Poprzednie częściDrabble – Podróż

Drabble – Darkness

Mrok, im większy tym bardziej przerażający i groźny. Czekał na odpowiedni moment do ataku, na chwilę, aż zostanę sama. Lubi uprzykrzać mi życie.

Rozpoczynam batalię. Najpierw łagodnie, z determinacją, z ogromną wiarą, lecz w miarę upływu czasu coraz bardziej chaotycznie i nerwowo. Ciemność się pogłębia, pochłaniając mnie już całą w swoich odmętach.

Wciąż jednak walczę, łapiąc się coraz drastyczniejszych środków, lecz każde kolejne niepowodzenie wywołuje tylko większą falę irytacji i żalu.

Znikąd pomocy.

Złowrogie czeluści pochłonęły już wszystko, śmiejąc mi się w twarz z mojej życiowej niezdarności.

 

Upokorzona i wściekła rezygnuję, opadając z sił. Ta cholerna żarówka jest za wysoko.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • Poncki dwa lata temu
    Hehehe. Trzeba stanąć na stole, złapać żarówkę i kręcić podłogą ?
  • ZielonoMi dwa lata temu
    To może być sposób. :)
  • Trzy Cztery dwa lata temu
    Nie jesteś przygotowana na blackout?
    Latarka, świeca, lampa naftowa, siedem dni palący się znicz i zapałki...
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Ja tak, bohaterka chyba nie; poza tym jest zbyt rozgarnięta. ;)
  • ZielonoMi dwa lata temu
    *Nie jest
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Uśmiechnąłem się. Plaga ciemności.
    Pozdrawiam ?
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Dzięki. Również pozdrawiam.?
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Trzeba do sąsiada zapukać??może pomoże
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Akurat naokoło same baby. ☹
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    ZielonoMi↔Zmyślnie napisane i zakończenie też:)↔Ewentualnie można świecić przykładem?:)
    Twój awek mnie się jarzy z filmem:↔"K-Pax"
    Pozdrawiam?:)
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Można też świecić oczyma... przed mężem, że żarówka nie wymieniona. ? Pozdro;)
  • zsrrknight dwa lata temu
    dobre. Tytuł może trochę niepotrzebnie po angielsku.
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Lubię angielski, chociaż nigdy nie opanuję. ? Może i niepotrzebnie, ale tak fajnie wygląda...? Dzięki.
  • krajew34 dwa lata temu
    Coś w tym jest.
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Dowody na niezdarność ?
  • krajew34 dwa lata temu
    ZielonoMi albo też na nadmiar nudy. W końcu nie kiedy nuda każe nam spoglądać na coś zupełnie inaczej.
  • MKP dwa lata temu
    Ja tam lubię ciemność: kojarzy mi się z ciszą i relaksem. Można pomyśleć w spokoju i zatopić w wyobraźni.

    A jeśli chodzi o żarówki to widziałem patent z opuszczanym kloszem, na pilota.

    Technologia górą!
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Ciemność jest git, pod warunkiem, że nie mówimy o kimś ciemnym. ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania