Józka Sznurka sposób na latający talerz

Józek Sznurek sfotografował latający talerz dnia 1 maja 2021 roku w okolicy Raciborowic. Zdjęcia zostały wykonane aparatem fotograficznym podczas dobrej pogody słonecznej. Pierwsze zdjęcie pokazuje obiekt w locie, który został wprawiony w ten stan przy pomocy siły mechanicznej, a na drugim zdjęciu widzimy ten przedmiot w stanie spoczynku, tuż po łagodnym lądowaniu na łące. Tym przedmiotem wprawionym w lot był oczywiście biały porcelanowy talerz z zasobów kuchni domowej.

 

Ten pomysł powstał umyśle Józka po głębokiej refleksji na temat manipulacji rzeczywistością, faktami i językiem w czasach współczesnych. Dziś to, co jest realne, staje się czymś fantazyjnym, a to, co jest zmyślone, sugeruje się jako rzeczywiste – to stan ludzkiego myślenia w epoce konsumpcyjnej cywilizacji. Łatwo bowiem jest w cokolwiek uwierzyć, jeśli temat odpowiada duchowym i ideowym potrzebom człowieka. A ludzie lubią tematy o latających talerzach, lecz zapominają, że nie każdy latający talerz to UFO!

 

Postscriptum

 

Nie każdy potwór musi być smokiem! - taki oto wniosek powstały pod wpływem pewnej mądrej lektury zainspirował napisanie tego tekstu o latającym talerzu i wykonanie fotografii.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania