Poprzednie częściKsięga Rodzaju 1,1-10
Pokaż listęUkryj listę

Księga Rodzaju 6,1-3

"A kiedy ludzie" Czyli ukształtowane funkcjonalnie zewnętrznie i wewnętrznie rodzaje informacji w formie energetycznej z formą ruchu we wszechinformacji " zaczęli rozmnażać się " Czyli kontynuowali cykliczność aktu i procesu rozradzania się " na ziemi " Czyli rodzaj informacji w formie energetycznej we wszechinformacji " i rodziły im się córki ," Czyli kontynuowali kilkukrotnie akty i procesy rozradzania się i rozmnażania się. Ukończone urodzeniem ukształtowanych funkcjonalnie zewnętrznie i wewnętrznie rodzajów informacji w formie energetycznej. "ujrzeli synowie boży, " Czyli zobaczyli ukształtowane funkcjonalnie rodzaje informacji słowem Wszechmogącego Boga " że córki ludzkie były piękne " Czyli że ukształtowane funkcjonalnie rodzaje informacji były o estetycznym wyglądzie " Wzięli więc sobie za żony te wszystkie, które sobie upatrzyli " Czyli wzięli więc sobie za żony te wszystkie, które były dla nich atrakcyjne." I rzekł Pan:"Czyli słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Wszechmogącego zamieszczony w wirowej formie energii " Nie będzie przebywał duch mój w człowieku na zawsze, " Czyli nie będzie stworzona moją twórczą myślą - wirowa forma energii przebywać w ukształtowanym funkcjonalnie rodzaju informacji wiecznie " gdyż jest on tylko ciałem " Czyli rodzajem informacji w wirowej formie energii." Będzie więc życie jego trwać sto dwadzieścia lat". Czyli będzie więc stworzona twórczą myślą - wirowa forma energii dla nośnika rodzaju informacji jego, trwać określony czas. ( Rdz. 6,1-3)

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Canulas 07.01.2018
    Co prawda, nie śledzę Twych literacko-nawoływawczych poczynań, ale żeś nieszkodliwy raczej, to pewną oczywistość Ci objawię.
    Zapewne już się zorientowałeś, ale co tam.
    Max dwa teksty dziennie. Inaczej od razu na półkę idą, miast od progu strudzonych i zabłąkanych witać.
    Efekt wstawienia dwóch na dobę ma charakter minutowy, a nie normowany dobowo. Czyli jak wturlałeś dwa teksty o 18:15 dnia środowego, to 16 po osiemnastej we czwartek, śmiało możesz "dodaj tekst" nacisnąć.
    Pozdro.
  • Ozar 07.01.2018
    Canulas daj sobie spokój. On tylko czeka na reakcję
  • Canulas 07.01.2018
    A co mnie to obchodzi?
    Jego prawo. Ma swój kanał i se tu produkuj, co chce. Do mnie pod oknienko śpiewać nie przychodzi, więc mi nie wadzi.
  • Canulas 07.01.2018
    Choć być może mój dobrotliwy i "pomocny" chwilowo nastrój jest efektem mocnej (naprawdę mocnej) kawy wypitej na hejnał.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania