UWAGA SPOILER - wolfie - Pogłoska

Tekst zaskoczył mnie kilkukrotnie. Pierwsze - tytuł ,,Pogłoska" - spodziewałem się, więc osadzenia akcji w świecie, który nas otacza. W szkole, pracy. Drugie, gdy po pierwszych kilku zdaniach zdałem sobie sprawę,  że jestem w błędzie, nastąpiło kolejne zaskoczenie. Wilkołak, bezbronna niewiasta - mózg podpowiada mi, że albo zaraz zacznie uciekać i to będzie thriller, albo zjawi się przysłowiowy rycerz na białym koniu i ją uratuje. O tytule już dawno zapomniałem. Akcja potoczyła się w zupełnie innym kierunku.

 

Bohaterami opowiadania są młoda, przestraszona niewiasta, która (jak na młodą przestraszoną niewiastę przystało) panikuje, gdy przyszło jej znaleźć się w nowej sytuacji. Oraz!  Biernie wierzy we wszystkie plotki - jak każda kobieta* ;) Łatwiej uwierzyć w informację z drugiej ręki, niż samemu zorientować się ,,co i jak?" Prawda?  Wilkołak, którego tak niechybnie oceniła dziewczyna, po tym, co usłyszała od innych, a w gruncie rzeczy okazał się on w porządku kolesiem, który nie miał siły walczyć z głupimi stereotypami.

 

Opisując bohaterów, streściłem wam również akcję, więc tylko krótko dodam, że opowiadanie ma momenty grozy, tajemnicy oraz śmiechu. Jest niesamowicie napisane — krótkie i z morałem.

 

Czego mi brakowało? Wyjaśnienia, po co mężczyzna uważany za wilkołaka, trzymał nóż oraz jakiejś większej sprzeczki między bohaterami. Gdyby dziewczyna dłużej obstawała przy swoim, mogłaby wyjść z tego zabawna kłótnia.

 

Opowiadanie pokazuje, jaką siłę ma plotka i to zabawne, że trafiłem na nie akurat teraz. Każdemu polecam przeczytać je i zastanowić się kilka razy, zanim przykleimy komuś łatkę, bo ,,coś, gdzieś słyszałem."

 

Jeśli podobał Ci się spoiler, serdecznie zapraszam do następnego, który ukaże się już niebawem. A jeśli się nie spodobał to i tak zapraszam ;)

 

W następnym spoilerze możecie spodziewać się bohaterów niczym ze świata J.K. Rowling

 

Jak żegnają się Francuzi?

.

.

.

.

Paryż!

 

Link do tekstu : http://www.opowi.pl/pogloska-a3532/

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Slugalegionu 30.06.2015
    Dwa SPOILERY jednego dnia. Rozpieszczasz nas: ) Piątal leci.
  • Anonim 30.06.2015
    Wolfie bardzo fajnie pisze :D Szkoda ze tak rzadko. 5
  • KarolaKorman 30.06.2015
    To fakt, kiedyś pisała częściej :(
    Opowiadania nie czytałam, więc trudno i coś powiedzieć na jego temat. Spoiler fajnie napisany, zachęcił do czytania.
  • Vasto Lorde 30.06.2015
    Spoiler taki w miare 2/10. Chociaż nawet dobrze opisany i ukazane same plusy tekstu. Ocenię na 5 i domagam się wycofania Kanibala xD
  • Sky300 30.06.2015
    Bardzo zachęcający spoiler ;) 5
  • Ekler 30.06.2015
    @Vasto - jeśli mówisz serio to usunę :P
  • Amy 02.07.2015
    Bardzo lubię teksty Wolfie, więc na pewno przeczytam, :) a spoiler jak zwykle mi się podobał
  • wolfie 04.07.2015
    Dzięki za ocenę opowiadania :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania