Kambion#1 - Prolog

„Jeśli kto przeleje krew ludzką, przez ludzi ma być przelana krew jego,

bo człowiek został stworzony na obraz Boga”

Księga Rodzaju 9,6

 

Zstąpiły na Ziemię, by utrzymać na niej ład, by pomagać ludziom i im służyć. Niektóre z nich przybrały ludzką postać, żeby tego dokonać, więc nigdy nie wiesz, kiedy spotykasz ich na swojej drodze. Niby powstały z Miłości, są częścią samego Boga, jednak gdy wśród ludzi pojawiają się potomkowie demonów, nie znają litości. Same wprowadzają zamęt i zniszczenie, do którego nie wolno im było dopuścić. Krzywdzą. Ranią… A nawet zabijają.

Zdarzają się aczkolwiek wyjątki i osobiście znam jeden z nich.

Urodziłam się jako odmieniec i jestem odmieńcem wśród odmieńców. Ten świat nie widział jeszcze tak ludzkiego demona co ja. To właśnie moja ludzka natura uczyniła ze mnie kompletnego wyrzutka; nie pasuję ani do Piekła, ani do Nieba. Jestem jedynym demonem, który dostąpił szansy zbawienia. Mogłabym czuć się z tego powodu odrzucona i samotna, gdyby nie on…

Przyszedł, by mnie zabić, a uratował mi życie.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • wolfie 13.11.2014
    Bardzo dobrze wczuwasz się w sytuację głównej bohaterki. Narracja, którą prowadzisz, bardzo mi się podoba. Ciekawy, choć nieco oklepany temat aniołów i demonów. Dobrze się czytalo Twoje opowiadanie :)
  • Maja Cieślak 17.11.2014
    Bardzo dziękuję za tak miłą i dobrą opinię. Wiem, że temat, który wybrałam, nie jest oryginalny, jednak czułam, że chcę napisać coś związanego z tą tematyką. Po prostu czułam, że muszę coś takiego napisać. Sprawia mi to przyjemność, ponieważ nie piszę tylko dla innych, ale przede wszystkim dla siebie, ponieważ pisanie jest dla mnie formą ucieczki od zwykłego świata. Tu jestem królową, panią tego świata, który tworzę w swojej głowie i przelewam go na papier (a raczej na ekran komputera) :)
  • Ola 07.12.2015
    Fajne :)
  • Zaciekawiony 17.12.2017
    "po¬wstały"
    "demo¬nów"
    "wy¬rzutka"
    "zba¬wienia"- coś tu się dziwnego wstawiło

    Wstęp trąci ryzykiem Marry Sue
  • Maja Cieślak 12.01.2018
    Tiaaa, to zdaje się przyczyna kopiowania z edytora tekstu na komputerze. Poprawię to ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania