przeżytkiem historycznym!

 

Na końcu Was “zachipują”, a z dzieci zrobią cyborgi!

 

Jeśli nie wierzycie, to poczytajcie sobie o kolonizacji Ameryki i mordowaniu Indian, o niewolnictwie, o zniszczeniu Afryki i krajów arabskich, o wojnach i o niemieckich obozach koncentracyjnych, o bolszewickich łagrach, a także o zbrodniczym komunizmie i truciu ludzi szczepionkami i o przestępstwach banksterów zwanych mężami stanu! Tylko głupiec będzie próbować temu zaprzeczać!

 

Homo sapiens to bestia! Brońcie się przed Ziemianami!

 

Przyjaciel Marsjan

Józek Sznurek z Raciborowic."

 

Ponoć Józek już coś tam wysłał na Marsa, jednakże oświadczył, że będzie to często powtarzać i regularnie, aż do czasu jak otrzyma jakiś zwrotny, może też świetlny, sygnał. Zatem czekamy na odpowiedź z Marsa!

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Narrator 04.05.2021
    Niestety obawiam się, że szlachetna inicjatywa Józefa Sznurka jest daremna, ponieważ Marsjan nic już nie ocali. Ich los został przesądzony dawno temu, w tym samym czasie co los amerykańskich Indian, Zulusów, Aborygenów, Maorysów oraz innych ludów wyniszczonych przez białą rasę człowieka.

    Jednakże z przyjemnością przeczytam jakąż to odpowiedź sygnałem zwrotnym z Marsa otrzyma nasz bohater.
  • Wertyt 04.05.2021
    Jeżeli marsjanie opanowali alfabet Morse'a, to i historię ludzkości znają. Dlatego spryciarze udają, że ich nie ma. Daremny Józka trud...
  • Opalony Ernest 04.05.2021
    Maciusiu, jak cię lubię - trzy prącia w bok od komunizmu.

    Czy konie mnie słyszą?
  • MJSychowska 04.05.2021
    O Boziu, usmiałam się. Tekst komiczny... ale jakże z morałem. To była przyjemność.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania