Poprzednie częściZamaskowana Rozdział 1: Pomoc

Zamaskowana Rozdział 3: Mile widziana?

-Może wejdźmy do środka.-Odparł Teo, otwierając drzwi od willi. Weszłam. W środku było, jak w pałacu! Ściany idealnie białe, podłoga z marmuru, a z sufitu zwisały złote ozdóbki. Na środku ogromnego pomieszczenia na podłodze był duży, okrągły, czerwono-biały dywan, a na suficie był ogromny złoty żyrandol. Kilkanaście kroków przede mną i Teo rozciągały się długie schody z tego samego budulca, co podłoga. Wszystko iskrzyło, jakby co chwila ktoś czyścił cały dom!

-Wow! Ty jesteś miliarderem, czy jak!?-Zawołałam podekscytowana faktem, żem przyszła do najbogatszego osobnika w kraju! Azaliż na świecie!

-To jeszcze nie wszystko, co ujrzysz.-Powiedział Teo. Widać, że dumny był ze swojego bogactwa. Nie okazywał jej jednak w taki sposób, jak to robiłby typowy bufon; nie próbuje przyciągnąć czyjejś uwagi, ani głupi się nie wydaje. Był to taki rodzaj dumy, w której to nic nie jest takie znowu wspaniałe. Przyzwyczajony był pewno do pochwał i zdumień innych przychodźców i gości. W pewnej chwili zza jednych z sześciu drzwi, widniejących obok schodów wyszła piękna pani i pan. Ów pani była ubrana w czerwoną suknię i perły na szyi. Butów widać nie było; przysłaniała je ta długa kreacja. Miała krótkie, czarne włosy i tak, jak Teo i pan-niebieskie, błyszczące oczy. Pan natomiast odziany był w czarny garnitur i buty, a jego blondwłosy, połyskujące w świetle słońca, przebijającego się przez drzwi wejściowe, były idealnie ułożone do przodu w niby taką grzywkę, a jednak nie przysłaniała ona całkowicie czoła mężczyzny. Spodziewałam się, że ta pani i pan to rodzice Teo. Nie myliłam się. Podeszli do mnie, mężczyzna przyjrzał mi się od stóp do głów i spojrzawszy na Teo ostro, pyta:

-A kogoś ty nam tu sprowadził, synu, co?-Ze strachu spojrzałam w podłogę. Bałam się, że Teo mógł nie przewidzieć ewentualnej złości rodziców swoich.

-To jest... Diana.-Rzekł i podał mi rękę. Widział najpewniej, żem zaniepokojona. Poczułam, że policzki mi zaczęły się rumienić. Było to najwyraźniej spowodowane wstydem. Nie chciałam, by zobaczył mój strach. Pragnęłam pokazać się od dobrej strony. Wydawało mi się, że tego nie zauważył. Na wszelki wypadek jednak lewą ręką przykryłam prawy policzek, gdyż drugi był dla niego niedostrzegalny pewno.

-Po coś sprowadził tu tą biedną... -Już miał coś dopowiedzieć, lecz Teo szybko zaczął mówić:

-Nie jest biedna. Jej rodzice mają dużo pieniędzy. Musiałem ją tu przyprowadzić. Musiałem jej pomóc. Chciałem jej pomóc.-Kobieta w czerwonej sukni wydawała się być bardziej zmartwiona i empatyczna, niżeli ojciec Teo.

-Synu, czy ona... skoro ma pieniądze to czemu taka chuda?-Spytała. Po tym miałam pewność, że to jest matka Teo. Ten spojrzał na mnie, jakby chciał spytać "czy mogę powiedzieć". Pokiwałam głową. Jak już tu przyszłam to nie musiałam się aż tak bardzo bać. I tak rodzice mnie tu nie znajdą. Zostawiłam telefon na ławce na ulicy, gdym rozmawiała z Teo. Zrobiłam to, bom nie chciała, by znaleźli moją lokalizację. Teraz, nawet gdy będą chcieli to zrobić, znajdą tylko komórkę. Gdy Teo dostał moją niemą odpowiedź, zaczął mówić:

-Ona... Jej rodzice... Trudno mi to wszystko opowiedzieć. Poznałem część historii. Z tego, co wiem, rodzice jej mają dużo pieniędzy, jednakże nic nie jest z tych rzeczy przeznaczone dla Diany.-Mówiąc to wskazał na dwie torby zakupów.-Wychodzi na to, że kupiła wszystko dla rodziców. Gdy ujrzałem ją na ulicy, klęczała ze łzami w oczach blada, jak pergamin. Z początku nie miałem pojęcia, czemu, jednak po dłuższej rozmowie wywnioskowałem, że to ze strachu przed powrotem do domu. Nie mogłem tak po prostu jej zostawić. Zasłabła. Pomogłem jej więc dostać się na ławkę obok i zacząłem z nią rozmawiać. Następnie, gdy chciałem, żeby czegoś się napiła, dowiedziałem się, że rodzice nic jej nie dali. Wszystko, co miała było dla nich. Nie pozwoliłem jej jednak na to, by słuchała ich, kosztem swojego zdrowia. Gdy się napiła wody, kolor jej skóry wrócił. Widać, że problem tkwi w jej rodzicach. Tortury w domu, czy jak?-Spytał ostatecznie Teo, patrząc na mnie z powagą, zamyśleniem, a zarazem smutkiem i współczuciem.

-Nie, wcale!-Odpowiedziałam szybko i stanowczo, ale prawda była połowiczna. Niby nie torturowali mnie; nikt na mnie ręki nigdy nie podniósł, ale czułam w sobie, jakby coś tam, co jakiś czas w moim życiu jednak mnie bolało. Nie było to ciało, a coś w sercu, coś niematerialnego. Może to dusza mnie bolała? Czy to realne? A może coś, czego pojąć po prostu nie umiem? Ewentualnie psychika... Może tak. Tortury psychiczne też się zdarzają, ale czy w moim przypadku to właśnie o to chodziło. Nadmiar pracy i wykorzystywanie oraz brak snu to tortury psychiczne? Chyba nie... chociaż nie wiem. Nie mam pojęcia. I tak fizyczny mój stan zdrowia nie był lepszy, więc co się dziwić, że Teo mógł sobie coś wyobrazić o mnie w domu. Ale nie, nigdy rodzice, ani ci starzy, ani nowi, nigdy mnie nie zbili, nigdy. Nie chcieli pewno, bym miała jakiekolwiek urazy, by idąc do sklepu lub gdzie indziej nie mogła nikomu powiedzieć i bym mogła funkcjonować dla nich.

-Po tym twoim szybkim zaprzeczeniu, widać od razu, że to nie to chciałaś powiedzieć.-Rzekł Teo. Jak on dobrze mnie rozumie. Jak on mnie zna tak dobrze po tylko jednej, krótkiej rozmowie? To magia, czy jak? Zajrzał mi w duszę? A może w mózg? Może i tak. Może to czarodziej... Nie, przecież magia to tylko w filmach. A może nie...

-Jeśli tak, jak mówi Teo, jest, to pewno rzeczywiście terror w domu. Jak nie fizyczny, to psychiczny.-Domyślała się mama Teo.

-W każdym bądź razie, powinna wracać do domu. Nie będziemy przecież jej tu przetrzymywać.-Próbował najwidoczniej mnie wykurzyć z własnego domu ojciec Teo.

-Nie, nie pozwolę na to!-Odparł stanowczo Teo, gdy już odwróciłam głowę ku drzwiom wejściowym.

-Mówiłam ci, Teo, że nie pobędę tu długo. Jeśli twoim rodzicom nie odpowiada moja obecność, ja nie mogę się im postawić.-Rzekłam do niego smutno. Wiedziałam, że jestem tak zła, że nawet tacy, jak rodzice najmilszego w moim życiu człowieka nie będą mnie chcieli.

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (396)

  • Johnny2x4 28.07.2023
    W tym tekście znalazłem z 6/7 literówek, mnóstwo błędów w pisowni, błędy stylistyczne i niedbalstwo fabularne. Nikt tutaj nie jest idealny - błędy zdarzają się każdemu, ale Ty piszesz bardzo niedbale. I to jest potężny minus w Twoich pisarskich próbach.

    Przykłady: "Przyzwyczajony był pewno do pochwał i zdumień innych przychodźców i gości". - archaiczne sformułowania...

    "-Mówiłam ci, Teo, że nie pobędę tu długo. Jeśli twoim rodzicom nie odpowiada moja obecność, ja nie mogę się im postawić.-Rzekłam do niego smutno. Wiedziałam, że jestem tak zła, że nawet tacy, jak rodzice najmilszego w moim życiu człowieka nie będą mnie chcieli". - przyklejone do siebie zdania.

    "-W każdym bądź razie, powinna wracać do domu. Nie będziemy przecież jej tu przetrzymywać.-Próbował najwidoczniej mnie wykurzyć z własnego domu ojciec Teo". - Sformułowanie "w każdym bądź razie" jest błędne stylistycznie. Wystarczy "w każdym razie". Dalej... "próbował najwidoczniej mnie wykurzyć z własnego domu ojciec Teo" - tutaj coś nie zagrało.

    Poza tym różnego rodzaju błędy interpunkcyjne i stylistyczne.
    Ten komentarz nie jest tzw. hejtem i podcięciem skrzydeł. Służy on zwróceniu uwagi na masę szczegółów, które w jakiś sposób pomogą Ci w dalszym, pisarskim rozwoju. Masz 12 lat - mnóstwo lat pisania przed Tobą. Teraz jest fatalnie, ale słuchanie, czytanie dobrych pozycji i wyciąganie wniosków, skutecznie pozwoli Ci podnieść poziom.
  • Megartist123 28.07.2023
    Błędy, które opisałeś są bardziej wynikiem zdania różnych ludzi. Co do pierwszego błędu, który przedstawiłeś, pisać można różnymi stylami, a to opowiadanie miało być od początku w stylu takim właśnie archaicznym i starodawnym. Bardzo mi się taki styl po prostu podoba. Jeśli chodzi o drugi błąd to nie wiem, czy chodzi o przyklejone myślniki, pewnie tak. Jeśli to myślniki to po prostu takie złe przyzwyczajenie. W następnym błędzie, który mi pokazałeś chodzi już bardziej o przyzwyczajenia autora i czytelnika. Może być "w każdym bądź razie", a może być również "w każdym razie". Zapis zależy od preferencji autora. W czwartym błędzie z kolei miał miejsce tak zwany zwrot nastolatka. Przypominam, że narrator ma 14 lat. W sensie ten w tekście. Nie uważam, że ten komentarz był zły. Nie uważam go za nic złego. Uważam, że te uwagi zależą już od preferencji danej osoby i przyzwyczajeń. Niektóre z uwag, choć nieliczne, jednak rzeczywiście zdradzają błędy moje i przyznaję w nich rację. Wyjaśniłam już chyba wszystko. Dziękuję za szczerą opinię:)
  • MartynaM 28.07.2023
    Dzieci się szybko uczą, tylko stare baby już nie potrafią, dlatego wpadają na pomysł robienia z siebie nastolatek, żeby przyciągnąć uwagę...
    Pomyśleć, czy ktoś przyszedłby do tego tekstu, wiedząc że stoi za nim jakaś wiekowa matrona, dla której przyswajanie wiedzy jest nieosiągalne już? Może tylko zrobić brechę, bo słownictwo z tak zapadłej dziury, że aż niemożliwe dzisiaj do uwierzenia...
  • Johnny2x4 28.07.2023
    Chyba, że tak.
  • Johnny2x4 28.07.2023
    Istnieję w przestrzeni tego portalu od 2015 roku - i wciąż tutejsza społeczność potrafi mnie zadziwić.
  • MartynaM 28.07.2023
    Johnny2x4, no trochę grubymi nićmi to wszystko szyte... dzieciak, który nie potrafi pójść za radą, tylko z uporem maniaka popełnia te same błędy, a nawet szuka dla nich usprawiedliwienia czy wręcz bywa aroganckie jest sygnałem, że coś nie tak z tym ''dzieciaczkiem'', a jeszcze dołożyć słownictwo, to już brak słów...
  • Johnny2x4 28.07.2023
    MartynaM W sumie ta Megartist dostała już feedback pod innym rozdziałem tego gniota, że tekst zlewa się w jedno. Napisał to bodajże Sufjen. Nie zwróciła uwagi, tylko szła w zaparte.
  • MartynaM 28.07.2023
    Johnny2x4 no właśnie o tym piszę, już niejedna osoba starała się naprostować i z takim samym skutkiem, więc nie warto nawet przychodzić pod te teksty.
  • Megartist123 28.07.2023
    MartynaM Jak niby jestem arogancka? Przestaniesz się wreszcie na mnie wyżywać! Ciągle moje opowiadania są odbierane, jako coś, co MUSI być idealne. Otóż nie! Nie muszę pisać idealnie. Nie jest to moim celem. Niektórzy czytelnicy, choć nieliczni, co bardzo mnie dziwi, że jest ich tak mało, zwracają uwagę na fabułę, akcję i sam pomysł, a nie na błędy czy styl pisarski. Nie czepiają się ciągle autorki i nie piszą takich rozmów o tym, jak to autorka jest okropna w swojej pasji i jak bardzo jej to nie wychodzi. Jest to bardzo dołujące dla autorów, możesz mi wierzyć. Wiele razy widziałam niedocenionych artystów na Opowi i nie można tak się z nimi obchodzić. To, że ktoś nie ma talentu do stylu i czegoś nie robi nie oznacza, że jest beznadziejny.
  • MartynaM 28.07.2023
    Megartist123

    Dla czytelników to okropne przeżycie trafić na tak beznadziejny tekst i Autorkę, która nie potrafi pracować, chociaż wiele osób podaje jej info na tacy, co poprawić, na czym się skupić. Samo pisanie, bez żadnej znajomości stylu i techniki, nawet na papier toaletowy się nie nadaje, bo pokaleczy cztery litery...
  • Megartist123 28.07.2023
    MartynaM Może i tak, ale mam dosyć! Jeśli nikomu nie podoba się, co robię to może powinnam się usunąć z Opowi.pl. Może powinnam przestać pisać teksty. Może powinnam zostawić swoją pasję i sobie popisać rzeczywiście w domu, jedynie dla rodziny i przyjaciół, którzy docenią moją wyobraźnię i mój talent do wymyślania opowiadań. Może to jest właśnie to, co powinnam zrobić; zostawić to wszystko, cały rok pisania i odejść...
  • Johnny2x4 28.07.2023
    Megartist123 I po co takie niezdrowe podniecenie? Tupię nóżką, bo ktoś odważył się na konstruktywną krytykę? Odejdę, bo ktoś śmiał negatywnie ocenić moje umiejętności pisarskie? Masz prawo do emocji, to naturalne, ale publikujesz na publicznym portalu. Tutaj każdy ma swoje zdanie w temacie. Jednym może się podobać, drugim mniej, a trzecim wcale. Spotkasz się z krytyką. I nie ma to nic wspólnego z Tobą, tylko samym tekstem i Twoim podejściem do niego. Nie wyciągasz wniosków, tylko brniesz w zaparte.
  • Megartist123 28.07.2023
    Johnny2x4 Dobrze, niech tak będzie...
  • Tekstozaur 28.07.2023
    Megartist123 widzisz Megartist123. Koniec końców okazało się, że tylko trzy osoby miały uwagi.
  • Megartist123 28.07.2023
    Tekstozaur Może i ta...
  • SwanSong 28.07.2023
    Dialogi źle zapisane, żadnej poprawy. Styl archaiczny nie pasuje do tekstu i nie jest dobrze zrobiony. Zero poprawy od ostatniego tekstu. Przypadek beznadziejny, podobny do Margarity, ale tam przynajmniej jest niezamierzony humor, tutaj nawet tego nie ma.
  • Megartist123 28.07.2023
    Dziękuję za komentarz:) Nie obiecuję, że od tak po prostu w jedną sekundę się poprawię...
  • MartynaM 28.07.2023
    Była tu kiedyś taka dziunia, która pisała archaicznym stylem, pamiętam że jej teksty kręciły wokół chałupy i podwórka. Beznadziejne to było, ale jej rodzinie się podobało i uważała, że jest cudowne.
    Tutaj to samo. Styl przedwieczny, błędy stylistyczne takie, że brak słów, nie mówiąc o ścianie tekstu nienadającej się do czytania, bo i dialogi w nią wbite.
    Wystarczy byle jaką lekturę szkolną wziąć i zobaczyć jak jest napisana. Tu nie trzeba nie wiadomo jakich dzieł czytać, ale Autorka poza swoimi wypocinami raczej niczego nie czyta, nie widać przynajmniej.

    Powinnaś się kłócić, jak na razie to najlepiej ci wychodzi...
  • Megartist123 28.07.2023
    Naprawdę jest mi przykro, że nikomu się to nie podoba, jednakże będę pisać dla osób, które mają jakieś tam jeszcze miłe słowa do powiedzenia i dla tych, którzy skupiają się na fabule, a nie na błędach. Ja bym czytała nawet najgorszy tekst, nawet gdyby było ciężko, byleby tylko móc poczytać sobie czyjeś starania i pasję.
  • MartynaM 28.07.2023
    Megartist123

    Kogo obchodzi fabuła, gdy przeczytać tekstu się nie da? Jesteś na portalu literackim, powinnaś uczyć się, stosować do rad, a ty nic nie robisz, tylko biadolisz, że ktoś narzeka.
    Nie potrafisz poprawić, czy nie rozumiesz o czym ludzie ci piszą?
  • Megartist123 28.07.2023
    MartynaM Ani to, ani to, po prostu starać się dla jednego tekstu tylko po to, by publiczność biła brawa? Trochę to tak, jak ukrywanie się za tą maską; dostosowywać się do innych ludzi, a może tak, jak biała kredka, zmienić kartkę (otoczenie)? Może nie pasuję do tego portalu, a może po prostu powinnam się zmienić tylko dla innych i codziennie trudzić się i uczyć dla innych. Może to i dobry pomysł, ale na razie nie piszę normalnie dialogów. Przyzwyczaiłam się do takiego zapisu, a boję się, że jak będę pisać inaczej to popełnię jeszcze gorsze błędy. Takie życie, gdzie wszyscy wszędzie piszą, że jestem fatalna i że nie pasuję tu jest beznadziejne. Totalnie... Jestem nie tylko w internecie obrzucana takimi opiniami, a też w realiach jestem inna i nigdzie nie pasuję. Myślałam, że chociaż w internecie ktoś mnie zaakceptuje.
  • MartynaM 28.07.2023
    Megartist123

    Jednak nie potrafisz i stosujesz pierdolamento... użalaj się dalej nad sobą, zamiast wziąć się za robotę.
    Każdy człowiek nad sobą pracuje, inaczej do niczego się nie dochodzi, a ciebie trzeba akceptować razem z twoimi błędami, bo jesteś leniwa?
    Bardzo śmieszne...
  • Megartist123 28.07.2023
    MartynaM Niczego nie potrafisz zrozumieć! Nie jesteś mną i nie masz pojęcia, jak to jest nią być! Nie możesz więc mnie oceniać! Mam o wiele gorsze problemy niż użalanie się nad twoimi krytykami, więc zajmę się jednym z nich; tym, że cały czas próbuję się przypodobać i chronić przed krytyką. Od tej pory nic już mnie nie będzie ruszać. Żegnam:(
  • MartynaM 28.07.2023
    Megartist123

    Żałosne...
  • Megartist123 28.07.2023
    MartynaM Dobrze, niech tak będzie...
  • Johnny2x4 28.07.2023
    Megartist123 Słowa innych odbiorców nie mają za zadanie niszczyć, a wyłącznie pomóc. Krytyka pokazuje Ci pola do poprawy. Dostrzeż to. Nikt nie mówi o Tobie.
  • Megartist123 28.07.2023
    Johnny2x4 Może i tak...
  • Tekstozaur 28.07.2023
    Ludzie. Czy wiecie ile Megartist123 ma lat? To mistrzostwo świata co potrafi w tym wieku uważam. Zabawni jesteście. SERIO. Megartist123 nie słuchaj tych starych pierników, rób swoje, baw się słowem, pisz tak jak lubisz.
  • Megartist123 28.07.2023
    Tekstozaurze, dzięki wielkie! Dzięki za wsparcie i dobre chęci, ale te twoje "stare pierniki" to chyba nie zrozumieją...
  • SwanSong 28.07.2023
    W takim razie źle uważasz.
  • SwanSong 28.07.2023
    Megartist123 Stare pierniki przynajmniej wiedzą, że fabuła nie ma znaczenia, gdy tekst ocieka błędami.
  • Megartist123 28.07.2023
    SwanSong Tekstozaur mówi coś innego. Też mam dorosłego człowieka przeciwko waszym.
  • SwanSong 28.07.2023
    Megartist123
    Ty naprawdę nie rozumiesz? Otwórz byle jaką prozę i porównaj ją ze swoją. Nie pod kątem fabuły, ale zapisu dialogów, akapitów itp. I co widzisz?
  • Alex.yes 28.07.2023
    Ja uważam że to co pisze Megartist123 jest fajne. Może i są błędy ale ona ma tylko 12 lat. Ciekawe jak wy pisaliście gdy mieliście 12 lat? Uważam że nie lepiej niż Megartist123. Trzymaj tak dalej, wierzymy w ciebie Megartist123!
  • Megartist123 28.07.2023
    Alex.yes bardzo dziękuję za wsparcie:)
  • SwanSong 28.07.2023
    Troll konto założone dla wsparcia? Lol.
  • Megartist123 28.07.2023
    SwanSong Po prostu pewnie Alex.yes dopiero rozpoczyna karierę na Opowi.pl. Pewno może będzie pisać coś. Nie wiem tego.
  • SwanSong 28.07.2023
    Megartist123 Taaa. Jasne.
  • Megartist123 28.07.2023
    SwanSong Cieszę się, że rozumiesz:) Hehe...
  • MartynaM 28.07.2023
    Fanklub w natarciu... hahahaha hahahaha
  • Johnny2x4 28.07.2023
    I na cholerę ten atak na komentujących? Masakra.
  • MartynaM 28.07.2023
    Najlepiej omijać teksty tych ''dzieci'', bo rodziców i rodzinę ściągają... hahahahaha
  • Tekstozaur 28.07.2023
    MartynaM jedyni z Johnym2x4 jesteście na NIE póki co :) więc tu można doszukiwać się wspólnej krwi
  • Johnny2x4 28.07.2023
    Tekstozaur Aaa, rozumiem. Jedni z tych, co reagują agresją na merytorykę. Bywa i tak. Walcz dalej.
  • MartynaM 28.07.2023
    Tekstozaur, czytać nie umiesz? Tu wszyscy są na nie, poza ''rodziną''

    Kuźwa, lektury szkolne się kłaniają... nikt nie czyta, prawda?

    Trzecia klasa podstawówki już są „Dzieci z Bullerbyn”, w drugiej ''Kubuś Puchatek'', a tu akapitów nawet nie ma, dialogi w środku zdań???
    Co to ma znaczyć? Portal literacki, to nie przedszkole, żeby niańczyć jakieś niemowlaki.
    Ogarnąć się trzeba... i to szybko!
  • Tekstozaur 28.07.2023
    Johnny2x4 już pisałem, przewrażliwiony jesteś. Ataki, teraz agresja.
  • MartynaM 28.07.2023
    Uczyć się lenie przebrzydłe, a nie za byle co zachwytu oczekiwać... bez wstydu ta ''rodzina''
  • Tekstozaur 28.07.2023
    MartynaM 12 lat
  • Tekstozaur 28.07.2023
    MartynaM 12 lat
  • MartynaM 28.07.2023
    Tekstozaur, chyba w marzeniach... słownictwo starej baby.
    Ogarnij się!!!
  • SwanSong 28.07.2023
    Tekstozaur Zapomniałaś o mnie.
  • Tekstozaur 28.07.2023
    SwanSong faktycznie, wybacz
  • SwanSong 28.07.2023
    Tekstozaur A ile lat to ta magiczna granica, gdzie człowiek zaczyna się uczyć, a nie bredzić, że jest dobrze z błędami, bo liczy się fabuła?
  • SwanSong 28.07.2023
    Tekstozaur Wybaczam.
  • Megartist123 28.07.2023
    MartynaM Ale czemu tak agresywnie od razu do Tekstozaura? I skąd wiesz, że to moja rodzina? A może nie... tylko ja to wiem.
  • Tekstozaur 28.07.2023
    SwanSong ee tam. Kiedyś pisało się puhar, dzisiaj puchar i świat przetrwał. Po polsku chuligan piszemy przez ch, a po angielsku przez h. Jakub piszemy z błędem bo pochodzi od jakobinów.
  • Tekstozaur 28.07.2023
    Megartist123 nie no ja też to wiem :)
  • Megartist123 28.07.2023
    Tekstozaur Mieliśmy przecież to ukrywać...
  • MartynaM 28.07.2023
    Megartist123

    Ty się za naukę weź, zamiast ściągać cyrk... co za beznadzieja

    Żałosne to aż boli
  • Megartist123 28.07.2023
    MartynaM Ty weź lepiej skończ, bo nic nie zdziałasz. Próbujesz nie dość, że mnie nadziać na widelec to jeszcze Tekstozaura atakujesz... To jest dopiero żałosne!
  • SwanSong 28.07.2023
    Tekstozaur Ale co z tego? Są utrwalone zasady pisowni polskiej i tyle. Jeśli dziewczyna nie che się ich nauczyć, to jest leniwa i z rozbuchanym ego.
  • Tekstozaur 28.07.2023
    Megartist123 hehe
  • Megartist123 28.07.2023
    SwanSong Leniwa? Ja leniwa? W trzy miesiące napisałam 100 publikacji, podczas gdy ty 0. Ojoj...
  • MartynaM 28.07.2023
    Megartist123

    Nikogo nie atakuję, a już twoje klony to mam, domyśl się gdzie...

    Wstydu nie masz. Nie chce ci się nad tekstem pracować, ale piszczeć na cały portal, to pierwsza i bronić bzdury...
    Jaki ty przykład innym dajesz? Pokazujesz, że można i trzeba być tępym do tego stopnia, że tekstu nie potrafisz poprawić???
  • Megartist123 28.07.2023
    MartynaM Mam tego tekstu tak dużo, że nawet, gdybym umiała zajęło by mi to lat 200!
  • SwanSong 28.07.2023
    Megartist123
    Bo moje są opublikowane w wydawnictwach :)
  • Megartist123 28.07.2023
    A poza tym zajmij się swoimi publikacjami!
  • Tekstozaur 28.07.2023
    MartynaM 12 lat. Panuj nad sobą
  • MartynaM 28.07.2023
    Tekstozaur, już wiem kim jesteś... no, rozczarowanie.
    Ale mogłam się spodziewać...
  • MartynaM 28.07.2023
    Megartist123 to pisz teraz poprawnie, kto ci nie pozwala?
  • Megartist123 28.07.2023
    MartynaM Że niby kim jest? Aaa odkryłaś, że on to użytkownik Opowi.pl, zabawne!
  • Tekstozaur 28.07.2023
    MartynaM pisze poprawnie! Pojedyncze błędy widzę. 12 lat.
  • MartynaM 28.07.2023
    Tekstozaur, spadaj!

    Ona tak ma 12 jak ty 14

    Co za parodia...
  • Megartist123 28.07.2023
    MartynaM Nie, mam 12 lat, ale ty to tam wszystkim próbujesz wmówić, że jesteś wszechwiedząca i znasz wiek każdego człowieka...
  • Megartist123 28.07.2023
    Kto tak robi?
  • MartynaM 28.07.2023
    Megartist123

    To dlaczego używasz słownictwa z lamusa? Jakie dzieciaki tak robią?
  • Tekstozaur 28.07.2023
    MartynaM co to za pytanie? Zna to używa
  • wredota1 28.07.2023
    MartynaM np.autyści?
  • MartynaM 28.07.2023
    Więcej klonów!!!
  • Megartist123 28.07.2023
    MartynaM A wredota1 to już nie klon. Nie wiem, kto to.
  • Megartist123 28.07.2023
    Bo nie ma tu żadnych klonów.Hehe
  • MartynaM 28.07.2023
    Megartist123

    Cyrk przyjechał na opowi... hahahaha
  • Megartist123 28.07.2023
    MartynaM Chyba tak, ale jeśli cyrkiem można nazwać twoje zachowanie.
  • MartynaM 28.07.2023
    Megartist123

    Nie ucz się, masz rację, pisz jak to robisz cały czas. Nie rozwijaj się, stój w miejscu i czekaj na oklaski... będziesz wielka!
  • Megartist123 28.07.2023
    MartynaM Ech... zero wniosków...
  • wredota1 28.07.2023
    MartynaM A Ciebie mam nadzieję ,że nikt nie sklonuje.Świat z tak mało empatycznymi osobami jak Ty byłby tragiczny.Zamiast się mądrzyc zastanów się nad słowem autyzm...chyba że nie ogarniasz
  • MartynaM 28.07.2023
    wredota1
    A skąd autyzm?
  • Akwadar 28.07.2023
    wredota1 nowy autor/ka?
  • Johnny2x4 28.07.2023
    MartynaM Czyżby uruchomiła się Sandra? :)
  • Megartist123 28.07.2023
    Johnny2x4 Sandra to Sandra, a Wredota1 to nie ona... chyba...
  • Akwadar 28.07.2023
    Johnny2x4 i Ty Johnny? :) Ależ tu się dzieje...
  • wredota1 28.07.2023
    MartynaM wujek Google Ci podpowie jak nie wiesz.Ja Ci tylko sugeruje ,że nie każdy jest taki wspaniały jak Ty ale to nie znaczy ,ze trzeba go mieszac z błotem.Nie jestem Sandra zwyczajnie znam dziewczynkę i żal mi co z nią robicie debile
  • Akwadar 28.07.2023
    Megartist123 skąd wiesz?
  • Megartist123 28.07.2023
    Akwadar Tak mi się wydaję, rozmawiałam z sandrą i nie brzmi jak ona.
  • Johnny2x4 28.07.2023
    Akwadar Johnny usiłował jedynie pomóc. Potem go obrazili. Potem multikonta. I w sumie tyle ze streszczenia akcji :)
  • Megartist123 28.07.2023
    wredota1 Skąd mnie znasz?
  • MartynaM 28.07.2023
    Johnny2x4, tu się coś sklonowało niewiarygodnie i szaleje...

    Kużwa, niedługo trzeba będzie życiorysy znać wszystkich piszących na opowi, zanim komentarz się wstawi, bo albo autyzm, albo inna paranoja...

    I chwalić do porzygania...
  • Akwadar 28.07.2023
    Johnny2x4 właśnie nadrabiam... obrazili? a to dranie! Nieporadne te multi :))
  • Megartist123 28.07.2023
    MartynaM Skąd się tu temat autyzmu nagle wziął?
  • Johnny2x4 28.07.2023
    Akwadar Wiesz jak to z tym obrażaniem jest :))))
  • MartynaM 28.07.2023
    Megartist123 z kapelusza... cyrk to cyrk hahahaha
  • Akwadar 28.07.2023
    Johnny2x4 to po starej znajomości też poczuję się obrażony ;)
  • Johnny2x4 28.07.2023
    Akwadar Haha, dobrze Cię widzieć :)
  • Megartist123 28.07.2023
    MartynaM heh... No tylko żeby to był prawdziwy cyrk to bym się śmiała, a z ciebie to nawet nie da się śmiać, bo by dźwięk śmiechu był za głośny, szyby pękałyby.
  • Akwadar 28.07.2023
    Johnny2x4 też się ucieszyłem na twój widok i w te pędy się włączyłem :))
  • MartynaM 28.07.2023
    Megartist123 nie da się i dźwięk za głośny aż by szyby pękały? Ja to możliwe przy ''nie da się''?
  • Akwadar 28.07.2023
    Megartist123 naprawdę?!
  • Megartist123 28.07.2023
    Akwadar Oj tak...
  • Akwadar 28.07.2023
    Megartist123 to dawaj, strasznie żem ciekaw :))
  • wredota1 28.07.2023
    MartynaM Chętnie pomogłabym Ci się porzygac no i oczywiscie sprawdziła ile tych klonów dasz rade upchnąć tam gdzie...domyśl się.Widocznie to miejsce masz pojemne w odróżnieniu od mózgu.
  • MartynaM 28.07.2023
    wredota1 dziecko rzekło... hahaha
  • Tekstozaur 28.07.2023
    Atak? Przewrażliwiony jesteś :)
  • Tekstozaur 28.07.2023
    Oho...
  • rozwiazanie 28.07.2023
    Meg-Artist123, w samej rzeczy, to nie ma znaczenia ile masz lat, 100 czy 12-cie...:)) Jak pójdziesz do wydawcy to poprawi "kosmetyczne" błędy. Masz wyobraźnię i ciesz się, że oprócz krytyków masz również zwolenników. 5. Pozdrawiam.
  • MartynaM 28.07.2023
    Rozwiązanie, co Ty pleciesz? Jakie wydawnictwo przyjmie taką ścianę tekstu? Już to dyskwalifikuje na starcie... Po co tak pisać i robić wodę z mózgu?

    Niech się uczy pracować nad sobą, a nie iść w ilość...
  • Tekstozaur 28.07.2023
    10/10 pewnie z rodziny jesteś
  • rozwiazanie 28.07.2023
    Tekstozaur : Moja krew:))
  • rozwiazanie 28.07.2023
    Martyna, jak Cię lubię, to ta mała i tak fajnie pisze.
  • Megartist123 28.07.2023
    rozwiazanie Dzięki:)
  • MartynaM 28.07.2023
    rozwiazanie, nie pisze fajnie, i nie będzie pisała, jeżeli już poznała, że za nic trzeba ją chwalić.
    Jej teksty, w tej chwili, są nieczytelne. Ale skoro masz odwagę krzywdzić, Twoja sprawa...
  • Megartist123 28.07.2023
    MartynaM Każdy ma swoje zdanie i tyle...
  • Tekstozaur 28.07.2023
    MartynaM rozumiem, że piszesz w imieniu wszystkich?
  • MartynaM 28.07.2023
    Tekstozaur, twoim nie, bo za głupi jesteś...
  • Megartist123 28.07.2023
    MartynaM Ej, ej, ej, nie możesz powiedzieć, że głupi, bo go nie znasz.
  • Tekstozaur 28.07.2023
    To popracuję nad tym, żebyś i w moim imieniu mogła się wypowiadać
  • Johnny2x4 28.07.2023
    MartynaM Żyją w świecie baśni
  • Tekstozaur 28.07.2023
    Johnny2x4 co w tym złego?
  • Akwadar 28.07.2023
    Ło, żesz... Panie dziejku, jaka dyskusja....
  • Megartist123 28.07.2023
    A żebyś wiedział, dyskusja taka, że hoho, a MartynaM się nie poddaje i jeszcze mi tu czytelników obraża...
  • Akwadar 28.07.2023
    Megartist123 a których czytelników?
  • Tekstozaur 28.07.2023
    Akwadar mnie
  • Akwadar 28.07.2023
    Tekstozaur a co ci powiedzieli?!
  • Megartist123 28.07.2023
    Akwadar MartynaM mu rzekła, że głupi. Nie można tak mówić do obcych osób z internetu.
  • rozwiazanie 28.07.2023
    Akwadar 43 - trzech czytelników ma i czworo zostawiło trzy gwiazdki. Sam Akwadar we własnej osobie zawitał:)) Pozdrawiam:)
  • Akwadar 28.07.2023
    Megartist123 może wie, co mówi, bo go zna? Może głupio mówi i dlatego mu tak powiedziała
  • Tekstozaur 28.07.2023
    Megartist123 można mówić ale to o mówiących świadczy
  • Megartist123 28.07.2023
    Tekstozaur Święta prawda!
  • Akwadar 28.07.2023
    rozwiazanie też Cię witam :) Ja nie zostawiłem, ale mojej by chyba autorka nie pragnęła ;)
  • Tekstozaur 28.07.2023
    Akwadar czyli mnie nie obraziła, sorry. Dobrze, że jesteś tu z nami i wprowadzasz logikę w dyskusji
  • rozwiazanie 28.07.2023
    Akwadar :))
  • Akwadar 28.07.2023
    Tekstozaur może i dobrze, ale czy wprowadzam?... Jam mało kumaty ;)
  • Megartist123 28.07.2023
    W tej całej dyskusji to bierze udział chyba z ... osób:
    Tekstozaur, Megartist123, rozwiazanie, Akwadar, MartynaM, kto jeszcze!?
  • Akwadar 28.07.2023
    ja dopiero wlazłem do piaskownicy, więc dokładnie nie wiem, kto jeszcze
  • Tekstozaur 28.07.2023
    Akwadar to streszczę. Rozmawiają kulturalni i Martyna
  • Megartist123 28.07.2023
    Tekstozaur Hehehe...
  • Megartist123 28.07.2023
    Martyna to pewno się wkurzy...
  • Akwadar 28.07.2023
    Tekstozaur też bywa kulturalna... A tak między nami - ktoś Ty?
  • Megartist123 28.07.2023
    Akwadar On to Tekstozaur..
  • Tekstozaur 28.07.2023
    Akwadar jestem niedobrze zapowiadający się pisarzem
  • Akwadar 28.07.2023
    Megartist123 na tyle to umiem czytać... a coś więcej? Poczytny autor? Wybitny autor erotyków, kryminałów, a może specjalisty od słówek... ;)
  • Tekstozaur 28.07.2023
    Akwadar 12 lat. Ciągle zapominacie. Pilnujcie się
  • Akwadar 28.07.2023
    Tekstozaur czemu taka opinia zniechęcająca?
  • Megartist123 28.07.2023
    Akwadar Nie, niedoceniony artysta... hehe
  • Akwadar 28.07.2023
    Tekstozaur, ja dwanaście?! Bój się boga, chłopie...
  • Tekstozaur 28.07.2023
    Akwadar mam dość już tych fanów i wywiadów
  • Akwadar 28.07.2023
    Tekstozaur ło cię Panie... tylko zazdrościć
  • Akwadar 28.07.2023
    Megartist123 wierna czytelniczka zauracośtam?
  • Megartist123 28.07.2023
    Akwadar Nie, bo napisał tylko to https://www.opowi.pl/pingwin-w-bikini-a83861/
  • MartynaM 28.07.2023
    Megartist123

    Ten wierszyczek dla bardzo ubogich...
  • Akwadar 28.07.2023
    MartynaM ubogim też się coś należy... chyba :)
  • Akwadar 28.07.2023
    Megartist123 to chyba jakieś mega początki, mam rację?
  • MartynaM 28.07.2023
    Tekst ''kulturalnie'' napisany, aż oczy bolą z zachwytu... hahahaha
  • Akwadar 28.07.2023
    może w zamierzeniu miał być taki....
  • MartynaM 28.07.2023
    Nie mów, że nie jest, bo wyjdziesz na chama... hahaha
  • Akwadar 28.07.2023
    MartynaM cham też człowiek :))
  • Tekstozaur 28.07.2023
    Się dzieje. Żeby przewinąć komentarze z dołu do góry musiałem sobie przerwę na kawę zrobić i rozmasować kciuka
  • Megartist123 28.07.2023
    Hahahaha
  • Akwadar 28.07.2023
    musisz więc mocno trenować, jeżeli masz zamiar nadążyć za standardami opowi, młodziku...
  • Megartist123 28.07.2023
    Akwadar Okej okej...
  • Akwadar 28.07.2023
    Megartist123 co okej? Odpowiadasz w imieniu tyrusia, czy nie przelogowałaś się? ;)
  • Tekstozaur 28.07.2023
    Megartist123. Napisz jakiś wiersz o Martynie ale z zachowaniem jej rad. Na zgodę.
  • MartynaM 28.07.2023
    Nie, o tobie niech napisze, bo żeby o mnie, to za słabe piórko...
  • Tekstozaur 28.07.2023
    MartynaM da radę, bohater nieskomplikowany, przewidywaln..
  • Alex.yes 28.07.2023
    Ja znam tą dziewczynę co pisze wiersz bo to moja siostra młodsza ✋☺️
  • Sufjen 28.07.2023
    A ten wyżej to wujek :)))
  • Sufjen 28.07.2023
    Powiem Wam, że mnie to boli, że tu tak jest.
  • Akwadar 28.07.2023
    No co ty?!
    Bogumił też miał siostrę, co go broniła jak lwica... :))
  • Sufjen 28.07.2023
    Jestem tu od 3 tygodni? A tu syf pod opowiadaniem.
  • Sufjen 28.07.2023
    I tak co jakiś czas się powtarza
  • Tekstozaur 28.07.2023
    Chcesz coś nam o niej napisać?
  • Megartist123 28.07.2023
    Sufjen Nie, w życiu! Skąd te podejrzenia, że to niby wujek?!
  • Akwadar 28.07.2023
    Sufjen syf to bywa, to jest rozgrzeweczka :)
  • zsrrknight 28.07.2023
    Sufjen nie zniechęcaj się. Jest dobrze. Bywało gorzej
  • MartynaM 28.07.2023
    Sufjen, opowiadanie też jest syfem... bo autorka leniwa. Lepiej rodzinę wezwać do obrony niż popracować...
  • Akwadar 28.07.2023
    MartynaM oj tam, oj tam, przecież nikt na poważnie nie bierze :)
  • MartynaM 28.07.2023
    No nie da się wziąć na poważnie tych słynnych dwunastu lat...
  • Sufjen 28.07.2023
    MartynaM Ja już się wypowiedziałem w temacie tego opowiadania, ale pod dwoma innymi rozdziałami. Tutaj są te same bolączki. Niestety...
  • Sufjen 28.07.2023
    zsrrknight Pocieszające i przerażające zarazem.
  • Sufjen 28.07.2023
    Akwadar Niczym w teatrze :)
  • MartynaM 28.07.2023
    Sufjen, przecież wiem... my też się wypowiedzieliśmy, ale rodzina z cyrkiem przybyła i zaczęła się jatka... tacy niby dobrzy, a poprawić jej nie chcą pomóc. Co to za rodzina?
  • Akwadar 28.07.2023
    Sufjen nie inaczej! Dobra komedyja nie jest zła ;)
  • Akwadar 28.07.2023
    MartynaM ważne, że dwunastolatki wierzą
  • Tekstozaur 28.07.2023
    MartynaM cały czas Martynka szukasz zaczepki. Czy lenistwem nie jest być tutaj tyle co ty i nie wypełnić nawet swojego profilu?
  • MartynaM 28.07.2023
    Ale te dwunastki teraz to zjadliwe, zrzędliwe, strach się bać...
  • Johnny2x4 28.07.2023
    Sufjen Otóż to, choć to prędzej tragedia...
  • MartynaM 28.07.2023
    Tekstozaur przecież ja ciebie nie zaczepiam... hahaha
  • Akwadar 28.07.2023
    Tekstozaur ależ jej powiedziałeś, no, no
  • Johnny2x4 28.07.2023
    Akwadar Od tej komedii można dostać zgagi xd
  • Johnny2x4 28.07.2023
    MartynaM Broni jak lew :D
  • Akwadar 28.07.2023
    Johnny2x4 tragedia?! No co ty! toż to zabawa przednia :))
  • Tekstozaur 28.07.2023
    MartynaM bo odwagi co starcza tylko na nastolatki :)
  • Akwadar 28.07.2023
    Johnny2x4 jak tyranozaur!
  • MartynaM 28.07.2023
    Johnny2x4 i żeby jeszcze było czego bronić... hahahaha
  • Akwadar 28.07.2023
    Tekstozaur ale MM też jest nastolatka, po prawdzie tyka już dwudziechy, ale zawsze to jeszcze nastolatka...
  • Megartist123 28.07.2023
    MartynaM Rozumiem, że ci się to opowiadanie nie podoba, ale nie musisz wyżywać się na mnie i na czytelnikach.
  • Akwadar 28.07.2023
    Megartist123 ja nie czuje się wyżyty... to tak jakby co :)
  • Megartist123 28.07.2023
    MartynaM Ej, tylko mi rodziny nie obrażać!
  • Tekstozaur 28.07.2023
    Megartist123 podoba jej się, droczy się. Przecież przyczepiła się tylko do kilku drobiazgów
  • MartynaM 28.07.2023
    Megartist123

    Wyżywać się? My się tylko śmiejemy... daj spokój
  • Johnny2x4 28.07.2023
    Tekstozaur Komu i co się podoba?
  • Megartist123 28.07.2023
    MartynaM Śmiejecie się, czy ty się śmiejesz? Mi się wydaje, że jedziesz mi po rodzinie i innych użytkownikach, którzy mnie wspierają. Twoje zdanie oczywiście najważniejsze...
  • Akwadar 28.07.2023
    Johnny2x4 mnie się podoba nastoletnia, beztroska naiwność :)
  • Akwadar 28.07.2023
    Megartist123 uwierz mi, MM jeszcze nie jedzie... znam ją ;)
  • Megartist123 28.07.2023
    Tekstozaur No niby tak, przyczepiła się jednak do rodziny, cytując "Co to za rodzina?!" i wiem, co by chciała powiedzieć dalej, bo tobie rzekła, żeś głupi, a moje opowiadania nazywa syfem.
  • Megartist123 28.07.2023
    Akwadar No ale tak czy siak, nie będę tolerować takich odzywek MartynyM...
  • MartynaM 28.07.2023
    Megartist123

    Już płaczę... poszłam w górę, stanęłam przy tej ścianie płaczu i łzy mnie zalały... o rany, jak mi smutno, jak mi źle, jak niedobrze... nikt mnie nie rozumie, nikt mnie nie kocha, co za dramaty, co za emocje!
  • Akwadar 28.07.2023
    Megartist123 pewnie masz rację... ale, ale co jej zrobisz?
  • Johnny2x4 28.07.2023
    Akwadar MM jest dosadna, ale szczera. Zawsze taka była.
  • Tekstozaur 28.07.2023
    Akwadar MM jest jeszcze młoda, wskaż jej drogę którędy wychodzi się na ludzi ;)
  • Megartist123 28.07.2023
    Akwadar Nic jej nie zrobię... Nie chcę zniżać się do jej poziomu... hehehe
  • Johnny2x4 28.07.2023
    Tekstozaur Teraz będziesz podbijał do Akwadara? Dobry ziom? Zabawne :D
  • Akwadar 28.07.2023
    Tekstozaur ja? Ja już stary jestem, na nastolatkach się nie znam, to wasza domena
  • MartynaM 28.07.2023
    Megartist123

    A gdzie twój poziom, jak ty nawet tekstu nie umiesz poprawić?
  • Johnny2x4 28.07.2023
    Akwadar Beztroskie życie to charakterystyka Opowi :)
  • Megartist123 28.07.2023
    MartynaM skoro mój poziom jest niski, to na jakim ty musisz być poziomie zniżając się do mojego... hahaha
  • Akwadar 28.07.2023
    Megartist123 myślałem, że ją pobijesz, albo co, tak groźnie brzmiały twe słowa
  • Megartist123 28.07.2023
    Akwadar Me słowa były groźne powiadasz? Toć nie znasz prawdziwej mnie...
  • Tekstozaur 28.07.2023
    MartynaM tylko Ty proszisz o poprawę tekstu, a ciebie nie lubi. Po co zatem ma tracić czas? :)
  • Akwadar 28.07.2023
    Megartist123 no właśnie jestem ciekaw w jaki sposób
  • MartynaM 28.07.2023
    Megartist123

    Ja się nie zniżyłam, przecież nie piszę tak jak ty.
    Dlatego przyszłam tutaj, razem z innymi, i zwracamy ci uwagę na denny poziom twoich tekstów... tu nikt aż tak źle nie pisze.
  • Akwadar 28.07.2023
    Megartist123 a niby skąd mam znać
  • Tekstozaur 28.07.2023
    MartynaM ooo znów zaczepka. Megartist123, nie daj się wciągnąć :)
  • Megartist123 28.07.2023
    Akwadar Nie wiem...
  • Megartist123 28.07.2023
    Tekstozaur Spokojnie, jestem zbyt mądra...
  • Akwadar 28.07.2023
    Megartist123 czyli blefujesz... zawiedziony jestem łokrutnie
  • MartynaM 28.07.2023
    Hahahahaqha hahahha hahahaha hahahhaha
  • Tekstozaur 28.07.2023
    Megartist123 słowo zbyt jest kluczem
  • Megartist123 28.07.2023
    MartynaM Mówię, że zniżasz się do mojego poziomu, boś tu przyszła i próbujesz, jak pięciolatka zaczepiać innych, a konkretnie mnie.
  • Akwadar 28.07.2023
    Megartist123 mówiłem, że MM to dzieciak jeszcze
  • Megartist123 28.07.2023
    Akwadar Aaa ... ale nie sądziłam, że taka młoda... hahaha
  • MartynaM 28.07.2023
    Megartist123

    Do ciebie nic nie mam, tylko do twojego tekstu dużo...
  • Megartist123 28.07.2023
    To czemu podaje się za dorosłą?
  • Megartist123 28.07.2023
    MartynaM To sobie miej...
  • Akwadar 28.07.2023
    Megartist123 no i ile lepiej pisze od ciebie, ucz się od niej
  • MartynaM 28.07.2023
    Megartist123 dzi8eciaki lubią sobie dodawać, a nie odejmować...
  • Tekstozaur 28.07.2023
    Megartist123 patrząc na jej brak kontroli nad emocjami, można było się pomylić
  • Akwadar 28.07.2023
    Megartist123 podaje? nigdy nie mówiła ile ma lat...
  • Akwadar 28.07.2023
    MartynaM to samo już gdzieś napisałem!
  • Megartist123 28.07.2023
    Akwadar A tam z Sandrą to inna bajka była.
  • Tekstozaur 28.07.2023
    Akwadar wystarczy wejść na profil. Pokierować?
  • Megartist123 28.07.2023
    Podawała się za dorosłą...
  • Akwadar 28.07.2023
    Megartist123 z jaką Sandrą? deko jaśniej dla słabszego poproszę
  • Akwadar 28.07.2023
    Tekstozaur i tak nie podołam...
  • Megartist123 28.07.2023
    Akwadar Taka jedna rozmowa z Sandrą https://www.opowi.pl/wyjdz-a85388/
  • Tekstozaur 28.07.2023
    Akwadar MM pomożesz?
  • Akwadar 28.07.2023
    Megartist123 pewnie ściemniała cosik
  • Akwadar 28.07.2023
    Tekstozaur ja?! No coś ty, ona nie zadaje się z takimi staruchami jak ja
  • Tekstozaur 28.07.2023
    Akwadar a ile Ty masz years old?
  • MartynaM 28.07.2023
    Zmęczyło mnie to przedszkole, aż dziwne, bo lubię dzieci, ale te jakieś strasznie rozwydrzone i roszczeniowe... im gorzej piszą, tym głośniej drą japy.
  • Tekstozaur 28.07.2023
    MartynaM już nie stare baby?
  • Akwadar 28.07.2023
    Tekstozaur aż strach pisać
  • Megartist123 28.07.2023
    MartynaM A takie Martyny to chyba z nich taka jedna tylko, co to próbuje coś kogoś wkurzyć, ale coś nie wyszło...
  • MartynaM 28.07.2023
    Megartist123

    Nie miałam na uwadze ''wkurzyć'', tylko pomóc zrozumieć im ich błędy w pisaniu tekstów, ale kto się przez beton przebije?
  • MartynaM 28.07.2023
    Tekstozaur a dlaczego ty mnie zaczepiasz?
    Masz coś do mnie?
  • Megartist123 28.07.2023
    MartynaM Taki beton to pożytek, bo gdy ktoś próbuje zniszczyć to nic nie zdziała...
  • Akwadar 28.07.2023
    Megartist123 ale kropla drąży... i beton
  • Megartist123 28.07.2023
    MartynaM Tekstozaur cię nie zaczepia tylko mówi ci co robisz źle. A poza tym zaczęłaś. Zauważ też swoje zaczepki.
  • Megartist123 28.07.2023
    Akwadar No niby tak, ale co taka kropelka mi może zrobić?... Spadnie na głowę, co?
  • Megartist123 28.07.2023
    Nie zaboli tak, jak cegła
  • MartynaM 28.07.2023
    Megartist123

    Widać w tekście ten ''pożytek''
    Słownictwo archaiczne, styl beznadziejny, brak akapitów, dialogi leżą i kwiczą... z czego ty się cieszysz Mega?
    Toż to żenada...
  • Tekstozaur 28.07.2023
    MartynaM nie mam ale uważam, że powinnaś nad kontrolą emocji popracować
  • Megartist123 28.07.2023
    Tekstozaur Zgadzam się!
  • Megartist123 28.07.2023
    MartynaM Cieszę się, że mam oryginalny styl pisarski XD
  • MartynaM 28.07.2023
    Tekstozaur, a ja uważam, że powinieneś nad szczerością popracować, zamiast dziewczynę w głupocie utwierdzać.
    Może z czasem coś zaczai i zacznie pisać dobrze, a przez takich jak ty nie ma szans.
  • Megartist123 28.07.2023
    MartynaM Ty mi tu Tekstozaura nie próbuj nabić na widelec, bo on za szybki dla ciebie...
  • MartynaM 28.07.2023
    Nie masz oryginalnego. Ty nawet nic nie czytasz, bo gdybyś to robiła, to widać byłoby w tekstach... a co widać piszą ci ludzie...
  • Akwadar 28.07.2023
    Dobra, koniec tej zabawy. Uważam, że należy zaprzestać czytania tekstów niewartych uwagi lub gdy autorzy nie życzą sobie uwag do nich. Umrą śmiercią naturalną i znikną jak wiele innych przed nimi.
  • Akwadar 28.07.2023
    Megartist123 nic, w puste nie naleje
  • MartynaM 28.07.2023
    Megartist123 szybki? Nie żartuj... chyba że w pisaniu słabych wierszy
  • Megartist123 28.07.2023
    MartynaM Gdybym nic nie czytała, to nawet przecinków i kropek bym nie stawiała i nie wiedziałabym nawet czym jest dialog, ba, nie wiedziałabym co to słowo, a litera...
  • MartynaM 28.07.2023
    Dokładnie. Róbmy rząd, idźmy stąd...
  • Megartist123 28.07.2023
    MartynaM Jego wiersz był dobry tylko ty tego nie widzisz... Ale szanuję twoją opinię.
  • Megartist123 28.07.2023
    MartynaM Okej.
  • Akwadar 28.07.2023
    MartynaM jak na małolatę, to całkiem mondrze rzekłaś :))
  • MartynaM 28.07.2023
    Akwadar wiem... hahaha
  • Megartist123 28.07.2023
    Akwadar Dzięki:) W ogóle mądra jestem...XD
  • Megartist123 28.07.2023
    MartynaM Co w tym takiego zabawnego?
  • Tekstozaur 28.07.2023
    MartynaM widzisz Martyna, zamiast przeanalizować moje słowa czy przypadkiem nie są prawdą interesuje Cię by ze mną wygrać, na tym się skupiasz. Zarzucasz 12 latce że nie słucha rad! A sama ich nie słuchasz.
  • Akwadar 28.07.2023
    Megartist123 ale ja napisałem do MM...
  • Megartist123 28.07.2023
    Akwadar O ty...
  • Megartist123 28.07.2023
    :)
  • Facepalm 28.07.2023
    Ciężko się czyta to co tu piszecie, ktoś chociaż wpadł na pomysł by spojrzeć na zdjęcie ? Nie dość, że ma 12 lat to jest dzieckiem, które praktycznie nie widzi. Plus już wiecie, że jest w spectrum autyzmu. Niby dorośli a zachowujecie się jak dzieci. Jej błędy nie wynikają z lenistwa, robi co może by jak najwięcej się nauczyć. Z tych wszystkich komentarzy tylko pierwszy był konstruktywną krytyką, którą popieram a reszta to hejt lub bezsensowna dyskusja. Megartist123 wkłada w pisanie więcej energii niż wy wszyscy razem wzięci. A co do krytykowania nas jako rodziny, ciężko z nią pracujemy na każdy sukces, sama bardzo dużo czyta i próbuje poprawiać to co jej nie wychodzi.
    Ps. Tak, jestem jedną z jej sióstr, już dawno dorosłą i zazwyczaj się nie mieszam w to co dzieje się w internecie bo wychodzę z założenia, że musi być gotowa też na krytykę ale tym razem mocno przesadziliście. Mam nadzieję, że trochę się zastanowicie zanim następnym razem zjedziecie dziecko. Popieram wskazywanie błędów ale nie czysty hejt i nazywanie leniem. Pozdrawiam ozięble
  • SwanSong 28.07.2023
    Ok. Jest leniem.
  • Tekstozaur 28.07.2023
    SwanSong w ciągu ostatnich 3 miesiący na pisanie poświęciła więcej czasu niż ty przez całe życie. A to nie jedyna jej pasja. Ucz się od niej. Zostań też leniem!
  • SwanSong 28.07.2023
    Tekstozaur I przez te trzy miesiące i dziesiątki tekstów nie poświęciła 10 minut, by spojrzeć na zasady pisania prozy, które można opanować w jeden dzień? W takim razie jest leniem.
  • MartynaM 28.07.2023
    SKORO JESTEŚ JEJ DOROSŁĄ SIOSTRĄ, TO DLACZEGO NIE POMOŻESZ CHOCIAŻ Z TYMI AKAPITAMI I DIALOGAMI, TOŻ TO AŻ KRZYCZY O POMOC?
  • MartynaM 28.07.2023
    DLACZEGO NIKT, Z TAK ZATROSKANYCH, NIE POMOŻE TEMU DZIECKU I NIE POKAŻE W CZYM RZECZ? PO CO MA SIĘ NARAŻAĆ NA KRYTYKĘ?
  • Tekstozaur 28.07.2023
    MartynaM poczytaj o autyzmie to nie będziesz zadawać dziwnych pytań.
  • MartynaM 28.07.2023
    Tekstozaur DLACZEGO NIE POMAGASZ, DLACZEGO NIE ROBISZ KOREKTY?
  • Facepalm 28.07.2023
    MartynaM po pierwsze netykieta : nie używamy capslocka,
    Po drugie: wytłumacz jak prawie niewidome dziecko ma napisać ładny tekst
    Po trzecie : zachowujesz się jak rozwydrzony, głupi dzieciak, który niczego nie rozumie.
    A i czytałam twój tekst i jest nudny ;) więc przyganiał kocioł garnkowi, moja siostra ma chociaż wytłumaczenie, wiesz ciężko jest pisać jak się nie do końca widzi co się pisze
  • Tekstozaur 28.07.2023
    To tak jakbyś dała dziecku 100 zadań z matematyki. 99 zrobiłoby dobrze, a ty byś się dowaliła do tego jednego zamiast pochwalić za te 99. Rozumiesz w czym rzecz? Rozumiesz swoje podejście?
  • MartynaM 28.07.2023
    Facepalm UŻYWAMY, KIEDY KTOŚ NIE ROZUMIE, CO PISZE!

    MA WOKÓŁ SIEBIE LUDZI I NIKT NIE CHCE JEJ POMÓC? TO CO Z WAS ZA LUDZIE?

    NAS OSKARŻACIE, A SKĄD MY MAMY WIEDZIEĆ KTO I NA CO CHORUJE? TU NIKT NIE JEST JASNOWIDZEM.

    POZA TYM MEGA NAWET NIE WYRAZIŁA CHĘCI, ŻEBY JEJ POMÓC, SKORO WIĘC NASZEJ POMOCY NIE CHCE, TO NA WAS CIĄŻY TEN OBOWIĄZEK.
    NIE WYOBRAŻAM SOBIE SYTUACJI, W KTÓREJ NIE POMAGAM SIOSTRZE...
  • zsrrknight 28.07.2023
    a skąd mamy wiedzieć o autyzmie i tak dalej? Zdjęcie to zdjęcie - głupio byłoby wyciągać wnioski na podstawie jakiegoś zdjęcie, która może nie mieć żadnego związku z profilem.
    No a w ogóle mnie na przykład byłoby wstyd, gdyby rodzina przyszła się tłumaczyć przed jakimiś randomami w internecie.
  • Tekstozaur 28.07.2023
    MartynaM już wiesz a dalej zachowujesz się jak prostak
  • MartynaM 28.07.2023
    Tekstozaur A TY JAK?
    DLACZEGO NIE POMAGASZ? GDZIE TWOJA EMPATIA???
  • Facepalm 28.07.2023
    MartynaM a skąd opinia, że nie pomagamy ? Dajemy jej swobodę, natomiast z naszej strony dostaje pomoc ale tak jak pisałam, ona praktycznie nie widzi, więc przeproś za bycie debilem i sobie idź stąd.
  • Tekstozaur 28.07.2023
    MartynaM jej nie trzeba pomagać w pisaniu. Jest debeściara. Pisze lepiej niż jej rówieśnicy
  • MartynaM 28.07.2023
    Facepalm DEBILEM TO TY JESTEŚ!!!

    BAJECZKI OPOWIADASZ. CO JESZCZE WYMYŚLISZ NA USPRAWIEDLIWIENIE LENISTWA?

    KOMENTARZE PISZE Z SZYBKOŚCIĄ ŚWIATŁA, A Z TEKSTEM SOBIE NIE RADZI?

    CZY WY CZYTACIE, CO PISZECIE???
  • Akwadar 28.07.2023
    Facepalm zabierzcie to dziecko na jakiś bardziej sprzyjający chorym portal. Tu same brutale i wymagający profesjonalni autorzy pozbawieni empatii w dodatku. A swoją drogą nie możecie narażać siostry na takie stresy, co na to psycholodzy?
  • Facepalm 28.07.2023
    zsrrknight właśnie dlatego o tym napisaliśmy, byście wiedzieli. Wystarczy się ogarnąć i zostawić dzieciaka w spokoju. O jej edukację się nie martwcie, ma jej aż nadto ale są rzeczy, których nie ogarnie bo fizycznie nie ma takich możliwości. Jak jesteście na tyle ograniczeni, że tego nie rozumiecie to już nie mój problem. Polecam więcej tolerancji i samokrytyki ;)
  • Tekstozaur 28.07.2023
    MartynaM w czym mam jej pomagać nierozumna istoto? W pisaniu to ona pomaga mi.
  • Akwadar 28.07.2023
    Tekstozaur niewidoma ci pomaga, to co tobie jest?
  • MartynaM 28.07.2023
    Tekstozaur CYRK i nic więcej... ciekawe, co jeszcze wpadnie do głowy?
    Normalnie odlot całkowity...
  • Facepalm 28.07.2023
    Akwadar mają się bardzo dobrze, musi się nauczyć radzić z krytyką i uważam, że naprawdę idzie dobrze, szkoda, że reszcie troszkę odbiło. Moja siostra chce tu pisać, to będzie. Jestem z niej dumna bo wiem ile wysiłku ją to wszystko kosztuje.
  • Tekstozaur 28.07.2023
    Dzięki za podpowiedź XD
  • Akwadar 28.07.2023
    Facepalm oki, rozumiem, ale to nie jest przychylny jej portal. Ona może pisać, a inni mogą ją krytykować w sposób przyjęty na tym portalu. Tu sadyści, wy masochiści... ;)
  • zsrrknight 28.07.2023
    Akwadar potwierdzam. W dodatku tutejsze społeczność jest wysoce nietolerancyjna ze skłonnościami rasistowskimi i bez wahania będzie krytykować kobiety, dzieci itp itd
  • Tekstozaur 28.07.2023
    Akwadar tylko Martyna jest pato póki co.
  • MartynaM 28.07.2023
    Tekstozaur, no przecież i inni krytykują... co za strach przed krytyką, rany... takiego czegoś jeszcze nie było...
  • Akwadar 28.07.2023
    Tekstozaur przesadzasz, MM jest tylko dociekliwa
  • Tekstozaur 28.07.2023
    Akwadar nic mi nie jest. Jest po prostu uzdolniona a ja nie jestem.
  • Akwadar 28.07.2023
    Tekstozaur uważam, że nie powinieneś narażać niedowidzącej siostry na taki wysiłek.
  • Tekstozaur 28.07.2023
    MartynaM to nie jest krytyka. Pokaż te swoje wpisy z krytyką? Ty jesteś zwykły awanturnik
  • Tekstozaur 28.07.2023
    Akwadar masz prawo do uważania czegokolwiek
  • MartynaM 28.07.2023
    Tekstozaur cały czas podkreślam akapity, dialogi, ścianę tekstu... od samego początku.
    Nie wiem już ile razy to pisałam, a wszystko odwrócone przez was od istotnego problemu.
  • Tekstozaur 28.07.2023
    Akwadar pokaz te przykłady jej dociekliwości
  • Tekstozaur 28.07.2023
    MartynaM zrozum, bez znaczenia. To problem który Ty masz nie ona
  • Akwadar 28.07.2023
    Tekstozaur a ty pokaż, że nie docieka
  • Tekstozaur 28.07.2023
    Akwadar twierdzisz coś więc pokaż jak da się to sprawdzić. Stwierdzisz że słońce jest zielone od drugiej strony poproszę o to samo
  • Akwadar 28.07.2023
    Tekstozaur zielone?! jest niebieskie....
  • Tekstozaur 28.07.2023
    Co więcej Megartist123 nie czyta książek bo nie jest w stanie tylko słucha ebooki
  • Akwadar 28.07.2023
    To tutaj jest teraz impreza! :))
  • Akwadar 28.07.2023
    a jak pisze litery, jak ich nie widzi?
  • MartynaM 28.07.2023
    Akwadar weź przestań...
  • Facepalm 28.07.2023
    Akwadar prawie nie widzi, "prawie" widzisz mnie tu ? Ma maksymalnie powiększony ekran i nie zobaczy tekstu w całości. Widzi fragment linijki i nawet nie ma jak sprawdzić czy już zeszło niżej czy nie. Mimo to i tak sobie dobrze radzi. Gwarantuję, że większość z nas by nie dała rady nic napisać w takich warunkach.
  • Akwadar 28.07.2023
    MartynaM ależ to jest szalenie ciekawe!
  • Tekstozaur 28.07.2023
    Akwadar po co ci ta wiedza?
  • Akwadar 28.07.2023
    Facepalm okej, no to jak tak ma, to i błędy może zobaczyć, prawda? Może przeczytać także o zasadach interpunkcji, ortografii, a założę się, są audiboki z zasadami pisowni.
  • Akwadar 28.07.2023
    Tekstozaur żeby zrozumieć lepiej fenomen twojej siostry i odpowiednio oceniać jej teksty. :)
  • Facepalm 28.07.2023
    Akwadar mam nadzieję, że ty w wieku 12 lat żadnych błędów nie robiłeś :) przede wszystkim, że nawet dorosłym się zdarzają. Mega nie robi ich dużo jeśli chodzi o ortografię, nad interpunkcją pracuje ale też wielkiej tragedii nie ma. Czepiacie się głównie tego na co nie ma wpływu a nadal dyskutując pokazujecie brak poziomu i tyle.
  • Akwadar 28.07.2023
    Facepalm czyli według ciebie, mamy stawiać jej jedynkę, albo dwójkę za teksty ( bo tu nie jest szkoła dla dzieci z upośledzeniem) i nie komentować dlaczego dajemy taką ocenę, a nie inną. A jeżeli nie chcecie, abyśmy nie wchodzili pod jej tekst, to publikowanie tutaj mija się z celem, bo sama rodzina może czytać bezpośrednio u autorki.
    Ja nie robiłem błędów już w wieku siedmiu lat, taki uzdolniony byłem, no :)
  • Akwadar 28.07.2023
    *bez "nie"
  • SwanSong 28.07.2023
    Facepalm robi masę błędów interpunkcyjnych. A błędy z zapisem nie wymagają patrzenia na cały tekst. Robi błędy z wielkimi literami i spacjami.
  • MartynaM 28.07.2023
    Tyle czasu, tyle komentarzy... sto razy już można było poprawić ten tekst, a tu zamiast poprawy, obrona.

    Czemu nikt nie pomaga, tym bardziej że tyle was???
  • Facepalm 28.07.2023
    Bo to mają być jej teksty, nikt nie będzie jej uszczęśliwiał na siłę. Będzie czuła się w stanie poprawić to poprawi.
  • MartynaM 28.07.2023
    Facepalm jak poprawi, jak niby nie może?
  • Akwadar 28.07.2023
    "-Może wejdźmy do środka.-Odparł Teo, " - jaki problem jest w oddzieleniu myślnika od literki "M", skoro nie ma problemu oddzielić całych wyrazów? Jaki problem jest zapamiętać dwunastolatce ( dziesięciolatki o tym wiedzą), że czasownik w dialogu zapisujemy z małej litery?
  • Tekstozaur 28.07.2023
    Nie ma żadnego. Tylko po co ma rozwiązywać twoje problemy?
  • Akwadar 28.07.2023
    Tekstozaur moje? To ona ma tu problem :))
  • Akwadar 28.07.2023
    Tekstozaur a właściwie to pół, albo i cała jej rodzina :))
  • Tekstozaur 28.07.2023
    Akwadar ty masz problem z tym myślnikiem nie ona, osoby w spectrum mają wywalone na takie pierdoły
  • Akwadar 28.07.2023
    Tekstozaur my też mamy wywalone, ale fajna z wami zabawa :))
  • SwanSong 28.07.2023
    Tekstozaur głupiś? Osoby w spektrum potrafią też pisać bardzo dobrze.
  • Akwadar 28.07.2023
    I znowu po imprezie... :(
  • MartynaM 28.07.2023
    Bo takie trudne pytania zadajesz... muszą przemyśleć
  • Akwadar 28.07.2023
    Ja? No, co ty, ja tak po prostemu...
  • MartynaM 28.07.2023
    Nie lubię grubych nici, nieładnie to wychodzi... czemu ludzie ich używają, gdy można delikatnych, subtelnych, wtedy szycie zachwyca, a tak zniesmacza jedynie...
  • Akwadar 28.07.2023
    MM są wakacje, dzieciaki się nudzą, chcą poudawać literatów, a wymyślać wiarygodnie, kiedyś się nauczą... o ile będą zdolne ;)
  • MartynaM 28.07.2023
    Mam nadzieję, że się nauczą, bo przykro się czyta te wszystkie nieudolne próby zaistnienia... a czemu one nie szaleją w wakacje, nie bawią się, tylko przyszli i ze starymi ludźmi się kłócą?

    Dziwne...
  • Akwadar 28.07.2023
    MartynaM bo może nie mają kontaktu z rówieśnikami; może są wyobcowane w swoim środowisku...
  • MartynaM 28.07.2023
    A to już przykre...
  • MartynaM 28.07.2023
    Ale patrząc na charaktery trudno się dziwić...
  • Akwadar 28.07.2023
    MartynaM ale czy to nasz problem? szkoda tylko, że nikt się nimi nie zajmuję i dopada je brutalna proza życia
  • Tekstozaur 28.07.2023
    Akwadar nie wasz a stękacie od rana
  • MartynaM 28.07.2023
    Tekstozaur stare dziady tak mają... hahahaha
  • Akwadar 28.07.2023
    Tekstozaur wy też... o przepraszam, ja od popołudnia dopiero :)
  • Akwadar 28.07.2023
    MartynaM a ile się naczytają przy okazji! kto na jakie choroby zapadł, ile rodziny ma i kto wie czego jeszcze się dowiemy.
  • MartynaM 28.07.2023
    To już od wyobraźni zależy, ale widać, że jest... hahaha
  • Tekstozaur 28.07.2023
    MartynaM nie wszystkie na szczęście. Ale Martynka powiem Ci. że masz wredny charakter. AKWADAR też krytykuje ale przynajmniej trzyma poziom .
  • Akwadar 28.07.2023
    Tekstozaur jestem gorszy niż MM, spytaj jej, to ci powie, jaki wredny jestem
  • Tekstozaur 28.07.2023
    Akwadar skończyłem z nią. Jest pato
  • Akwadar 28.07.2023
    Tekstozaur z nią się nie da skończyć :)
  • MartynaM 28.07.2023
    Akwadar jest bezwzględny, ja przy nim, to anioł... taka prawda

    Ale, wcześniej Sandra ściągała ''siostry'' i walczyła, teraz Megaartystka to samo... jakoś jedną linią tylko idą...
  • Tekstozaur 28.07.2023
    Da się. Najechałem na nią myszką i wykonałem fatality
  • Akwadar 28.07.2023
    Tekstozaur i co, przejęła się?
  • Tekstozaur 28.07.2023
    Akwadar tak
  • Akwadar 28.07.2023
    Tekstozaur to masz farta :))
  • MartynaM 28.07.2023
    Mnie bardziej ciekawi, czemu Sandra wyjechała z siostrami i teraz Mega... są spokrewnione?
  • MartynaM 28.07.2023
    Kużwa, a ja nie mam kogo tu ściągnąć, żeby mnie bronił... co za podły los.
    Idę płakać...
  • Akwadar 28.07.2023
    Ciebie bronić? A któż by się odważył ciebie zaatakować... chyba tylko siostry :)
  • MartynaM 28.07.2023
    Kiedyś oglądałam taki straszny horror pt ''Siostry'', do dzisiaj go pamiętam, był przerażający...
  • Akwadar 28.07.2023
    MartynaM nie oglądałem, ale w ciemno zakładam, że żaden horror nie dorówna rzeczywistości ;)
  • MartynaM 28.07.2023
    Też zauważyłeś... niczym Harpie
    Biedny mój los...
  • Akwadar 28.07.2023
    MartynaM, gdybym nie był taki wredny, to napisałbym, że łączę się w bólu ;)
  • Tekstozaur 28.07.2023
    Widzicie jak zaiskrzyło między wami. Wszystko jest po coś.
  • MartynaM 28.07.2023
    Że co zaiskrzyło?
    Wymiana zdań? No, iskrzy aż oślepia... hahaha
  • Akwadar 28.07.2023
    a to żeś palnął ha, ha, ha
  • DEMONul1234 28.07.2023
    Jeju, skąd tyle młodych osób przybyło na Opowi?
  • MKP 29.07.2023
    Bry
    Niestety tekst przez posklejane zdania i niepoprawną skladnię czyta się fatalnie, ta nie jest trudne do poprawienia. Błedy tego typu można wychwycić w dowolnym programie do korekty, choćby Ortograf.pl

    Rozumiem, że styl może dopiero się kształtować u młodej osoby, ale jeśli autor nawet się nie stara pisać estetycznie, to już brak szacunku do czytelnika.

    Naprawdę polecam wziąć porządnie napisaną książkę w łapki, przeczytać i dokonać porównania ze swoim tekstem: wtedy komentarze nie będą potrzebne😉😉

    Pozdrawiam
  • MartynaM 29.07.2023
    MKP, ten tekst to ściema, jak i cała reszta, czyli jak te siostry i bracia, i reszta rodziny...
    Ktoś znalazł sobie taki pomysł na nudę...
  • MKP 29.07.2023
    MartynaM Ściema jeśli chodzi o wiek autorki, to może i tak, ale sam tekst może być autentycznie zły: bywam na Wattpadzie, widziałem teksty, o których się filozofom nie śniło i autorów przekonanych o tym, iż liczy się "genialna" fabuła, a od reszty takiej jak: stawianie spacji, kropek czy sens w wypowiedzi bohatera, to jest korektor🤣
  • MartynaM 29.07.2023
    MKP, tutaj to raczej jedna osoba się bawi, przekona o swojej genialności w robieniu z ludzi idiotów... Taka pasja

    Dlatego nie warto nawet zawracać sobie głowy...
  • MKP 29.07.2023
    MartynaM Też nie mam zamiaru😉
  • Sandra 02.08.2023
    Megi, ja się tylko wtrącę w sprawie SwagSong, oki? On jest... Szczery. I to często wkurza. Ale dużo ludzi nie umie zniżyć się do niższego poziomu, Tekstozaur ma rację pisząc, że jak na swój wiek potrafisz ogromnie dużo. A SS jest po prostu... No nie mówię, że z jego komentarzy nie da się wyciągnąć konstruktywnej krytyki, ale chodzi mi o umiejętność zrozumienia kogoś słabszego od siebie. Tego mu tak jakby brakuje.
    Mam nadzieję, że się nie zniechęcasz ❤️

    Pozdrawiam :)
  • SwanSong 02.08.2023
    Umiem zrozumieć słabszego od siebie. Również robię wiele błędów. Nie umiem zrozumieć kogoś, kto uważa, że nie mają znaczenia, bo fabuła i tyle. Ilość napisanych tekstów nie ma znaczenia. Wolę przeczytać jeden dobry tekst niż sto tragedii, które są obrazą dla języka polskiego.
    Masz fabułę? To napisz, a potem dopieść tekst od strony językowej. I tak zrobisz błędy, każdy robi, ale naprawdę wiele zasad jest dość prostych, na przykład zapis dialogu i akapity.
  • Sandra 02.08.2023
    Boże ile komentarzy nabiłaś...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania