Poprzednie częściKrótko o choince.

Krótko z parkingu.

Świeża sprawa, pięć minut temu pod Tesco24. Stoję, czekam, z nudów sprzątam w samochodzie. Podjeżdża Bolid Młodzieży Wiejskiej z dwoma farfoclami w koszulkach żołnierze wyklęci.

Ja patrzę przez okno na wejście, czekam, aż Ona wyjdzie.

-Co, kurwa, się gapisz, Okropny, co? (mam to napisane na samochodzie, true story)

-Co?

-No co się kurwa lampisz?

Zrozumiałem, że myślał, że może to jemu się przyglądam.

-Na dziewczynę czekam, i na wyjście patrzę.

Coś zatrąbiło, koleś się zdezorientował, odszedł parę kroków i auto zaparkowało tam, gdzie on stał sekundę wcześniej.

-Co kurwa trąbisz?!

Z auta wysiadł jakiś facet. Spory i wytatuowany w tribale.

-A co kurwa stoisz?

Tamten wyklęty odwrócił się i poszedł. Ten z tribalami wzruszył ramionami, zamknął auto i poszedł za nim.

A ja dalej czekam.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • D4wid 19.05.2016
    Czekasz? Trzeba było iść za tym z tribalami :D Ciekawa historia tylko szkoda, że nie wiadomo co dalej.
  • alfonsyna 19.05.2016
    Ależ piękna polska rzeczywistość spod Tesco... Ciekawe rzeczy się mogły dziać tam, gdziekolwiek udali się bohaterowie, ale chyba już się tego nie dowiemy... :)
    Swoją drogą, "Okropny" na samochodzie - to tak, żeby wszyscy wiedzieli, że mają Ci schodzić z drogi? :D
  • Okropny 19.05.2016
    Nie, bo okropny.pl ;)
  • Nazareth 19.05.2016
    Jebać Blachownię! To tyle w temacie :)
  • Footloose 19.05.2016
    Haha, nie wiadomo o co, nie wiadomo po co, ale dać znać o sobie trzeba.
  • Ritha 13.07.2016
    O a tego tekstu nie widziałam. Kocham ludzi. W Tesco, pod Tesco, obok Tesco. I głąbów. Z tribalami. Pfff. Chociaż same tribale bez głąbów spoko. 5 klikłam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania