Miłość z przypadku - Rozdział 1

- Patrzyłaś na niego! Widziałem! Już mnie nie kochasz i podobają Ci się inni!

Takie zdanie słyszę średnio kilka razy na dzień. Wypowiada je mój „ukochany” chłopak. Wystarczy, że przez przypadek spojrzę na innego i już zaczyna się kłótnia. Zazwyczaj staram się przemilczeć Jego wybuchy gniewu, ale czasem sama wybucham. Krzyczę i wymachuję rękami, a on robi to samo. Potem się godzimy. Dla niego jest wszystko w porządku. Dla mnie nie. Nie jest i już nie będzie. Przez takie zachowanie coraz bardziej oddalamy się od siebie. Jestem z nim od dwóch lat, od roku mieszkamy ze sobą, a od kilku miesięcy czuję, że chyba już mi na nim nie zależy.. Oczywiście na początku uważałam, że to miłość na całe życie. Że to ten jedyny i tak dalej... Sami wiecie. A teraz myślę, że pomyliłam się i to bardzo. Pytam siebie raz po raz, po co ja zgodziłam się z nim zamieszkać? Po co zostawiłam rodzinę, znajomych i wszystko inne i jak głupia wyjechałam tak daleko? Oczywiście... wielka miłość. Szkoda tylko, że z wielkiej zrobiła się mała, a w zasadzie w ogóle zniknęła.

Często siedzę i myślę o odejściu. Ale nie potrafię... Czy coś do niego czuję? Sama nie wiem. Może to przywiązanie, albo raczej przyzwyczajenie? Bo miłość raczej nie. Moje serce nie przyspiesza na Jego widok. Gdy mnie całuje,wcale nie sprawia mi to przyjemności. Nie dostaję dreszczy pod Jego dotykiem. Nie czuję nic. Nic. Chciałabym być szczęśliwa, ale zwątpiłam w znalezienie faceta, który da mi prawdziwą miłość.

- Seweryn przestań! Ludzie mnie mijają, więc patrzę na nich, ale to nic nie oznacza!

- Podobają Ci się inni! Przecież to widzę, nie rób ze mnie głupka.

Ten koleś kiedyś doprowadzi mnie do takiego szału, że chyba go zabiję. Chociaż szkoda nerwów na kogoś takiego. Kilka głębokich wdechów i jest lepiej. Już jestem spokojna.

- A jak pojedziesz na wesele,to pewnie będziesz tańczyła z innymi i poznasz kogoś, a potem mnie zostawisz!

Serio? Czy ja wspominałam, że jestem spokojna? Już nie! Zaraz naprawdę mu coś zrobię! Ile razy można w kółko omawiać ten sam temat?

Od miesiąca mówię mu o weselu siostry ciotecznej. Chcę żeby poszedł ze mną. Mówi, że nie chce, bo boli go kostka i nie będzie tańczył. Okej rozumiem. Więc po co teraz te sceny? Tylko po to, żeby mnie bardziej dobić. Z dnia na dzień mam coraz mniejszą ochotę na to wesele. Miałam nadzieję na dobrą zabawę, ale przez niego wszystko traci sens. Wszystko.

Najgorsze, tak to chyba odpowiednie słowo, jest to, że są dni, w których jest między nami dobrze. Nie tak jakbym chciała, ale jest dobrze. To chyba przez to jeszcze z nim jestem.

- Ile razy mam Ci powtarzać, ze nie jadę tam, żeby szukać faceta? I nie będę tańczyła, bo nie umiem.

Dalszej rozmowy nie warto słuchać. Puszczam większość Jego słów mimo uszu, bo w przeciwnym razie oszaleję. Podczas gdy on gada sobie swoje, ja myślę o tym weselu.

Generalnie to trzeba zacząć od tego, że miałam tam w ogóle nie iść. Miałam być cały weekend w pracy. Było mi trochę smutno, ale nic nie dało się zrobić. W czwartek okazało się, że jednak mam wolne. Nie potrafiłam opanować swojego szczęścia. Jadę, jednak jadę! Mimo, że tylko na samo wesele, bo o poprawinach nie ma mowy – praca w poniedziałek – to cieszę się strasznie. W końcu wyrwę się stąd, chociaż na chwilę.

O godzinie piętnastej pożegnałam pożal się Boże chłopaka i wsiadłam do pociągu. Czeka mnie jakieś cztery godziny jazdy. Zawsze lubiłam jazdę pociągiem. Nie wiem dlaczego. Po prostu. Możliwe, że powodem jest to, że wtedy mogę o wszystkim spokojnie pomyśleć. Wkładam słuchawki na uszy i zostawiam swoje nieszczęśliwe życie za sobą. Tak, moje życie jest nieszczęśliwe. Zawsze marzyłam o chłopaku, który będzie o mnie dbał, poświęcał mi cały swój czas, będzie delikatny, a zarazem męski. No taki, taki tylko dla mnie. Chce być

dla faceta całym światem, a nie tylko malutką jego częścią.

W takim razie po co tkwię w związku, który nie daje mi szczęścia tylko wręcz przeciwnie, przynosi mi smutek? Dobre pytanie. Sama tego nie wiem.

Wiem tylko tyle, że na tym weselu chcę zapomnieć o Sewerynie i być dawną, wesołą Kornelią, którą byłam wcześniej. Nieważne, że będzie trwało to krotko. Nawet chwila szczęścia jest potrzebna, a czasem nawet niezbędna do tego, żeby przeżyć gorsze jutro.

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • BreezyLove 25.04.2015
    Nie wiem dlaczego opowiadanie jest połączone z moim wcześniejszym "Miłość, która prowadzi do upadku", to nie jest kontynuacja, tylko całkiem nowe opowiadanie :)
  • Majeczuunia 25.04.2015
    Ale "Podaruj mi choć trochę uczucia" nadal idzie?
  • Majeczuunia 25.04.2015
    I tak BTW, miło cię znów widzieć! :)
  • BreezyLove 25.04.2015
    Ja też się cieszę, że wróciłam :) na razie chce skupić się na tym opowiadaniu, tamto na pewno kiedyś dokończę :)
  • Tajemnicza... 25.04.2015
    Ciekawe, lekko się czyta ( jak wszystkie twoje teksty), bardzo mnie wciągnęło. Takie realistyczne, sama nie wiem, czy tacy mężczyźni są tylko zazdrośni, czy mają już obsesję ;). Czekam na kolejny rozdział. Daje zasłużone 5.
  • BreezyLove 25.04.2015
    Dziękuję bardzo :)
  • Angela 25.04.2015
    Jakiś czas Cię nie było, wracasz, i od razu z nowym ciekawym opowiadaniem : ) 5
  • BreezyLove 25.04.2015
    Miło mi to słyszeć Angela :)
  • NataliaO 25.04.2015
    Zgadzam się zapowiada się interesująco; bohaterka zapowiada się na spokojną ale wybuchową osóbkę :) 5:)
  • Madierka 25.04.2015
    Nie spodobało mi się, aż tak jak poprzednie, ale wszystko może się zmienić, jeśli masz dobry pomysł, aby to pociągnąć.
  • Nithael 26.04.2015
    Czasem mylimy prawdziwą miłość z przywiązaniem się do drugiej osoby. Czym jest ta miłość? Czy miłość to słodkie pocałunki, czułe słowa? Czy miłość to, dotyk, flitujące spojrzenia i uśmiechy oraz po tysiąckroć wypowiadane, Kocham Cię. Prawdziwa miłość to nie słowa, dotyk czy pocałunki, to wzajemne zaufanie, zrozumienie, bycie przy tej drugie osobie w dobrych jak i złych chwilach. Nie chce się rozpisywać hehe bo to nie wykład z psychologi ;p ale warto czasem się zastanowić nad znaczeniem tego słowa ,,miłość,, Daję 5 :)
  • KarolaKorman 26.04.2015
    Witam Cię ponownie. Miło było ujrzeć kolejne Twoje opowiadanie (choć czekałam na kontynuację poprzedniego). To wesele, hm :) coś się na nim wydarzy 5 :)
  • BreezyLove 26.04.2015
    Dziękuję wszystkim :) Nithael Twoje słowa to sama prawda ;)
  • Prue 26.04.2015
    Fajne, przyjemnie się czytało. Ale zgadzam się z Madierka chyba nie ma tego czegoś, ale wszystko przed nami. Dam 4
  • Neli 27.04.2015
    Mam nadzieje, że bohaterka z nim zerwie, albo on się zmieni.Jak można wytrzymywać z takim zazdrośnikiem!? Nikomu tego nie zyczę ;) Nie mogę doczekać się kolejnych rozdziałów. Zapowiada się ciekawie. Ładnie opisujesz. 5
  • Neli 27.04.2015
    Jednak szkoda, że przerwałaś ,,Podaruj mi choć trochę uczucia", bo było bardzo dobre. ;D
  • BreezyLove 28.04.2015
    Dziękuję :) na razie nie kontynuuje tamtego opowiadania, bo niestety nie mam do niego weny.
  • Amy 01.05.2015
    Zwrot do kogoś oddziela się od reszty zdania przecinkiem.
    - Seweryn przestań! Ludzie mnie mijają, więc patrzę na nich, ale to nic nie oznacza!
    - Seweryn, przestań! Ludzie mnie mijają, więc patrzę na nich, ale to nic nie oznacza!

    Wychwyciłam jeszcze kilka innych niedociągnięć, jak na przykład pomieszane czasy tam, przy pożegnaniu, ale ogólnie podobało mi się. Szkoda tylko, że Kornelia nie kocha tego swojego Seweryna, że nie ma na jego punkcie obsesji, że nie drży na samą myśl, iż mogłaby zrobić coś, co mu się nie spodoba, No cóż, może tylko ja jestem taka nieczuła. :D
  • BreezyLove 01.05.2015
    Dziękuję za uwagi Amy :)
  • DuŚka ^.^ 10.05.2015
    Bardzo przejrzyście ukazałas sytuację i uczucia boghaterki ;) mam nadzieję , że w końcu zazna szczęścia :)
  • Megi :3 22.05.2015
    Biorę się za czytanie ;).
    Nie czytam komentarzy, więc przepraszam, jeśli ktoś to już powiedział:
    Pamiętaj, że słowa twój, jego, wasz, w opowiadaniach piszemy od małej litery ;). 5 :).

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania