Moje życie się zmieniło - Prolog

Amelie Cartway mieszka w Londynie od niedawna. Jej rodzina żyje w Liverpoolu, ale ona przyjechała tu, bo chce zrobić karierę, jako modelka. Ma 20 lat i wielkie ambicje. Nareszcie ma szansę, by spełnić swoje marzenie. Mieszka w wielkim, wspaniałym mieście razem ze swoją najlepszą przyjaciółką- Elzą. Obie dostały propozycję na sesję zdjęciową i wypadły świetnie. Przyjechały do Londynu, aby rozpocząć karierę. Mieszka tam również ciocia Amelie, która jest bliską przyjaciółką jej rodziny. Zaprasza ją pewnego dnia na popołudniową herbatę. Kiedy tam przyszła, okazało się, że ciotka zaprosiła kogoś jeszcze. Pewnego przystojnego chłopaka ze słynnego zespołu One Direction, który okazał się być jej dalszym siostrzeńcem…

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Megi :3 02.03.2015
    Bardzo krótki ten prolog. Było w nim parę powtórzeń, które nie powinny się znaleźć przy takiej ilości słów.
    bo chce zrobić karierę, jako modelka
    bo chce zrobić karierę jako modelka - przecinek jest nie potrzebny.
    Więcej błędów nie znalazłam. Opowiadanie wydaje mi się troszkę drętwe. Bardziej niż na prolog pasuje mi na zapowiedź. 3 :)
  • KarolaKorman 02.03.2015
    Pójdę do części pierwszej, nie oceniam :)
  • Gunia 02.03.2015
    Pierwsze skojarzenie, to jakby ktoś komuś opowiadał o swojej koleżance. Drugie skojarzenie, to taka krótka zapowiedź, jaka często jest na tyłach książek :) Megi ma racje odnośnie powtórzeń, przy tak krótkim tekście. 3
  • T. Weasley 04.03.2015
    Tekst niezły, nie wybitny, ani nie kiepski. Niby nic specjalnego, ale na pewno będę śledzić akcję bo też lubię 1D. Już pędzę do części pierwszej.
  • Neli 05.05.2015
    Jestem fanką 1D, więc zaciekawiłaś ^^
  • Karotka66 30.07.2016
    Prolog zachęcający :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania