Poprzednie częściZamaskowana Rozdział 1: Pomoc

Zamaskowana Rozdział 3: Mile widziana?

-Może wejdźmy do środka.-Odparł Teo, otwierając drzwi od willi. Weszłam. W środku było, jak w pałacu! Ściany idealnie białe, podłoga z marmuru, a z sufitu zwisały złote ozdóbki. Na środku ogromnego pomieszczenia na podłodze był duży, okrągły, czerwono-biały dywan, a na suficie był ogromny złoty żyrandol. Kilkanaście kroków przede mną i Teo rozciągały się długie schody z tego samego budulca, co podłoga. Wszystko iskrzyło, jakby co chwila ktoś czyścił cały dom!

-Wow! Ty jesteś miliarderem, czy jak!?-Zawołałam podekscytowana faktem, żem przyszła do najbogatszego osobnika w kraju! Azaliż na świecie!

-To jeszcze nie wszystko, co ujrzysz.-Powiedział Teo. Widać, że dumny był ze swojego bogactwa. Nie okazywał jej jednak w taki sposób, jak to robiłby typowy bufon; nie próbuje przyciągnąć czyjejś uwagi, ani głupi się nie wydaje. Był to taki rodzaj dumy, w której to nic nie jest takie znowu wspaniałe. Przyzwyczajony był pewno do pochwał i zdumień innych przychodźców i gości. W pewnej chwili zza jednych z sześciu drzwi, widniejących obok schodów wyszła piękna pani i pan. Ów pani była ubrana w czerwoną suknię i perły na szyi. Butów widać nie było; przysłaniała je ta długa kreacja. Miała krótkie, czarne włosy i tak, jak Teo i pan-niebieskie, błyszczące oczy. Pan natomiast odziany był w czarny garnitur i buty, a jego blondwłosy, połyskujące w świetle słońca, przebijającego się przez drzwi wejściowe, były idealnie ułożone do przodu w niby taką grzywkę, a jednak nie przysłaniała ona całkowicie czoła mężczyzny. Spodziewałam się, że ta pani i pan to rodzice Teo. Nie myliłam się. Podeszli do mnie, mężczyzna przyjrzał mi się od stóp do głów i spojrzawszy na Teo ostro, pyta:

-A kogoś ty nam tu sprowadził, synu, co?-Ze strachu spojrzałam w podłogę. Bałam się, że Teo mógł nie przewidzieć ewentualnej złości rodziców swoich.

-To jest... Diana.-Rzekł i podał mi rękę. Widział najpewniej, żem zaniepokojona. Poczułam, że policzki mi zaczęły się rumienić. Było to najwyraźniej spowodowane wstydem. Nie chciałam, by zobaczył mój strach. Pragnęłam pokazać się od dobrej strony. Wydawało mi się, że tego nie zauważył. Na wszelki wypadek jednak lewą ręką przykryłam prawy policzek, gdyż drugi był dla niego niedostrzegalny pewno.

-Po coś sprowadził tu tą biedną... -Już miał coś dopowiedzieć, lecz Teo szybko zaczął mówić:

-Nie jest biedna. Jej rodzice mają dużo pieniędzy. Musiałem ją tu przyprowadzić. Musiałem jej pomóc. Chciałem jej pomóc.-Kobieta w czerwonej sukni wydawała się być bardziej zmartwiona i empatyczna, niżeli ojciec Teo.

-Synu, czy ona... skoro ma pieniądze to czemu taka chuda?-Spytała. Po tym miałam pewność, że to jest matka Teo. Ten spojrzał na mnie, jakby chciał spytać "czy mogę powiedzieć". Pokiwałam głową. Jak już tu przyszłam to nie musiałam się aż tak bardzo bać. I tak rodzice mnie tu nie znajdą. Zostawiłam telefon na ławce na ulicy, gdym rozmawiała z Teo. Zrobiłam to, bom nie chciała, by znaleźli moją lokalizację. Teraz, nawet gdy będą chcieli to zrobić, znajdą tylko komórkę. Gdy Teo dostał moją niemą odpowiedź, zaczął mówić:

-Ona... Jej rodzice... Trudno mi to wszystko opowiedzieć. Poznałem część historii. Z tego, co wiem, rodzice jej mają dużo pieniędzy, jednakże nic nie jest z tych rzeczy przeznaczone dla Diany.-Mówiąc to wskazał na dwie torby zakupów.-Wychodzi na to, że kupiła wszystko dla rodziców. Gdy ujrzałem ją na ulicy, klęczała ze łzami w oczach blada, jak pergamin. Z początku nie miałem pojęcia, czemu, jednak po dłuższej rozmowie wywnioskowałem, że to ze strachu przed powrotem do domu. Nie mogłem tak po prostu jej zostawić. Zasłabła. Pomogłem jej więc dostać się na ławkę obok i zacząłem z nią rozmawiać. Następnie, gdy chciałem, żeby czegoś się napiła, dowiedziałem się, że rodzice nic jej nie dali. Wszystko, co miała było dla nich. Nie pozwoliłem jej jednak na to, by słuchała ich, kosztem swojego zdrowia. Gdy się napiła wody, kolor jej skóry wrócił. Widać, że problem tkwi w jej rodzicach. Tortury w domu, czy jak?-Spytał ostatecznie Teo, patrząc na mnie z powagą, zamyśleniem, a zarazem smutkiem i współczuciem.

-Nie, wcale!-Odpowiedziałam szybko i stanowczo, ale prawda była połowiczna. Niby nie torturowali mnie; nikt na mnie ręki nigdy nie podniósł, ale czułam w sobie, jakby coś tam, co jakiś czas w moim życiu jednak mnie bolało. Nie było to ciało, a coś w sercu, coś niematerialnego. Może to dusza mnie bolała? Czy to realne? A może coś, czego pojąć po prostu nie umiem? Ewentualnie psychika... Może tak. Tortury psychiczne też się zdarzają, ale czy w moim przypadku to właśnie o to chodziło. Nadmiar pracy i wykorzystywanie oraz brak snu to tortury psychiczne? Chyba nie... chociaż nie wiem. Nie mam pojęcia. I tak fizyczny mój stan zdrowia nie był lepszy, więc co się dziwić, że Teo mógł sobie coś wyobrazić o mnie w domu. Ale nie, nigdy rodzice, ani ci starzy, ani nowi, nigdy mnie nie zbili, nigdy. Nie chcieli pewno, bym miała jakiekolwiek urazy, by idąc do sklepu lub gdzie indziej nie mogła nikomu powiedzieć i bym mogła funkcjonować dla nich.

-Po tym twoim szybkim zaprzeczeniu, widać od razu, że to nie to chciałaś powiedzieć.-Rzekł Teo. Jak on dobrze mnie rozumie. Jak on mnie zna tak dobrze po tylko jednej, krótkiej rozmowie? To magia, czy jak? Zajrzał mi w duszę? A może w mózg? Może i tak. Może to czarodziej... Nie, przecież magia to tylko w filmach. A może nie...

-Jeśli tak, jak mówi Teo, jest, to pewno rzeczywiście terror w domu. Jak nie fizyczny, to psychiczny.-Domyślała się mama Teo.

-W każdym bądź razie, powinna wracać do domu. Nie będziemy przecież jej tu przetrzymywać.-Próbował najwidoczniej mnie wykurzyć z własnego domu ojciec Teo.

-Nie, nie pozwolę na to!-Odparł stanowczo Teo, gdy już odwróciłam głowę ku drzwiom wejściowym.

-Mówiłam ci, Teo, że nie pobędę tu długo. Jeśli twoim rodzicom nie odpowiada moja obecność, ja nie mogę się im postawić.-Rzekłam do niego smutno. Wiedziałam, że jestem tak zła, że nawet tacy, jak rodzice najmilszego w moim życiu człowieka nie będą mnie chcieli.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (396)

  • Johnny2x4 9 miesięcy temu
    W tym tekście znalazłem z 6/7 literówek, mnóstwo błędów w pisowni, błędy stylistyczne i niedbalstwo fabularne. Nikt tutaj nie jest idealny - błędy zdarzają się każdemu, ale Ty piszesz bardzo niedbale. I to jest potężny minus w Twoich pisarskich próbach.

    Przykłady: "Przyzwyczajony był pewno do pochwał i zdumień innych przychodźców i gości". - archaiczne sformułowania...

    "-Mówiłam ci, Teo, że nie pobędę tu długo. Jeśli twoim rodzicom nie odpowiada moja obecność, ja nie mogę się im postawić.-Rzekłam do niego smutno. Wiedziałam, że jestem tak zła, że nawet tacy, jak rodzice najmilszego w moim życiu człowieka nie będą mnie chcieli". - przyklejone do siebie zdania.

    "-W każdym bądź razie, powinna wracać do domu. Nie będziemy przecież jej tu przetrzymywać.-Próbował najwidoczniej mnie wykurzyć z własnego domu ojciec Teo". - Sformułowanie "w każdym bądź razie" jest błędne stylistycznie. Wystarczy "w każdym razie". Dalej... "próbował najwidoczniej mnie wykurzyć z własnego domu ojciec Teo" - tutaj coś nie zagrało.

    Poza tym różnego rodzaju błędy interpunkcyjne i stylistyczne.
    Ten komentarz nie jest tzw. hejtem i podcięciem skrzydeł. Służy on zwróceniu uwagi na masę szczegółów, które w jakiś sposób pomogą Ci w dalszym, pisarskim rozwoju. Masz 12 lat - mnóstwo lat pisania przed Tobą. Teraz jest fatalnie, ale słuchanie, czytanie dobrych pozycji i wyciąganie wniosków, skutecznie pozwoli Ci podnieść poziom.
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Błędy, które opisałeś są bardziej wynikiem zdania różnych ludzi. Co do pierwszego błędu, który przedstawiłeś, pisać można różnymi stylami, a to opowiadanie miało być od początku w stylu takim właśnie archaicznym i starodawnym. Bardzo mi się taki styl po prostu podoba. Jeśli chodzi o drugi błąd to nie wiem, czy chodzi o przyklejone myślniki, pewnie tak. Jeśli to myślniki to po prostu takie złe przyzwyczajenie. W następnym błędzie, który mi pokazałeś chodzi już bardziej o przyzwyczajenia autora i czytelnika. Może być "w każdym bądź razie", a może być również "w każdym razie". Zapis zależy od preferencji autora. W czwartym błędzie z kolei miał miejsce tak zwany zwrot nastolatka. Przypominam, że narrator ma 14 lat. W sensie ten w tekście. Nie uważam, że ten komentarz był zły. Nie uważam go za nic złego. Uważam, że te uwagi zależą już od preferencji danej osoby i przyzwyczajeń. Niektóre z uwag, choć nieliczne, jednak rzeczywiście zdradzają błędy moje i przyznaję w nich rację. Wyjaśniłam już chyba wszystko. Dziękuję za szczerą opinię:)
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Dzieci się szybko uczą, tylko stare baby już nie potrafią, dlatego wpadają na pomysł robienia z siebie nastolatek, żeby przyciągnąć uwagę...
    Pomyśleć, czy ktoś przyszedłby do tego tekstu, wiedząc że stoi za nim jakaś wiekowa matrona, dla której przyswajanie wiedzy jest nieosiągalne już? Może tylko zrobić brechę, bo słownictwo z tak zapadłej dziury, że aż niemożliwe dzisiaj do uwierzenia...
  • Johnny2x4 9 miesięcy temu
    Chyba, że tak.
  • Johnny2x4 9 miesięcy temu
    Istnieję w przestrzeni tego portalu od 2015 roku - i wciąż tutejsza społeczność potrafi mnie zadziwić.
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Johnny2x4, no trochę grubymi nićmi to wszystko szyte... dzieciak, który nie potrafi pójść za radą, tylko z uporem maniaka popełnia te same błędy, a nawet szuka dla nich usprawiedliwienia czy wręcz bywa aroganckie jest sygnałem, że coś nie tak z tym ''dzieciaczkiem'', a jeszcze dołożyć słownictwo, to już brak słów...
  • Johnny2x4 9 miesięcy temu
    MartynaM W sumie ta Megartist dostała już feedback pod innym rozdziałem tego gniota, że tekst zlewa się w jedno. Napisał to bodajże Sufjen. Nie zwróciła uwagi, tylko szła w zaparte.
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Johnny2x4 no właśnie o tym piszę, już niejedna osoba starała się naprostować i z takim samym skutkiem, więc nie warto nawet przychodzić pod te teksty.
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Jak niby jestem arogancka? Przestaniesz się wreszcie na mnie wyżywać! Ciągle moje opowiadania są odbierane, jako coś, co MUSI być idealne. Otóż nie! Nie muszę pisać idealnie. Nie jest to moim celem. Niektórzy czytelnicy, choć nieliczni, co bardzo mnie dziwi, że jest ich tak mało, zwracają uwagę na fabułę, akcję i sam pomysł, a nie na błędy czy styl pisarski. Nie czepiają się ciągle autorki i nie piszą takich rozmów o tym, jak to autorka jest okropna w swojej pasji i jak bardzo jej to nie wychodzi. Jest to bardzo dołujące dla autorów, możesz mi wierzyć. Wiele razy widziałam niedocenionych artystów na Opowi i nie można tak się z nimi obchodzić. To, że ktoś nie ma talentu do stylu i czegoś nie robi nie oznacza, że jest beznadziejny.
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123

    Dla czytelników to okropne przeżycie trafić na tak beznadziejny tekst i Autorkę, która nie potrafi pracować, chociaż wiele osób podaje jej info na tacy, co poprawić, na czym się skupić. Samo pisanie, bez żadnej znajomości stylu i techniki, nawet na papier toaletowy się nie nadaje, bo pokaleczy cztery litery...
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Może i tak, ale mam dosyć! Jeśli nikomu nie podoba się, co robię to może powinnam się usunąć z Opowi.pl. Może powinnam przestać pisać teksty. Może powinnam zostawić swoją pasję i sobie popisać rzeczywiście w domu, jedynie dla rodziny i przyjaciół, którzy docenią moją wyobraźnię i mój talent do wymyślania opowiadań. Może to jest właśnie to, co powinnam zrobić; zostawić to wszystko, cały rok pisania i odejść...
  • Johnny2x4 9 miesięcy temu
    Megartist123 I po co takie niezdrowe podniecenie? Tupię nóżką, bo ktoś odważył się na konstruktywną krytykę? Odejdę, bo ktoś śmiał negatywnie ocenić moje umiejętności pisarskie? Masz prawo do emocji, to naturalne, ale publikujesz na publicznym portalu. Tutaj każdy ma swoje zdanie w temacie. Jednym może się podobać, drugim mniej, a trzecim wcale. Spotkasz się z krytyką. I nie ma to nic wspólnego z Tobą, tylko samym tekstem i Twoim podejściem do niego. Nie wyciągasz wniosków, tylko brniesz w zaparte.
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Johnny2x4 Dobrze, niech tak będzie...
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    Megartist123 widzisz Megartist123. Koniec końców okazało się, że tylko trzy osoby miały uwagi.
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Tekstozaur Może i ta...
  • SwanSong 9 miesięcy temu
    Dialogi źle zapisane, żadnej poprawy. Styl archaiczny nie pasuje do tekstu i nie jest dobrze zrobiony. Zero poprawy od ostatniego tekstu. Przypadek beznadziejny, podobny do Margarity, ale tam przynajmniej jest niezamierzony humor, tutaj nawet tego nie ma.
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Dziękuję za komentarz:) Nie obiecuję, że od tak po prostu w jedną sekundę się poprawię...
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Była tu kiedyś taka dziunia, która pisała archaicznym stylem, pamiętam że jej teksty kręciły wokół chałupy i podwórka. Beznadziejne to było, ale jej rodzinie się podobało i uważała, że jest cudowne.
    Tutaj to samo. Styl przedwieczny, błędy stylistyczne takie, że brak słów, nie mówiąc o ścianie tekstu nienadającej się do czytania, bo i dialogi w nią wbite.
    Wystarczy byle jaką lekturę szkolną wziąć i zobaczyć jak jest napisana. Tu nie trzeba nie wiadomo jakich dzieł czytać, ale Autorka poza swoimi wypocinami raczej niczego nie czyta, nie widać przynajmniej.

    Powinnaś się kłócić, jak na razie to najlepiej ci wychodzi...
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Naprawdę jest mi przykro, że nikomu się to nie podoba, jednakże będę pisać dla osób, które mają jakieś tam jeszcze miłe słowa do powiedzenia i dla tych, którzy skupiają się na fabule, a nie na błędach. Ja bym czytała nawet najgorszy tekst, nawet gdyby było ciężko, byleby tylko móc poczytać sobie czyjeś starania i pasję.
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123

    Kogo obchodzi fabuła, gdy przeczytać tekstu się nie da? Jesteś na portalu literackim, powinnaś uczyć się, stosować do rad, a ty nic nie robisz, tylko biadolisz, że ktoś narzeka.
    Nie potrafisz poprawić, czy nie rozumiesz o czym ludzie ci piszą?
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Ani to, ani to, po prostu starać się dla jednego tekstu tylko po to, by publiczność biła brawa? Trochę to tak, jak ukrywanie się za tą maską; dostosowywać się do innych ludzi, a może tak, jak biała kredka, zmienić kartkę (otoczenie)? Może nie pasuję do tego portalu, a może po prostu powinnam się zmienić tylko dla innych i codziennie trudzić się i uczyć dla innych. Może to i dobry pomysł, ale na razie nie piszę normalnie dialogów. Przyzwyczaiłam się do takiego zapisu, a boję się, że jak będę pisać inaczej to popełnię jeszcze gorsze błędy. Takie życie, gdzie wszyscy wszędzie piszą, że jestem fatalna i że nie pasuję tu jest beznadziejne. Totalnie... Jestem nie tylko w internecie obrzucana takimi opiniami, a też w realiach jestem inna i nigdzie nie pasuję. Myślałam, że chociaż w internecie ktoś mnie zaakceptuje.
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123

    Jednak nie potrafisz i stosujesz pierdolamento... użalaj się dalej nad sobą, zamiast wziąć się za robotę.
    Każdy człowiek nad sobą pracuje, inaczej do niczego się nie dochodzi, a ciebie trzeba akceptować razem z twoimi błędami, bo jesteś leniwa?
    Bardzo śmieszne...
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Niczego nie potrafisz zrozumieć! Nie jesteś mną i nie masz pojęcia, jak to jest nią być! Nie możesz więc mnie oceniać! Mam o wiele gorsze problemy niż użalanie się nad twoimi krytykami, więc zajmę się jednym z nich; tym, że cały czas próbuję się przypodobać i chronić przed krytyką. Od tej pory nic już mnie nie będzie ruszać. Żegnam:(
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123

    Żałosne...
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Dobrze, niech tak będzie...
  • Johnny2x4 9 miesięcy temu
    Megartist123 Słowa innych odbiorców nie mają za zadanie niszczyć, a wyłącznie pomóc. Krytyka pokazuje Ci pola do poprawy. Dostrzeż to. Nikt nie mówi o Tobie.
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Johnny2x4 Może i tak...
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    Ludzie. Czy wiecie ile Megartist123 ma lat? To mistrzostwo świata co potrafi w tym wieku uważam. Zabawni jesteście. SERIO. Megartist123 nie słuchaj tych starych pierników, rób swoje, baw się słowem, pisz tak jak lubisz.
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Tekstozaurze, dzięki wielkie! Dzięki za wsparcie i dobre chęci, ale te twoje "stare pierniki" to chyba nie zrozumieją...
  • SwanSong 9 miesięcy temu
    W takim razie źle uważasz.
  • SwanSong 9 miesięcy temu
    Megartist123 Stare pierniki przynajmniej wiedzą, że fabuła nie ma znaczenia, gdy tekst ocieka błędami.
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    SwanSong Tekstozaur mówi coś innego. Też mam dorosłego człowieka przeciwko waszym.
  • SwanSong 9 miesięcy temu
    Megartist123
    Ty naprawdę nie rozumiesz? Otwórz byle jaką prozę i porównaj ją ze swoją. Nie pod kątem fabuły, ale zapisu dialogów, akapitów itp. I co widzisz?
  • Alex.yes 9 miesięcy temu
    Ja uważam że to co pisze Megartist123 jest fajne. Może i są błędy ale ona ma tylko 12 lat. Ciekawe jak wy pisaliście gdy mieliście 12 lat? Uważam że nie lepiej niż Megartist123. Trzymaj tak dalej, wierzymy w ciebie Megartist123!
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Alex.yes bardzo dziękuję za wsparcie:)
  • SwanSong 9 miesięcy temu
    Troll konto założone dla wsparcia? Lol.
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    SwanSong Po prostu pewnie Alex.yes dopiero rozpoczyna karierę na Opowi.pl. Pewno może będzie pisać coś. Nie wiem tego.
  • SwanSong 9 miesięcy temu
    Megartist123 Taaa. Jasne.
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    SwanSong Cieszę się, że rozumiesz:) Hehe...
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Fanklub w natarciu... hahahaha hahahaha
  • Johnny2x4 9 miesięcy temu
    I na cholerę ten atak na komentujących? Masakra.
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Najlepiej omijać teksty tych ''dzieci'', bo rodziców i rodzinę ściągają... hahahahaha
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    MartynaM jedyni z Johnym2x4 jesteście na NIE póki co :) więc tu można doszukiwać się wspólnej krwi
  • Johnny2x4 9 miesięcy temu
    Tekstozaur Aaa, rozumiem. Jedni z tych, co reagują agresją na merytorykę. Bywa i tak. Walcz dalej.
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Tekstozaur, czytać nie umiesz? Tu wszyscy są na nie, poza ''rodziną''

    Kuźwa, lektury szkolne się kłaniają... nikt nie czyta, prawda?

    Trzecia klasa podstawówki już są „Dzieci z Bullerbyn”, w drugiej ''Kubuś Puchatek'', a tu akapitów nawet nie ma, dialogi w środku zdań???
    Co to ma znaczyć? Portal literacki, to nie przedszkole, żeby niańczyć jakieś niemowlaki.
    Ogarnąć się trzeba... i to szybko!
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    Johnny2x4 już pisałem, przewrażliwiony jesteś. Ataki, teraz agresja.
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Uczyć się lenie przebrzydłe, a nie za byle co zachwytu oczekiwać... bez wstydu ta ''rodzina''
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    MartynaM 12 lat
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    MartynaM 12 lat
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Tekstozaur, chyba w marzeniach... słownictwo starej baby.
    Ogarnij się!!!
  • SwanSong 9 miesięcy temu
    Tekstozaur Zapomniałaś o mnie.
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    SwanSong faktycznie, wybacz
  • SwanSong 9 miesięcy temu
    Tekstozaur A ile lat to ta magiczna granica, gdzie człowiek zaczyna się uczyć, a nie bredzić, że jest dobrze z błędami, bo liczy się fabuła?
  • SwanSong 9 miesięcy temu
    Tekstozaur Wybaczam.
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Ale czemu tak agresywnie od razu do Tekstozaura? I skąd wiesz, że to moja rodzina? A może nie... tylko ja to wiem.
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    SwanSong ee tam. Kiedyś pisało się puhar, dzisiaj puchar i świat przetrwał. Po polsku chuligan piszemy przez ch, a po angielsku przez h. Jakub piszemy z błędem bo pochodzi od jakobinów.
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    Megartist123 nie no ja też to wiem :)
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Tekstozaur Mieliśmy przecież to ukrywać...
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123

    Ty się za naukę weź, zamiast ściągać cyrk... co za beznadzieja

    Żałosne to aż boli
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Ty weź lepiej skończ, bo nic nie zdziałasz. Próbujesz nie dość, że mnie nadziać na widelec to jeszcze Tekstozaura atakujesz... To jest dopiero żałosne!
  • SwanSong 9 miesięcy temu
    Tekstozaur Ale co z tego? Są utrwalone zasady pisowni polskiej i tyle. Jeśli dziewczyna nie che się ich nauczyć, to jest leniwa i z rozbuchanym ego.
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    Megartist123 hehe
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    SwanSong Leniwa? Ja leniwa? W trzy miesiące napisałam 100 publikacji, podczas gdy ty 0. Ojoj...
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123

    Nikogo nie atakuję, a już twoje klony to mam, domyśl się gdzie...

    Wstydu nie masz. Nie chce ci się nad tekstem pracować, ale piszczeć na cały portal, to pierwsza i bronić bzdury...
    Jaki ty przykład innym dajesz? Pokazujesz, że można i trzeba być tępym do tego stopnia, że tekstu nie potrafisz poprawić???
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Mam tego tekstu tak dużo, że nawet, gdybym umiała zajęło by mi to lat 200!
  • SwanSong 9 miesięcy temu
    Megartist123
    Bo moje są opublikowane w wydawnictwach :)
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    A poza tym zajmij się swoimi publikacjami!
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    MartynaM 12 lat. Panuj nad sobą
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Tekstozaur, już wiem kim jesteś... no, rozczarowanie.
    Ale mogłam się spodziewać...
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123 to pisz teraz poprawnie, kto ci nie pozwala?
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Że niby kim jest? Aaa odkryłaś, że on to użytkownik Opowi.pl, zabawne!
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    MartynaM pisze poprawnie! Pojedyncze błędy widzę. 12 lat.
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Tekstozaur, spadaj!

    Ona tak ma 12 jak ty 14

    Co za parodia...
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Nie, mam 12 lat, ale ty to tam wszystkim próbujesz wmówić, że jesteś wszechwiedząca i znasz wiek każdego człowieka...
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Kto tak robi?
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123

    To dlaczego używasz słownictwa z lamusa? Jakie dzieciaki tak robią?
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    MartynaM co to za pytanie? Zna to używa
  • wredota1 9 miesięcy temu
    MartynaM np.autyści?
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Więcej klonów!!!
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM A wredota1 to już nie klon. Nie wiem, kto to.
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Bo nie ma tu żadnych klonów.Hehe
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123

    Cyrk przyjechał na opowi... hahahaha
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Chyba tak, ale jeśli cyrkiem można nazwać twoje zachowanie.
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123

    Nie ucz się, masz rację, pisz jak to robisz cały czas. Nie rozwijaj się, stój w miejscu i czekaj na oklaski... będziesz wielka!
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Ech... zero wniosków...
  • wredota1 9 miesięcy temu
    MartynaM A Ciebie mam nadzieję ,że nikt nie sklonuje.Świat z tak mało empatycznymi osobami jak Ty byłby tragiczny.Zamiast się mądrzyc zastanów się nad słowem autyzm...chyba że nie ogarniasz
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    wredota1
    A skąd autyzm?
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    wredota1 nowy autor/ka?
  • Johnny2x4 9 miesięcy temu
    MartynaM Czyżby uruchomiła się Sandra? :)
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Johnny2x4 Sandra to Sandra, a Wredota1 to nie ona... chyba...
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Johnny2x4 i Ty Johnny? :) Ależ tu się dzieje...
  • wredota1 9 miesięcy temu
    MartynaM wujek Google Ci podpowie jak nie wiesz.Ja Ci tylko sugeruje ,że nie każdy jest taki wspaniały jak Ty ale to nie znaczy ,ze trzeba go mieszac z błotem.Nie jestem Sandra zwyczajnie znam dziewczynkę i żal mi co z nią robicie debile
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Megartist123 skąd wiesz?
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Akwadar Tak mi się wydaję, rozmawiałam z sandrą i nie brzmi jak ona.
  • Johnny2x4 9 miesięcy temu
    Akwadar Johnny usiłował jedynie pomóc. Potem go obrazili. Potem multikonta. I w sumie tyle ze streszczenia akcji :)
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    wredota1 Skąd mnie znasz?
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Johnny2x4, tu się coś sklonowało niewiarygodnie i szaleje...

    Kużwa, niedługo trzeba będzie życiorysy znać wszystkich piszących na opowi, zanim komentarz się wstawi, bo albo autyzm, albo inna paranoja...

    I chwalić do porzygania...
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Johnny2x4 właśnie nadrabiam... obrazili? a to dranie! Nieporadne te multi :))
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Skąd się tu temat autyzmu nagle wziął?
  • Johnny2x4 9 miesięcy temu
    Akwadar Wiesz jak to z tym obrażaniem jest :))))
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123 z kapelusza... cyrk to cyrk hahahaha
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Johnny2x4 to po starej znajomości też poczuję się obrażony ;)
  • Johnny2x4 9 miesięcy temu
    Akwadar Haha, dobrze Cię widzieć :)
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM heh... No tylko żeby to był prawdziwy cyrk to bym się śmiała, a z ciebie to nawet nie da się śmiać, bo by dźwięk śmiechu był za głośny, szyby pękałyby.
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Johnny2x4 też się ucieszyłem na twój widok i w te pędy się włączyłem :))
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123 nie da się i dźwięk za głośny aż by szyby pękały? Ja to możliwe przy ''nie da się''?
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Megartist123 naprawdę?!
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Akwadar Oj tak...
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Megartist123 to dawaj, strasznie żem ciekaw :))
  • wredota1 9 miesięcy temu
    MartynaM Chętnie pomogłabym Ci się porzygac no i oczywiscie sprawdziła ile tych klonów dasz rade upchnąć tam gdzie...domyśl się.Widocznie to miejsce masz pojemne w odróżnieniu od mózgu.
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    wredota1 dziecko rzekło... hahaha
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    Atak? Przewrażliwiony jesteś :)
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    Oho...
  • rozwiazanie 9 miesięcy temu
    Meg-Artist123, w samej rzeczy, to nie ma znaczenia ile masz lat, 100 czy 12-cie...:)) Jak pójdziesz do wydawcy to poprawi "kosmetyczne" błędy. Masz wyobraźnię i ciesz się, że oprócz krytyków masz również zwolenników. 5. Pozdrawiam.
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Rozwiązanie, co Ty pleciesz? Jakie wydawnictwo przyjmie taką ścianę tekstu? Już to dyskwalifikuje na starcie... Po co tak pisać i robić wodę z mózgu?

    Niech się uczy pracować nad sobą, a nie iść w ilość...
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    10/10 pewnie z rodziny jesteś
  • rozwiazanie 9 miesięcy temu
    Tekstozaur : Moja krew:))
  • rozwiazanie 9 miesięcy temu
    Martyna, jak Cię lubię, to ta mała i tak fajnie pisze.
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    rozwiazanie Dzięki:)
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    rozwiazanie, nie pisze fajnie, i nie będzie pisała, jeżeli już poznała, że za nic trzeba ją chwalić.
    Jej teksty, w tej chwili, są nieczytelne. Ale skoro masz odwagę krzywdzić, Twoja sprawa...
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Każdy ma swoje zdanie i tyle...
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    MartynaM rozumiem, że piszesz w imieniu wszystkich?
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Tekstozaur, twoim nie, bo za głupi jesteś...
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Ej, ej, ej, nie możesz powiedzieć, że głupi, bo go nie znasz.
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    To popracuję nad tym, żebyś i w moim imieniu mogła się wypowiadać
  • Johnny2x4 9 miesięcy temu
    MartynaM Żyją w świecie baśni
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    Johnny2x4 co w tym złego?
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Ło, żesz... Panie dziejku, jaka dyskusja....
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    A żebyś wiedział, dyskusja taka, że hoho, a MartynaM się nie poddaje i jeszcze mi tu czytelników obraża...
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Megartist123 a których czytelników?
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    Akwadar mnie
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Tekstozaur a co ci powiedzieli?!
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Akwadar MartynaM mu rzekła, że głupi. Nie można tak mówić do obcych osób z internetu.
  • rozwiazanie 9 miesięcy temu
    Akwadar 43 - trzech czytelników ma i czworo zostawiło trzy gwiazdki. Sam Akwadar we własnej osobie zawitał:)) Pozdrawiam:)
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Megartist123 może wie, co mówi, bo go zna? Może głupio mówi i dlatego mu tak powiedziała
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    Megartist123 można mówić ale to o mówiących świadczy
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Tekstozaur Święta prawda!
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    rozwiazanie też Cię witam :) Ja nie zostawiłem, ale mojej by chyba autorka nie pragnęła ;)
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    Akwadar czyli mnie nie obraziła, sorry. Dobrze, że jesteś tu z nami i wprowadzasz logikę w dyskusji
  • rozwiazanie 9 miesięcy temu
    Akwadar :))
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Tekstozaur może i dobrze, ale czy wprowadzam?... Jam mało kumaty ;)
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    W tej całej dyskusji to bierze udział chyba z ... osób:
    Tekstozaur, Megartist123, rozwiazanie, Akwadar, MartynaM, kto jeszcze!?
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    ja dopiero wlazłem do piaskownicy, więc dokładnie nie wiem, kto jeszcze
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    Akwadar to streszczę. Rozmawiają kulturalni i Martyna
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Tekstozaur Hehehe...
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Martyna to pewno się wkurzy...
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Tekstozaur też bywa kulturalna... A tak między nami - ktoś Ty?
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Akwadar On to Tekstozaur..
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    Akwadar jestem niedobrze zapowiadający się pisarzem
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Megartist123 na tyle to umiem czytać... a coś więcej? Poczytny autor? Wybitny autor erotyków, kryminałów, a może specjalisty od słówek... ;)
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    Akwadar 12 lat. Ciągle zapominacie. Pilnujcie się
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Tekstozaur czemu taka opinia zniechęcająca?
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Akwadar Nie, niedoceniony artysta... hehe
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Tekstozaur, ja dwanaście?! Bój się boga, chłopie...
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    Akwadar mam dość już tych fanów i wywiadów
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Tekstozaur ło cię Panie... tylko zazdrościć
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Megartist123 wierna czytelniczka zauracośtam?
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Akwadar Nie, bo napisał tylko to https://www.opowi.pl/pingwin-w-bikini-a83861/
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123

    Ten wierszyczek dla bardzo ubogich...
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    MartynaM ubogim też się coś należy... chyba :)
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Megartist123 to chyba jakieś mega początki, mam rację?
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Tekst ''kulturalnie'' napisany, aż oczy bolą z zachwytu... hahahaha
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    może w zamierzeniu miał być taki....
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Nie mów, że nie jest, bo wyjdziesz na chama... hahaha
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    MartynaM cham też człowiek :))
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    Się dzieje. Żeby przewinąć komentarze z dołu do góry musiałem sobie przerwę na kawę zrobić i rozmasować kciuka
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Hahahaha
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    musisz więc mocno trenować, jeżeli masz zamiar nadążyć za standardami opowi, młodziku...
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Akwadar Okej okej...
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Megartist123 co okej? Odpowiadasz w imieniu tyrusia, czy nie przelogowałaś się? ;)
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    Megartist123. Napisz jakiś wiersz o Martynie ale z zachowaniem jej rad. Na zgodę.
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Nie, o tobie niech napisze, bo żeby o mnie, to za słabe piórko...
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    MartynaM da radę, bohater nieskomplikowany, przewidywaln..
  • Alex.yes 9 miesięcy temu
    Ja znam tą dziewczynę co pisze wiersz bo to moja siostra młodsza ✋☺️
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    A ten wyżej to wujek :)))
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    Powiem Wam, że mnie to boli, że tu tak jest.
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    No co ty?!
    Bogumił też miał siostrę, co go broniła jak lwica... :))
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    Jestem tu od 3 tygodni? A tu syf pod opowiadaniem.
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    I tak co jakiś czas się powtarza
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    Chcesz coś nam o niej napisać?
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Sufjen Nie, w życiu! Skąd te podejrzenia, że to niby wujek?!
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Sufjen syf to bywa, to jest rozgrzeweczka :)
  • zsrrknight 9 miesięcy temu
    Sufjen nie zniechęcaj się. Jest dobrze. Bywało gorzej
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Sufjen, opowiadanie też jest syfem... bo autorka leniwa. Lepiej rodzinę wezwać do obrony niż popracować...
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    MartynaM oj tam, oj tam, przecież nikt na poważnie nie bierze :)
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    No nie da się wziąć na poważnie tych słynnych dwunastu lat...
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    MartynaM Ja już się wypowiedziałem w temacie tego opowiadania, ale pod dwoma innymi rozdziałami. Tutaj są te same bolączki. Niestety...
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    zsrrknight Pocieszające i przerażające zarazem.
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    Akwadar Niczym w teatrze :)
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Sufjen, przecież wiem... my też się wypowiedzieliśmy, ale rodzina z cyrkiem przybyła i zaczęła się jatka... tacy niby dobrzy, a poprawić jej nie chcą pomóc. Co to za rodzina?
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Sufjen nie inaczej! Dobra komedyja nie jest zła ;)
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    MartynaM ważne, że dwunastolatki wierzą
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    MartynaM cały czas Martynka szukasz zaczepki. Czy lenistwem nie jest być tutaj tyle co ty i nie wypełnić nawet swojego profilu?
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Ale te dwunastki teraz to zjadliwe, zrzędliwe, strach się bać...
  • Johnny2x4 9 miesięcy temu
    Sufjen Otóż to, choć to prędzej tragedia...
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Tekstozaur przecież ja ciebie nie zaczepiam... hahaha
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Tekstozaur ależ jej powiedziałeś, no, no
  • Johnny2x4 9 miesięcy temu
    Akwadar Od tej komedii można dostać zgagi xd
  • Johnny2x4 9 miesięcy temu
    MartynaM Broni jak lew :D
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Johnny2x4 tragedia?! No co ty! toż to zabawa przednia :))
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    MartynaM bo odwagi co starcza tylko na nastolatki :)
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Johnny2x4 jak tyranozaur!
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Johnny2x4 i żeby jeszcze było czego bronić... hahahaha
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Tekstozaur ale MM też jest nastolatka, po prawdzie tyka już dwudziechy, ale zawsze to jeszcze nastolatka...
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Rozumiem, że ci się to opowiadanie nie podoba, ale nie musisz wyżywać się na mnie i na czytelnikach.
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Megartist123 ja nie czuje się wyżyty... to tak jakby co :)
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Ej, tylko mi rodziny nie obrażać!
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    Megartist123 podoba jej się, droczy się. Przecież przyczepiła się tylko do kilku drobiazgów
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123

    Wyżywać się? My się tylko śmiejemy... daj spokój
  • Johnny2x4 9 miesięcy temu
    Tekstozaur Komu i co się podoba?
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Śmiejecie się, czy ty się śmiejesz? Mi się wydaje, że jedziesz mi po rodzinie i innych użytkownikach, którzy mnie wspierają. Twoje zdanie oczywiście najważniejsze...
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Johnny2x4 mnie się podoba nastoletnia, beztroska naiwność :)
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Megartist123 uwierz mi, MM jeszcze nie jedzie... znam ją ;)
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Tekstozaur No niby tak, przyczepiła się jednak do rodziny, cytując "Co to za rodzina?!" i wiem, co by chciała powiedzieć dalej, bo tobie rzekła, żeś głupi, a moje opowiadania nazywa syfem.
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Akwadar No ale tak czy siak, nie będę tolerować takich odzywek MartynyM...
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123

    Już płaczę... poszłam w górę, stanęłam przy tej ścianie płaczu i łzy mnie zalały... o rany, jak mi smutno, jak mi źle, jak niedobrze... nikt mnie nie rozumie, nikt mnie nie kocha, co za dramaty, co za emocje!
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Megartist123 pewnie masz rację... ale, ale co jej zrobisz?
  • Johnny2x4 9 miesięcy temu
    Akwadar MM jest dosadna, ale szczera. Zawsze taka była.
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    Akwadar MM jest jeszcze młoda, wskaż jej drogę którędy wychodzi się na ludzi ;)
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Akwadar Nic jej nie zrobię... Nie chcę zniżać się do jej poziomu... hehehe
  • Johnny2x4 9 miesięcy temu
    Tekstozaur Teraz będziesz podbijał do Akwadara? Dobry ziom? Zabawne :D
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Tekstozaur ja? Ja już stary jestem, na nastolatkach się nie znam, to wasza domena
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123

    A gdzie twój poziom, jak ty nawet tekstu nie umiesz poprawić?
  • Johnny2x4 9 miesięcy temu
    Akwadar Beztroskie życie to charakterystyka Opowi :)
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM skoro mój poziom jest niski, to na jakim ty musisz być poziomie zniżając się do mojego... hahaha
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Megartist123 myślałem, że ją pobijesz, albo co, tak groźnie brzmiały twe słowa
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Akwadar Me słowa były groźne powiadasz? Toć nie znasz prawdziwej mnie...
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    MartynaM tylko Ty proszisz o poprawę tekstu, a ciebie nie lubi. Po co zatem ma tracić czas? :)
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Megartist123 no właśnie jestem ciekaw w jaki sposób
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123

    Ja się nie zniżyłam, przecież nie piszę tak jak ty.
    Dlatego przyszłam tutaj, razem z innymi, i zwracamy ci uwagę na denny poziom twoich tekstów... tu nikt aż tak źle nie pisze.
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Megartist123 a niby skąd mam znać
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    MartynaM ooo znów zaczepka. Megartist123, nie daj się wciągnąć :)
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Akwadar Nie wiem...
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Tekstozaur Spokojnie, jestem zbyt mądra...
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Megartist123 czyli blefujesz... zawiedziony jestem łokrutnie
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Hahahahaqha hahahha hahahaha hahahhaha
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    Megartist123 słowo zbyt jest kluczem
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Mówię, że zniżasz się do mojego poziomu, boś tu przyszła i próbujesz, jak pięciolatka zaczepiać innych, a konkretnie mnie.
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Megartist123 mówiłem, że MM to dzieciak jeszcze
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Akwadar Aaa ... ale nie sądziłam, że taka młoda... hahaha
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123

    Do ciebie nic nie mam, tylko do twojego tekstu dużo...
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    To czemu podaje się za dorosłą?
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM To sobie miej...
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Megartist123 no i ile lepiej pisze od ciebie, ucz się od niej
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123 dzi8eciaki lubią sobie dodawać, a nie odejmować...
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    Megartist123 patrząc na jej brak kontroli nad emocjami, można było się pomylić
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Megartist123 podaje? nigdy nie mówiła ile ma lat...
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    MartynaM to samo już gdzieś napisałem!
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Akwadar A tam z Sandrą to inna bajka była.
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    Akwadar wystarczy wejść na profil. Pokierować?
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Podawała się za dorosłą...
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Megartist123 z jaką Sandrą? deko jaśniej dla słabszego poproszę
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Tekstozaur i tak nie podołam...
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Akwadar Taka jedna rozmowa z Sandrą https://www.opowi.pl/wyjdz-a85388/
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    Akwadar MM pomożesz?
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Megartist123 pewnie ściemniała cosik
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Tekstozaur ja?! No coś ty, ona nie zadaje się z takimi staruchami jak ja
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    Akwadar a ile Ty masz years old?
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Zmęczyło mnie to przedszkole, aż dziwne, bo lubię dzieci, ale te jakieś strasznie rozwydrzone i roszczeniowe... im gorzej piszą, tym głośniej drą japy.
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    MartynaM już nie stare baby?
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Tekstozaur aż strach pisać
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM A takie Martyny to chyba z nich taka jedna tylko, co to próbuje coś kogoś wkurzyć, ale coś nie wyszło...
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123

    Nie miałam na uwadze ''wkurzyć'', tylko pomóc zrozumieć im ich błędy w pisaniu tekstów, ale kto się przez beton przebije?
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Tekstozaur a dlaczego ty mnie zaczepiasz?
    Masz coś do mnie?
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Taki beton to pożytek, bo gdy ktoś próbuje zniszczyć to nic nie zdziała...
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Megartist123 ale kropla drąży... i beton
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Tekstozaur cię nie zaczepia tylko mówi ci co robisz źle. A poza tym zaczęłaś. Zauważ też swoje zaczepki.
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Akwadar No niby tak, ale co taka kropelka mi może zrobić?... Spadnie na głowę, co?
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Nie zaboli tak, jak cegła
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123

    Widać w tekście ten ''pożytek''
    Słownictwo archaiczne, styl beznadziejny, brak akapitów, dialogi leżą i kwiczą... z czego ty się cieszysz Mega?
    Toż to żenada...
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    MartynaM nie mam ale uważam, że powinnaś nad kontrolą emocji popracować
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Tekstozaur Zgadzam się!
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Cieszę się, że mam oryginalny styl pisarski XD
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Tekstozaur, a ja uważam, że powinieneś nad szczerością popracować, zamiast dziewczynę w głupocie utwierdzać.
    Może z czasem coś zaczai i zacznie pisać dobrze, a przez takich jak ty nie ma szans.
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Ty mi tu Tekstozaura nie próbuj nabić na widelec, bo on za szybki dla ciebie...
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Nie masz oryginalnego. Ty nawet nic nie czytasz, bo gdybyś to robiła, to widać byłoby w tekstach... a co widać piszą ci ludzie...
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Dobra, koniec tej zabawy. Uważam, że należy zaprzestać czytania tekstów niewartych uwagi lub gdy autorzy nie życzą sobie uwag do nich. Umrą śmiercią naturalną i znikną jak wiele innych przed nimi.
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Megartist123 nic, w puste nie naleje
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Megartist123 szybki? Nie żartuj... chyba że w pisaniu słabych wierszy
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Gdybym nic nie czytała, to nawet przecinków i kropek bym nie stawiała i nie wiedziałabym nawet czym jest dialog, ba, nie wiedziałabym co to słowo, a litera...
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Dokładnie. Róbmy rząd, idźmy stąd...
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Jego wiersz był dobry tylko ty tego nie widzisz... Ale szanuję twoją opinię.
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Okej.
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    MartynaM jak na małolatę, to całkiem mondrze rzekłaś :))
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Akwadar wiem... hahaha
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Akwadar Dzięki:) W ogóle mądra jestem...XD
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    MartynaM Co w tym takiego zabawnego?
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    MartynaM widzisz Martyna, zamiast przeanalizować moje słowa czy przypadkiem nie są prawdą interesuje Cię by ze mną wygrać, na tym się skupiasz. Zarzucasz 12 latce że nie słucha rad! A sama ich nie słuchasz.
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Megartist123 ale ja napisałem do MM...
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    Akwadar O ty...
  • Megartist123 9 miesięcy temu
    :)
  • Facepalm 9 miesięcy temu
    Ciężko się czyta to co tu piszecie, ktoś chociaż wpadł na pomysł by spojrzeć na zdjęcie ? Nie dość, że ma 12 lat to jest dzieckiem, które praktycznie nie widzi. Plus już wiecie, że jest w spectrum autyzmu. Niby dorośli a zachowujecie się jak dzieci. Jej błędy nie wynikają z lenistwa, robi co może by jak najwięcej się nauczyć. Z tych wszystkich komentarzy tylko pierwszy był konstruktywną krytyką, którą popieram a reszta to hejt lub bezsensowna dyskusja. Megartist123 wkłada w pisanie więcej energii niż wy wszyscy razem wzięci. A co do krytykowania nas jako rodziny, ciężko z nią pracujemy na każdy sukces, sama bardzo dużo czyta i próbuje poprawiać to co jej nie wychodzi.
    Ps. Tak, jestem jedną z jej sióstr, już dawno dorosłą i zazwyczaj się nie mieszam w to co dzieje się w internecie bo wychodzę z założenia, że musi być gotowa też na krytykę ale tym razem mocno przesadziliście. Mam nadzieję, że trochę się zastanowicie zanim następnym razem zjedziecie dziecko. Popieram wskazywanie błędów ale nie czysty hejt i nazywanie leniem. Pozdrawiam ozięble
  • SwanSong 9 miesięcy temu
    Ok. Jest leniem.
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    SwanSong w ciągu ostatnich 3 miesiący na pisanie poświęciła więcej czasu niż ty przez całe życie. A to nie jedyna jej pasja. Ucz się od niej. Zostań też leniem!
  • SwanSong 9 miesięcy temu
    Tekstozaur I przez te trzy miesiące i dziesiątki tekstów nie poświęciła 10 minut, by spojrzeć na zasady pisania prozy, które można opanować w jeden dzień? W takim razie jest leniem.
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    SKORO JESTEŚ JEJ DOROSŁĄ SIOSTRĄ, TO DLACZEGO NIE POMOŻESZ CHOCIAŻ Z TYMI AKAPITAMI I DIALOGAMI, TOŻ TO AŻ KRZYCZY O POMOC?
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    DLACZEGO NIKT, Z TAK ZATROSKANYCH, NIE POMOŻE TEMU DZIECKU I NIE POKAŻE W CZYM RZECZ? PO CO MA SIĘ NARAŻAĆ NA KRYTYKĘ?
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    MartynaM poczytaj o autyzmie to nie będziesz zadawać dziwnych pytań.
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Tekstozaur DLACZEGO NIE POMAGASZ, DLACZEGO NIE ROBISZ KOREKTY?
  • Facepalm 9 miesięcy temu
    MartynaM po pierwsze netykieta : nie używamy capslocka,
    Po drugie: wytłumacz jak prawie niewidome dziecko ma napisać ładny tekst
    Po trzecie : zachowujesz się jak rozwydrzony, głupi dzieciak, który niczego nie rozumie.
    A i czytałam twój tekst i jest nudny ;) więc przyganiał kocioł garnkowi, moja siostra ma chociaż wytłumaczenie, wiesz ciężko jest pisać jak się nie do końca widzi co się pisze
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    To tak jakbyś dała dziecku 100 zadań z matematyki. 99 zrobiłoby dobrze, a ty byś się dowaliła do tego jednego zamiast pochwalić za te 99. Rozumiesz w czym rzecz? Rozumiesz swoje podejście?
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Facepalm UŻYWAMY, KIEDY KTOŚ NIE ROZUMIE, CO PISZE!

    MA WOKÓŁ SIEBIE LUDZI I NIKT NIE CHCE JEJ POMÓC? TO CO Z WAS ZA LUDZIE?

    NAS OSKARŻACIE, A SKĄD MY MAMY WIEDZIEĆ KTO I NA CO CHORUJE? TU NIKT NIE JEST JASNOWIDZEM.

    POZA TYM MEGA NAWET NIE WYRAZIŁA CHĘCI, ŻEBY JEJ POMÓC, SKORO WIĘC NASZEJ POMOCY NIE CHCE, TO NA WAS CIĄŻY TEN OBOWIĄZEK.
    NIE WYOBRAŻAM SOBIE SYTUACJI, W KTÓREJ NIE POMAGAM SIOSTRZE...
  • zsrrknight 9 miesięcy temu
    a skąd mamy wiedzieć o autyzmie i tak dalej? Zdjęcie to zdjęcie - głupio byłoby wyciągać wnioski na podstawie jakiegoś zdjęcie, która może nie mieć żadnego związku z profilem.
    No a w ogóle mnie na przykład byłoby wstyd, gdyby rodzina przyszła się tłumaczyć przed jakimiś randomami w internecie.
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    MartynaM już wiesz a dalej zachowujesz się jak prostak
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Tekstozaur A TY JAK?
    DLACZEGO NIE POMAGASZ? GDZIE TWOJA EMPATIA???
  • Facepalm 9 miesięcy temu
    MartynaM a skąd opinia, że nie pomagamy ? Dajemy jej swobodę, natomiast z naszej strony dostaje pomoc ale tak jak pisałam, ona praktycznie nie widzi, więc przeproś za bycie debilem i sobie idź stąd.
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    MartynaM jej nie trzeba pomagać w pisaniu. Jest debeściara. Pisze lepiej niż jej rówieśnicy
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Facepalm DEBILEM TO TY JESTEŚ!!!

    BAJECZKI OPOWIADASZ. CO JESZCZE WYMYŚLISZ NA USPRAWIEDLIWIENIE LENISTWA?

    KOMENTARZE PISZE Z SZYBKOŚCIĄ ŚWIATŁA, A Z TEKSTEM SOBIE NIE RADZI?

    CZY WY CZYTACIE, CO PISZECIE???
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Facepalm zabierzcie to dziecko na jakiś bardziej sprzyjający chorym portal. Tu same brutale i wymagający profesjonalni autorzy pozbawieni empatii w dodatku. A swoją drogą nie możecie narażać siostry na takie stresy, co na to psycholodzy?
  • Facepalm 9 miesięcy temu
    zsrrknight właśnie dlatego o tym napisaliśmy, byście wiedzieli. Wystarczy się ogarnąć i zostawić dzieciaka w spokoju. O jej edukację się nie martwcie, ma jej aż nadto ale są rzeczy, których nie ogarnie bo fizycznie nie ma takich możliwości. Jak jesteście na tyle ograniczeni, że tego nie rozumiecie to już nie mój problem. Polecam więcej tolerancji i samokrytyki ;)
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    MartynaM w czym mam jej pomagać nierozumna istoto? W pisaniu to ona pomaga mi.
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Tekstozaur niewidoma ci pomaga, to co tobie jest?
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Tekstozaur CYRK i nic więcej... ciekawe, co jeszcze wpadnie do głowy?
    Normalnie odlot całkowity...
  • Facepalm 9 miesięcy temu
    Akwadar mają się bardzo dobrze, musi się nauczyć radzić z krytyką i uważam, że naprawdę idzie dobrze, szkoda, że reszcie troszkę odbiło. Moja siostra chce tu pisać, to będzie. Jestem z niej dumna bo wiem ile wysiłku ją to wszystko kosztuje.
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    Dzięki za podpowiedź XD
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Facepalm oki, rozumiem, ale to nie jest przychylny jej portal. Ona może pisać, a inni mogą ją krytykować w sposób przyjęty na tym portalu. Tu sadyści, wy masochiści... ;)
  • zsrrknight 9 miesięcy temu
    Akwadar potwierdzam. W dodatku tutejsze społeczność jest wysoce nietolerancyjna ze skłonnościami rasistowskimi i bez wahania będzie krytykować kobiety, dzieci itp itd
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    Akwadar tylko Martyna jest pato póki co.
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Tekstozaur, no przecież i inni krytykują... co za strach przed krytyką, rany... takiego czegoś jeszcze nie było...
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Tekstozaur przesadzasz, MM jest tylko dociekliwa
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    Akwadar nic mi nie jest. Jest po prostu uzdolniona a ja nie jestem.
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Tekstozaur uważam, że nie powinieneś narażać niedowidzącej siostry na taki wysiłek.
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    MartynaM to nie jest krytyka. Pokaż te swoje wpisy z krytyką? Ty jesteś zwykły awanturnik
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    Akwadar masz prawo do uważania czegokolwiek
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Tekstozaur cały czas podkreślam akapity, dialogi, ścianę tekstu... od samego początku.
    Nie wiem już ile razy to pisałam, a wszystko odwrócone przez was od istotnego problemu.
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    Akwadar pokaz te przykłady jej dociekliwości
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    MartynaM zrozum, bez znaczenia. To problem który Ty masz nie ona
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Tekstozaur a ty pokaż, że nie docieka
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    Akwadar twierdzisz coś więc pokaż jak da się to sprawdzić. Stwierdzisz że słońce jest zielone od drugiej strony poproszę o to samo
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Tekstozaur zielone?! jest niebieskie....
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    Co więcej Megartist123 nie czyta książek bo nie jest w stanie tylko słucha ebooki
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    To tutaj jest teraz impreza! :))
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    a jak pisze litery, jak ich nie widzi?
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Akwadar weź przestań...
  • Facepalm 9 miesięcy temu
    Akwadar prawie nie widzi, "prawie" widzisz mnie tu ? Ma maksymalnie powiększony ekran i nie zobaczy tekstu w całości. Widzi fragment linijki i nawet nie ma jak sprawdzić czy już zeszło niżej czy nie. Mimo to i tak sobie dobrze radzi. Gwarantuję, że większość z nas by nie dała rady nic napisać w takich warunkach.
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    MartynaM ależ to jest szalenie ciekawe!
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    Akwadar po co ci ta wiedza?
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Facepalm okej, no to jak tak ma, to i błędy może zobaczyć, prawda? Może przeczytać także o zasadach interpunkcji, ortografii, a założę się, są audiboki z zasadami pisowni.
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Tekstozaur żeby zrozumieć lepiej fenomen twojej siostry i odpowiednio oceniać jej teksty. :)
  • Facepalm 9 miesięcy temu
    Akwadar mam nadzieję, że ty w wieku 12 lat żadnych błędów nie robiłeś :) przede wszystkim, że nawet dorosłym się zdarzają. Mega nie robi ich dużo jeśli chodzi o ortografię, nad interpunkcją pracuje ale też wielkiej tragedii nie ma. Czepiacie się głównie tego na co nie ma wpływu a nadal dyskutując pokazujecie brak poziomu i tyle.
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Facepalm czyli według ciebie, mamy stawiać jej jedynkę, albo dwójkę za teksty ( bo tu nie jest szkoła dla dzieci z upośledzeniem) i nie komentować dlaczego dajemy taką ocenę, a nie inną. A jeżeli nie chcecie, abyśmy nie wchodzili pod jej tekst, to publikowanie tutaj mija się z celem, bo sama rodzina może czytać bezpośrednio u autorki.
    Ja nie robiłem błędów już w wieku siedmiu lat, taki uzdolniony byłem, no :)
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    *bez "nie"
  • SwanSong 9 miesięcy temu
    Facepalm robi masę błędów interpunkcyjnych. A błędy z zapisem nie wymagają patrzenia na cały tekst. Robi błędy z wielkimi literami i spacjami.
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Tyle czasu, tyle komentarzy... sto razy już można było poprawić ten tekst, a tu zamiast poprawy, obrona.

    Czemu nikt nie pomaga, tym bardziej że tyle was???
  • Facepalm 9 miesięcy temu
    Bo to mają być jej teksty, nikt nie będzie jej uszczęśliwiał na siłę. Będzie czuła się w stanie poprawić to poprawi.
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Facepalm jak poprawi, jak niby nie może?
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    "-Może wejdźmy do środka.-Odparł Teo, " - jaki problem jest w oddzieleniu myślnika od literki "M", skoro nie ma problemu oddzielić całych wyrazów? Jaki problem jest zapamiętać dwunastolatce ( dziesięciolatki o tym wiedzą), że czasownik w dialogu zapisujemy z małej litery?
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    Nie ma żadnego. Tylko po co ma rozwiązywać twoje problemy?
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Tekstozaur moje? To ona ma tu problem :))
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Tekstozaur a właściwie to pół, albo i cała jej rodzina :))
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    Akwadar ty masz problem z tym myślnikiem nie ona, osoby w spectrum mają wywalone na takie pierdoły
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Tekstozaur my też mamy wywalone, ale fajna z wami zabawa :))
  • SwanSong 9 miesięcy temu
    Tekstozaur głupiś? Osoby w spektrum potrafią też pisać bardzo dobrze.
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    I znowu po imprezie... :(
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Bo takie trudne pytania zadajesz... muszą przemyśleć
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Ja? No, co ty, ja tak po prostemu...
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Nie lubię grubych nici, nieładnie to wychodzi... czemu ludzie ich używają, gdy można delikatnych, subtelnych, wtedy szycie zachwyca, a tak zniesmacza jedynie...
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    MM są wakacje, dzieciaki się nudzą, chcą poudawać literatów, a wymyślać wiarygodnie, kiedyś się nauczą... o ile będą zdolne ;)
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Mam nadzieję, że się nauczą, bo przykro się czyta te wszystkie nieudolne próby zaistnienia... a czemu one nie szaleją w wakacje, nie bawią się, tylko przyszli i ze starymi ludźmi się kłócą?

    Dziwne...
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    MartynaM bo może nie mają kontaktu z rówieśnikami; może są wyobcowane w swoim środowisku...
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    A to już przykre...
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Ale patrząc na charaktery trudno się dziwić...
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    MartynaM ale czy to nasz problem? szkoda tylko, że nikt się nimi nie zajmuję i dopada je brutalna proza życia
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    Akwadar nie wasz a stękacie od rana
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Tekstozaur stare dziady tak mają... hahahaha
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Tekstozaur wy też... o przepraszam, ja od popołudnia dopiero :)
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    MartynaM a ile się naczytają przy okazji! kto na jakie choroby zapadł, ile rodziny ma i kto wie czego jeszcze się dowiemy.
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    To już od wyobraźni zależy, ale widać, że jest... hahaha
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    MartynaM nie wszystkie na szczęście. Ale Martynka powiem Ci. że masz wredny charakter. AKWADAR też krytykuje ale przynajmniej trzyma poziom .
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Tekstozaur jestem gorszy niż MM, spytaj jej, to ci powie, jaki wredny jestem
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    Akwadar skończyłem z nią. Jest pato
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Tekstozaur z nią się nie da skończyć :)
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Akwadar jest bezwzględny, ja przy nim, to anioł... taka prawda

    Ale, wcześniej Sandra ściągała ''siostry'' i walczyła, teraz Megaartystka to samo... jakoś jedną linią tylko idą...
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    Da się. Najechałem na nią myszką i wykonałem fatality
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Tekstozaur i co, przejęła się?
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    Akwadar tak
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Tekstozaur to masz farta :))
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Mnie bardziej ciekawi, czemu Sandra wyjechała z siostrami i teraz Mega... są spokrewnione?
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Kużwa, a ja nie mam kogo tu ściągnąć, żeby mnie bronił... co za podły los.
    Idę płakać...
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Ciebie bronić? A któż by się odważył ciebie zaatakować... chyba tylko siostry :)
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Kiedyś oglądałam taki straszny horror pt ''Siostry'', do dzisiaj go pamiętam, był przerażający...
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    MartynaM nie oglądałem, ale w ciemno zakładam, że żaden horror nie dorówna rzeczywistości ;)
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Też zauważyłeś... niczym Harpie
    Biedny mój los...
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    MartynaM, gdybym nie był taki wredny, to napisałbym, że łączę się w bólu ;)
  • Tekstozaur 9 miesięcy temu
    Widzicie jak zaiskrzyło między wami. Wszystko jest po coś.
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    Że co zaiskrzyło?
    Wymiana zdań? No, iskrzy aż oślepia... hahaha
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    a to żeś palnął ha, ha, ha
  • DEMONul1234 9 miesięcy temu
    Jeju, skąd tyle młodych osób przybyło na Opowi?
  • MKP 9 miesięcy temu
    Bry
    Niestety tekst przez posklejane zdania i niepoprawną skladnię czyta się fatalnie, ta nie jest trudne do poprawienia. Błedy tego typu można wychwycić w dowolnym programie do korekty, choćby Ortograf.pl

    Rozumiem, że styl może dopiero się kształtować u młodej osoby, ale jeśli autor nawet się nie stara pisać estetycznie, to już brak szacunku do czytelnika.

    Naprawdę polecam wziąć porządnie napisaną książkę w łapki, przeczytać i dokonać porównania ze swoim tekstem: wtedy komentarze nie będą potrzebne😉😉

    Pozdrawiam
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    MKP, ten tekst to ściema, jak i cała reszta, czyli jak te siostry i bracia, i reszta rodziny...
    Ktoś znalazł sobie taki pomysł na nudę...
  • MKP 9 miesięcy temu
    MartynaM Ściema jeśli chodzi o wiek autorki, to może i tak, ale sam tekst może być autentycznie zły: bywam na Wattpadzie, widziałem teksty, o których się filozofom nie śniło i autorów przekonanych o tym, iż liczy się "genialna" fabuła, a od reszty takiej jak: stawianie spacji, kropek czy sens w wypowiedzi bohatera, to jest korektor🤣
  • MartynaM 9 miesięcy temu
    MKP, tutaj to raczej jedna osoba się bawi, przekona o swojej genialności w robieniu z ludzi idiotów... Taka pasja

    Dlatego nie warto nawet zawracać sobie głowy...
  • MKP 9 miesięcy temu
    MartynaM Też nie mam zamiaru😉
  • Sandra 9 miesięcy temu
    Megi, ja się tylko wtrącę w sprawie SwagSong, oki? On jest... Szczery. I to często wkurza. Ale dużo ludzi nie umie zniżyć się do niższego poziomu, Tekstozaur ma rację pisząc, że jak na swój wiek potrafisz ogromnie dużo. A SS jest po prostu... No nie mówię, że z jego komentarzy nie da się wyciągnąć konstruktywnej krytyki, ale chodzi mi o umiejętność zrozumienia kogoś słabszego od siebie. Tego mu tak jakby brakuje.
    Mam nadzieję, że się nie zniechęcasz ❤️

    Pozdrawiam :)
  • SwanSong 9 miesięcy temu
    Umiem zrozumieć słabszego od siebie. Również robię wiele błędów. Nie umiem zrozumieć kogoś, kto uważa, że nie mają znaczenia, bo fabuła i tyle. Ilość napisanych tekstów nie ma znaczenia. Wolę przeczytać jeden dobry tekst niż sto tragedii, które są obrazą dla języka polskiego.
    Masz fabułę? To napisz, a potem dopieść tekst od strony językowej. I tak zrobisz błędy, każdy robi, ale naprawdę wiele zasad jest dość prostych, na przykład zapis dialogu i akapity.
  • Sandra 9 miesięcy temu
    Boże ile komentarzy nabiłaś...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania