Poprzednie częściZ rozmów

Z rozmów 3.

Ale powiem Ci Małgosiu, że poeci to dziwny gatunek. Zazwyczaj mają kilka romansów, erotomani pierwsza klasa. Albo samotnicy z apaszką czy szalem na szyi, przełamują ludzkie bariery. Kroczą samotnie po niebezpiecznych zaułkach. Czytaj Małgosiu poezję, czytaj, bo od poetów dużo o świecie się dowiesz, w skali mikro i makro.

No a ja tak kocham czytać poezję, Małgosiu. Ach... rozmarzyłam się. A tyle tych książek psychicznych mam, przepraszam książek poetyckich, że nie uwierzysz, kochana. No skąd? Jak to skąd? Kupuję Małgosiu, kupuję. Ależ skąd... najpierw czytam tytuł, dwa wiersze z brzegu i odkładam na półkę. No jak mam czytać to wszystko, skoro zaraz kupuję następne?! A wiadomo, kochana... Może wśród tych psychicznych jest jakiś przyszły Noblista... I za dwadzieścia lat książka, którą kupiłam za 25 złotych będzie kosztować 250? Kto to tam wie, kochana. Mody się zmieniają, a dobre pisanie zawsze przeskoczy epokę. Czy ty wiesz Małgosiu, co to znaczy uniwersalna książka? No to poszukaj w Google. Zobacz no, co to ten uniwersalizm. Teraz wszyscy mądrzy, bo klikną w Google i już wyskakuje wyjaśnienie. Ja rzadko klikam. To encyklopedia plebsu. Phi....

 

Ależ wszyscy piszący są chorzy, Małgosiu. To są wariaci. Przecież nawet ten od fantastyki, no jak mu tam Filipiuk, nie, Pilipiuk pisał:"Wszyscy piszący to wariaci, ale nie każdy wariat umie pisać".

Najgorsi Małgosiu to schizofrenicy i ci z osobowością narcystyczną.

Ci pierwsi są o tyle niebezpieczni, że piszą o tych swoich urojeniach i czytelnik ma w to uwierzyć, bo schizofrenik boi się swoich urojeń. Nie. On twierdzi że to nie są urojenia. Że to o czym pisze jest prawdą i masz mu uwierzyć. Dlaczego? Ano dlatego, że on sam nie chce wierzyć w te urojenia i projektuje na innych swój wymyślony świat. W rezultacie taki typ projektuje swoją duchotę emocjonalną na innych. Nie mówię, że tak wszyscy mają. Małgosiu, są wyjątki od tej reguły. Ja psycholożką jestem dobrą i musisz mi kochana uwierzyć. Mozart też był schizofrenikiem, a jak pięknie tworzył. No może poza requiem, które ponoć sam diabeł napisał.

A odnośnie requiem. Rozmawiałam ostatnio z pewną nauczycielką muzyki z podstawówki. Ty uwierzysz?! Ona, gdy ją zapytałam, nie wiedziała, co to lacrimosa! Matko jedyna, czego to tam uczą na tych studiach! Czego?!

Musiała kliknąć w google, by poczytać trochę co to ta lacrimosa.

Następne częściZ rozmów 4. Z rozmów 5. Z rozmów 6.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Rozrywkowa literatura o literata dla literatów.
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    *literatach
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Co się stało że wróciłaś na opowi?
  • zsrrknight pół roku temu
    Niezłe. Bardzo swobodnie napisane, myśl płynie, technicznie jest całkiem dobre. No i ogólnie fajne są takie meta- teksty
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Agnieszka zdolna poetka, ale od tej strony widać też zaczyna być mocna
  • Agnes07 pół roku temu
    Dzieki Wam wielkie. Ja to wszystko nagrałam chłopaki :) oj żebyście mnie posluchali :).Mego pięknego eleganckiego głosu :) do nóżek byście padali. Do nóżek;)
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Mogłaby nawet zajść ochota obcowania płciowego?
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Wrzuć na posłuchanie, na https://hostuje.net/, czy jakiegoś youtuba.
  • Łukaszenkow pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C Słyszałem jak czyta, ma ładny, dźwięczny, kobiecy głos
  • Łukaszenkow pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C https://www.youtube.com/watch?v=ptdQSprVtLk&t=197s
  • Łukaszenkow pół roku temu
    https://www.youtube.com/watch?v=ccVN-6Jv8uE&t=7s
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Łukaszenkow, O, dzięki!
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Łukaszenkow, Mieliście romans? Nie no, idę se.
  • Agnes07 pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C proszę :)

    https://youtu.be/tSQZvtl9jiw?si=NbdStXA198QWbITW
  • Łukaszenkow pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C Nie mieliśmy romansu, ale kiedyś z Agnieszką rozmawiałem przez jakiś czas :)
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Nie!
  • Agnes07 pół roku temu
    Łukaszenkow wcale nie rozmawialiśmy. Nie schlebiaj sobie.
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Agnes07 Nawet nie wiesz, który to ja ;)
  • Agnes07 pół roku temu
    Łukaszenkow nawet jakbys czapkę niewidkę mial to i tak bym cie rozpoznała
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Agnes07 A co tam u twojego syna? Teraz to już dorosły chłop pewnie ;)
  • Łukaszenkow pół roku temu
    Agnieszka no weź mi odpisz, dzięki twojemu wsparciu na pmx, mogłem rozwinąć skrzydła ;)
  • Agnes07 pół roku temu
    No co Ty. Nie wczułes się w tekst. To taka celowa stylizacja.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania