Poprzednie częściKsięga Rodzaju 1,1-10
Pokaż listęUkryj listę

Księga Rodzaju 24,29-32

"A Rebeka miała brata, imieniem Laban. I wybiegł Laban do owego męża na dwór, do źródła" Czyli, a Rebeka, dziewczyna z rodu Sema miała brata o umownym imieniu Laban, który wybiegł z domu - zamknięta przestrzeń na dwór - otwarta przestrzeń do sługi Abrahama, do źródła wody świadomości "A gdy ujrzał kolczyk i naramienniki na rękach siostry swej, która mówiła: Tak powiedział do mnie ten mąż, przyszedł do tego męża, gdy on stał przy wielbłądach u źródła" Czyli,a gdy Laban, brat Rebeki ujrzał biżuterię na rękach Rebeki, siostry swej, która powtórzyła mowę słów świadomego sługi Abrahama, który rzekł: Błogosławiony Pan, Bóg pana mojego Abrahama, który nie odmówił panu mojemu łaski i wierności swej ! Pan prowadził mnie drogą do domu braci pana mojego" Czyli mowa słów świadomego sługi Abrahama, że Wszechmogący, Bóg swoją wolę wypełnia w Abrahamie i okazał nie zasłużoną łaskę zbawienia potomstwu Abrahama, i każdemu z nas w Jezusie Zbawicielu, i wiernie dotrzymuje swojej obietnicy wypełniając swoją wolę w Abrahamie (Rdz.12,1-3) I przyszedł Laban do sługi Abrahama, gdy sługa Abrahama stał przy wielbłądach u źródła wody świadomości, przy którym swoją wolę wypełniał Wszechmogący Bóg. W Abrahamie, Rebece, dziewczynie z rodu Sema słudze Abrahama i Labanie, bracie Rebeki. Bo " I rzekł: Wejdź, błogosławiony Pana ! Czemu stoisz na dworze ? Wszak ja wysprzątałem dom i jest miejsce dla wielbłądów" Czyli i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik świadomej mowy słów Labana do sługi Abrahama: Wejdź do domu, w którym swoją wolę wypełnia Wszechmogący Bóg. Czemu stoi na dworze sługa Abrahama ? w którym swoją wolę wypełnia Wszechmogący Bóg. Zamiast wejść do wysprzątanego domu dla sługi Abrahama, w którym swoją wolę wypełnia Wszechmogący Bóg i jest przygotowane miejsce i dla wielbłądów "Potem po świadomej mowie słów Labana do świadomego sługi Abrahama, wprowadził Laban sługę Abrahama do domu, rozsiodłał wielbłądy i dał słomy do odpoczynku i paszy do posiłku wielbłądom i wody do umycia nóg sługi Abrahama i nóg ludzi, którzy byli ze sługą Abrahama" (Rdz.24,29-32)

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Luk Kope 28.02.2018
    Nie.
  • bogusław44 28.02.2018
    @Luk Kope. Czego dotyczy, "nie"
  • Luk Kope 15.03.2018
    Nie rozumiem interpretacji tekstów biblijnych za odpowiednie tutaj. Nie przedstawia to dla mnie żadnej wartości artystycznej ani duchowej i wolę czytać słabe opowiadania niż to. Przepraszam. To jest tania ewangelizacja, od tego są Kościoły i inne miejsca. Intencje mnie nie interesują, jestem przeciwnikiem religii w ogóle, w czasach lotów w kosmos i poznawania religia nie posiada już cech wartościowych dla człowieka. Dzieli zamiast łączyć.

    Pozdrawiam.
  • Luk Kope 15.03.2018
    Jestem nieco okrutny. Prosiłeś jednak o wyjaśnienie, a kwestia ta niezwykle mnie porusza.
  • Nuncjusz 15.03.2018
    Luk Kope nie jesteś okrutny, to już bardziej obywatel Bogusław jest okrutny, że nas raczy takimi "dziełami"
    Mnie to nie porusza, jestem ateistą, ale nie wojującym, więc mam to w dupie i Tobie też to zalecam ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania