Niesamowita przygoda w krainie Tolkiena Rozdział 6

Rozdział 6

Obudziły mnie poranne promienie słońca. Zauważyłam, że tej nocy nie spałam w namiocie. To przez tą bitwę z goblinami. Dlaczego musiałam pójść do tego lasu? Tylko wywołałam zamieszanie.

Wstałam i rozejrzałam się po obozowisku. Nikogo nie było - namioty zwinięte, ognisko zgaszone, ani żywej duszy!

Co się tu u licha dzieje?! - pomyślałam. Czyżby wyruszyli już, a o mnie zapomnieli? O nie! Ja im pokażę! Już miałam zacząć nawoływać Tauriel, gdyż nagle spostrzegłam zwiniętą w rulon kartkę z napisem: -Dla Evanlyn-

Droga Evanlyn,

bardzo żałuję, lecz nie mogę Cię ze sobą zabrać. Droga jest długa i męcząca, a przede wszystkim niebezpieczna. Nie umiesz walczyć, co będzie sprawiało tylko kłopoty.

Wracaj skąd przybyłaś. Nic Ci już nie grozi.

 

P.S. Znajdziesz konia, za gałęziami dębu.

 

Miło było Cię poznać - Tauriel

- przeczytałam i złożyłam kartkę. No to świetnie! Co ja teraz zrobię? Nie mam gdzie się udać. Muszę jechać za nimi, przy okazji nauczyć się walczyć.

Błyskawicznie odnalazłam konia opisanego w liście i wsiadłam na niego. Teraz muszę tylko przypomnieć sobie drogę, którą mieliśmy się udać.

Zaczęłam odtwarzać w głowie mapę, którą poprzedniego dnia pokazała nam Tauriel.

W dół po zboczu. Potem... skręć w prawo i pod górę. Następnie w lewo obok Głazu z wykutym nań napisem: Granica

Gdy doszłam już do tego miejsca, usłyszałam w oddali znajome głosy.

Znalazłam ich! Udało się! Już miałam zamiar do niech podjechać, gdy uświadomiłam sobie, że na pewno Tauriel, nie będzie zachwycona jak mnie zobaczy. Toteż postanowiłam iść za nimi w pewnej odległości.

Prędzej czy później i tak się zorientują. Lecz przez jakiś czas pozostanę niezauważona - pomyślałam.

 

(Bardzo przepraszam za słabą formę listu, lecz gdy opublikowałam wszystko mi automatycznie zmieniło.)

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • .Ostwind. 25.11.2021
    Fajne! Kiedy kolejna część?
  • Tauriel 26.11.2021
    Mam nadzieję że już nie długo. Ostatnio mam dużo pracy. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania