Poprzednie częściKsięga Rodzaju 1,1-10
Pokaż listęUkryj listę

Księga Rodzaju 48,1-3

„Po tych wydarzeniach doniesiono Józefowi: Ojciec twój zachorował. Wtedy wziął on z sobą dwóch swoich synów, Manassesa i Efraima” Czyli po tych wydarzeniach doniesiono, poinformowano Józefa: Ojciec twój, Jakub – rodzaj informacji zachorował, bo trwające destrukcyjne falowe zakłócenia w oddziaływaniach informacyjnych Jakuba – rodzaj informacji ze wszechinformacją we wszechinformacji. Uczyniły, że zachorował, opadł z sił, i umrze, które uczynił zjedzony owoc banana bez nasienia, nie dla was, dla zwierząt (Rdz 1,29-30) Oraz myśli, słowa i uczynki, które nie są zgodne Ewangelią Jezusową. Czynią falowe zakłócenia w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji ze wszechinformacją we wszechinformacji – informacja dla całości i o całości rodzajów informacji (Rdz 1,3) Wtedy wziął on, Józef z sobą dwóch synów swoich, Manassesa i Efraima, potomków danych od Boga Wszechmogącego, których urodziła Józefowi Asenat, córka Poti - Fera (Piotr – żelazny) Kapłan z On, miasta kultu boga słońca, stworzonego rodzaju informacji przez Boga Wszechmogącego (Rdz 1,16) Obrzydliwości dla Boga Wszechmogącego (Ez.20,7; 16,58) „A gdy doniesiono Jakubowi: Oto syn twój Józef przybył do ciebie, zebrał Izrael siły i usiadł na łożu” Czyli a gdy doniesiono, poinformowano Jakuba – Izraela: Oto syn twój, Józef przybył do ciebie, ojca swego, zebrał, uaktywnił siły, z których opadł, przez destrukcję Izrael – zwycięzca siły, które stracił przez trwające destrukcyjne falowe zakłócenia w oddziaływaniach informacyjnych, Jakuba – rodzaj informacji ze wszechinformacją we wszechinformacji i usiadł, zmienił pozycję z leżącej na siedzącą na łożu, miejsce przebywania chorego „I rzekł Jakub do Józefa: Bóg Wszechmogący ukazał mi się w Luz ziemi kanaanejskiej, błogosławił mi” Czyli i rzekł: słowa, dźwięki, wibracje – nośnik mowy słów Jakuba do Józefa, syna swego: Bóg Wszechmogący ukazał mi się w Luz, czyli Betelu (Rdz 28,19-22) W ziemi kanaanejskiej, przeklętych potomków Kanaana, syna Chama (Rdz 9,25) Błogosławił mi, wolę swoją Bóg Wszechmogący wypełniał w Jakubie (Rdz 28,13-15) Jak w Abrahamie i Izaaku, ojcu Jakuba (Rdz 12,1-9; 13,14-18; 15,1-21; 17; 22,11-19; 25,11) W ziemi kanaanejskiej (Rdz 48,1-3)

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Zaciekawiony 17.06.2018
    "rodzaj informacji ze wszechinformacją we wszechinformacji" - wychodzi na to, że Jakub to chodzący pleonazm.
  • ...wszechinformacji i usiadł, czyli zmienił pozycję z leżącej na siedzącą na łożu, miejsce przebywania chorego - Boguslaw, przechodzisz sam siebie po prostu xdddd.
  • bogusław44 17.06.2018
    @Zaciekawiony. @e make i ka pololi. Jesteście bez ambicji, bo sami nic nie czynicie i drugiemu przeszkadzacie.
  • Mhm. Za to nie bardzo pojmuje ukierunkowanie Twojej ambicji.

    Dlaczego masz ambicje interpretowac, ze usiasc - to znaczy zmienic pozycje z lezacej na siedzaca.
    To kazdy wie, Boguslaw.
  • rubio 17.06.2018
    e make i ka pololi przepraszam, że się wtrącam, ale usiąść można również zmieniając pozycję ze stojącej na siedzącą... Nawet, tak mi coś świta, sam tak kiedyś miałem, że szedłem, i zobaczyłem ławkę chyba, i przystanąłem obok, i usiadłem. No, było coś takiego.
    Tak że, to wcale nie było takie oczywiste, to, co samooświecony autor wytłumaczył.
    Inna sprawa, czy było sensowne.
  • bogusław44 17.06.2018
    @e make i ka pololi. Każdy rozgarnięty wie o tym, że tłumaczę wszystkie słowa biblijnych wersetów, tylko ty nie wiesz.
  • betti 17.06.2018
    Bogusław ty chyba Biblię tłumaczysz na język Jehowy, prawda?
  • Jeśli uważasz, że pojęcia typu 'usiąść', 'łóżko' wymagają tłumaczenia, to chyba swą wyimaginowaną publiczność masz za arcy nierozgarniętą.
  • Zaciekawiony 17.06.2018
    Twoje tłumaczenia to jeden wielki bełkot. I objaw nienawiści do ludzkości. Głębokiej.

    Wprowadzasz pomieszanie w umysłach swych bliźnich, a to poprzez objaśnienia, które niczego nie objaśniają (zastąpienie każdego rzeczownika "rodzajem informacji" nie wprowadza żadnej nowej... informacji). Tym samym oddalasz ich od prawdy, zdradzając sposób działania Wężowego Plemienia (Mt. 12,34-37).

    Kiedyś nawet stwierdziłeś, że powinniśmy często używać słów "nienawiść" i "śmierć" bo pojawiają się w Biblii i dlatego są dobre.
  • bogusław44 18.06.2018
    @Zaciekawiony. Plemiona żmijowe, obłudnicy, kłamcy etc...dotyczą tych wszystkich, którzy sami nie głoszą Ewangelii Jezusowej, i jeszcze innym przeszkadzają. Czyli piszesz o sobie wskazując innych. Nienawiść i śmierć dotyczy tych wszystkich, którzy sami nie głoszą Ewangelii Jezusowej i innym przeszkadzają.
  • Zaciekawiony 18.06.2018
    bogusław44
    To tak jak u ciebie. Głosisz nie ewangelię, tylko jej dziwaczne objaśnienie, które nie doprowadza ludzi do dobrego.
  • "Nie doprowadza ludzi do dobrego"
    No czy ja wiem.. - Smiech to zdrowie, dobra rzecz ;).

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania