Poprzednie częściŻycie nastoletniego Anioła cz.1

Życie nastoletniego Anioła cz.2

Już sobota. Szybko mija ten czas w ziemskiej szkole...Normalnie miałabym dzisiaj wolne od udawania uczennicy, ale zapisali mnie na wolontariat. Jest to jednorazowa akcja; siedzimy przy kasach, pakujemy ludziom zakupy i zbieramy pieniądze na szczytny cel, w tym przypadku było to na dzieci niepołnosprawne oraz te z biednych rodzin.

Spotkaliśmy się 5 minut przed czasem pod sklepem "Świat darów". Przypomina mi to nasz raj...

Nasza opiekunka była bardzo miła, do wszystkich podchodziła i się ich pytała czy wszystko w porządku. Nie było żadnych kompleksów.

Przez całą akcję patrzył się na mnie pewien chłopiec z wolontariatu. Prawdopodobnie był z naszego gimnazjum. Czułam się nieswojo... tymbardziej, że był bardzo przystojny i miał szczere serce. Był ministrantem. Było to bardzo odczuwalne.

Miałam cichą nadzieję, że podejdzie i się przedstawi. Niestety nie podszełd...

Reszta dnia minęła mi tak jak każdy weekend; trening w niebiosach, nauka obrony przed złem, teorie latania, latanie z obciążeniem.... Było tego bardzo dużo. Dla was ludzi byłoby to niepojęte jak tyle można się nauczyć w.... na wasz czas jakieś 8/9 godzin....

Tego dnia się jednak coś zmieniło. Czułam to, ale odziwo nie mogłam tego widzieć. Tak jak to robię zawsze. To mogło wróżyć albo coś dobrego, albo... złego.

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Neli 18.04.2015
    Bardzo szybko się czyta, szkoda, że takie krótkie. Jestem bardzo ciekawa co tam się wydarzy w następnym rozdziale ;) Bardzo podoba mi się to, jak Anioł myśli. Wszystko jest takie dobre, grzeczne z jej strony. :D 5
  • Ktokolwiek 19.04.2015
    Fajne, chętnie poczytam dalej. Czekam na następne części
  • Shika 19.04.2015
    Miło się czyta, ciut za krótkie. Czekam na resztę :)
  • Kraszax 19.04.2015
    Przepraszam, że było takie krótkie, ale nie chciałam wszystkiego na raz zrobić :)
  • DuŚka ^.^ 22.04.2015
    Trzymasz w napięciu:) rzeczywiście ciekawie jest to przedstawione z perspektywy anioła , co naprawdę zachęca do czytania dalej.
  • joana 24.04.2015
    Czyta się bardzo przyjemnie, napisane prostym, trafiającym językiem. Ode mnie 5. ;)
  • Lucinda 19.10.2015
    Fajnie. Byłam trochę zaskoczona jak zobaczyłam taki krótki tekst. Ciekawa jestem czego dowiem się w następnych częściach.
    ,,do wszystkich podchodziła i się ich pytała czy wszystko w porządku." - zmieniłabym tu szyk ,,podchodziła do wszystkich i pytała czy wszystko w porządku";
    ,,Przez całą akcję patrzył się na mnie pewien chłopiec" - ,,się" jest niepotrzebne;
    ,,tymbardziej" - ,,tym bardziej";
    ,,nie podszedł" - ,,podszedł";
    ,,Dla was ludzi byłoby to niepojęte jak tyle można się nauczyć" - znowu szyk ,,jak można się tyle nauczyć";
    ,,Tego dnia się jednak coś zmieniło" - ,,tego dnia coś się jednak zmieniło";
    ,,Czułam to, ale odziwo nie mogłam tego widzieć. Tak jak to robię zawsze. " - ,,o dziwo", poza tym połączyłabym te dwa zdania, w dodatku nie oddzielałabym ich żadnym przecinkiem.
    To wszystko poza literówkami, to sugestie. Wydaje mi się po prostu, że tak było by lepiej, ale pozostawiam to tobie:) 5
  • lea07 11.08.2016
    Świetne :D. <3. Pięć

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania