Poprzednie częściKsięga Rodzaju 1,1-10
Pokaż listęUkryj listę

Księga Rodzaju 3,22-24

"I rzekł Pan Bóg: Oto człowiek stał się taki jak my: zna dobro i zło" Czyli i rzekł Wszechmogący Bóg: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji, że człowiek stał się świadomy, jak doskonałe stworzenia Wszechmogącego Boga. Zna dobro, czyli owoc z nasieniem dla was (Rdz.1,29) i zło, czyli owoc banana bez nasienia, nie dla was dla zwierząt (Rdz.1,30)" Byleby tylko nie wyciągnął teraz ręki swej" Czyli teraz będzie chciał wyciągnąć rękę swoją, jak zerwał owoc banana bez nasienia, nie dla was dla zwierząt (Rdz.1,30)" i nie zerwał owocu także z drzewa życia." Czyli owoc - produkt rodzaju informacji także z drzewa życia, czyli drzewo życia - rodzaj informacji z owocem, czyli produktem rodzaju informacji z nasieniem życia, czyli informacja o całości rodzaju informacji dla was ( Rdz.1, 29), czyli drzewo życia. Nie zjadł, a potem żył na wieki ! czyli chciałby zjeść "a potem żyć na wieki.Odprawił go więc Pan Bóg z ogrodu Eden, czyli "odprawił człowieka" - źródło zakłóceń Wszechmogący Bóg "z ogrodu Eden" Czyli z systemu duchowo - informacyjnej całości, "aby uprawiał ziemię" Czyli rodzaj informacji w wirowej formie energii, "z której został wzięty" Czyli z wirowej formy energii. "I tak wygnał człowieka" źródło zakłóceń, "a na wschód," Czyli miejsca przebywania Wszechmogącego Boga "od ogrodu Eden" Czyli systemu duchowo - informacyjne całości." umieścił cheruby" Czyli doskonałe stworzenia Wszechmogącego Boga" i płomienisty miecz wirujący," nośnik rodzaju informacji. "aby strzegły drogi do drzewa życia" Czyli strzegły drogi dojścia do miejsca drzewa życia, czyli drzewo - rodzaj informacji w formie energetycznej z owocem, czyli produktem rodzaju informacji w formie energetycznej. I z nasieniem życia dla was (Rdz.1,29) Czyli informacja o całości rodzaju informacji w formie energetycznej, we wzajemnych oddziaływaniach informacyjnych ze wszechinformacją, czyli informacja dla całości i o całości ( Rdz3,22-24)

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Zaciekawiony 02.01.2018
    Czyli twierdzisz, że Drzewem Poznania był bananowiec?
  • bogusław44 03.01.2018
    @Zaciekawiony. Tak twierdzę na podstawie werstów biblijnych, że drzewem poznania dobra, to wszelkie drzewa, których owoc ma nasienie (Rdz 1,29) I poznania zła, to drzewo, którego owoc banana, nie miał nasienia, był nie dla was, dla zwierząt (Rdz 1,30; 2,17)
  • Nuncjusz 03.01.2018
    Mój banan ma nasienie, to chyba wbrew naukom biblii :)
  • Zaciekawiony 03.01.2018
    Bananowiec to nie drzewo, łodyga nie drewnieje, jest złożona z blaszek liściowych, podobnie jak łodyga trawy.

    W Biblii było jedno drzewo poznania a nie dwa. Wychodzi na to, że nie rozumiesz tekstu biblii, a bierzesz się za jej objaśnianie.
  • bogusław44 03.01.2018
    @Zaciekawiony. Zamiast kwestinować tłumaczenie wersetów biblijnych, to wskaż, jak według ciebie należy tłumaczyć wersety biblijne.
  • Zaciekawiony 03.01.2018
    Podaj werset w którym mowa o dwóch różnych Drzewach Poznania w raju.
  • bogusław44 03.01.2018
    @Zaciekawiony .Nie wskazałeś, jak według ciebie należy tłumaczyć wersety biblijne.
  • Zaciekawiony 03.01.2018
    bogusław44
    Jako metaforę tłumaczącą kształt świata z punktu widzenia ludzi, którzy zastali go w pewnej formie i nie wiedzą, skąd się ona bierze. Stąd tłumaczenie różnych osobliwości historiami dziejącymi się w zamierzchłych czasach, tak dawnych że nikt nie pamięta. Przy interpretacji należy brać pod uwagę współczesną krytykę tekstu. Na przykład obecny tekst biblijny to prawdopodobnie sklejka dwóch-trzech pierwotnych wersji. Widać to po podwojeniu pewnych informacji, zresztą nie zawsze dokładnie (dwa różne i wzajemnie sprzeczne rodowody Jezusa; dwie różne wersje na temat liczby zwierząt w Arce).

    Tłumaczenie wedle zasady "każdy rzeczownik to forma energii" niczego nie wnosi, nie dokłada niczego nowego.
  • bogusław44 04.01.2018
    @Zaciekawiony. Według Ewangelii Mateusza, rodowód Jezusa Zbawiciela wskazuje na połączenie dwóch narodów, czyli Izraela z Moabitami potomkami Lota, bratanka Abrahama przez Rut Moabitkę w jeden ród królewski (Księga Rut) Według Ewangelii Łukasza rodowód Jezusa Zbawiciela wskazuje na rodowowód kapłański, Marii, matki Zbawiciela, krewnej Elżbiety, córki Arona z rodu kapłańskiego (Łuk. 1,5) Proszę podać różne wersety na temat liczby zwierząt w Arce.
  • Zaciekawiony 04.01.2018
    bogusław44
    Genealogie z tych dwóch ewangelii są wzajemnie sprzeczne, podają bardzo różne liczby pokoleń - w jednej 41 w drugiej 25. Różnica, czyli 16 pokoleń to kilka wieków

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania