Poprzednie częściList miłosny nr 1

List miłosny nr 10

Wiesz co jest zabawne? Że wciąż nie odpowiedziałaś na zarzuty dotyczące bezpodstawnego wkurwienia się na mnie przy krwotoku. To jest tak śmieszne, że boki zrywam. I Ty chciałaś ze mną mieszkać? Człowiek agresywny, narcystyczny, pozbawiony umiejętności przepraszania za sprawy tak podstawowe jak ta? Zrozum, od pierwszego Twojego pytania o to, "co mam takiego wybitnego, że potrzebuję próby głosu" ustawiłaś się w pozycji typowego buca. A potem sama pisałaś, że ludzie na akademiach to się przechwalają dyplomami i chujówa - sama dokładnie to, dokładnie to, dokładnie to praktykujesz. Jesteś hipokrytką, albo po prostu lubisz myśleć o sobie jako osobie chujowej. Jesteś zgniłą, zbutwiałą, sparciałą i skisłą smarkatą pinidzią. Mnie śmieszy cała ta majestatyczna otoczka, którą próbujesz wokół siebie wykreować - pewnie myślisz o sobie jako o jakiejś władczyni świata undergroundu, tymczasem pewnie zajebałaś jakiemuś lekarzowi telefonik z internetem i tłuczesz po nocach w klawisze z dachu budynku, jak wszyscy już w Twoim zakładzie psychiatrycznym pójdą spać, zlękniona, że zaraz ktoś Cię złapie i znowu zapną Cię w pasy, bo z przećpania lekami nawet nie będziesz w stanie powiedzieć "Dziękuję.", kiedy dożylnie wjeb*ą Ci krokodyla. Takie kontakty jak te z Tobą mogę zerwać z rutyną zrywania kartki z kalendarza. Nie jestem sentymentalny. A Ty dalej prorokujesz - że Cię znajdę, że mi oddasz pieniądze, że coś tam. Typowo ćpuńskie pierdolety. Naobiecywać, a potem nie zapłacić za towar.

 

Masz 80 tysięcy złotych?

Chyba na koncie Twoich starych.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Pasja 26.03.2019
    Witam
    Czasem wkurwienie daje upust i puszczają wszystkie zatory w naszych arteriach. Ty nawet możesz nie wiedzieć, że jesteś sentymentalnym palaczem kalendarzy.
    Pozdrowienia szczególne
  • NihiluśSmurf 26.03.2019
    Mogę nie wiedzieć. A mogę nie wiedzieć swojego?
  • Angela 26.03.2019
    No Toś Waść pocisnął, ale muszę przyznać, że czytało się świetnie : )
    Pozdrowionka.
  • Canulas 26.03.2019
    Cóż, no, moda się robi na Twoje teksty, se przybyłem obadać i list. Noo naprawdę nie żałuję. Pociśnięte piknie.
  • Lamb 27.03.2019
    Hm, moge zadac pytanie? No wiadomo, najwyzej nie udzielisz odpowiedzi, jak nie bedziesz chcial, sprobuje.

    Tak sie domyslam, ze te panie maja swoje odpowiedniki w swiecie rzeczywistym. Akurat ten konkretny list, powiedzmy, poruszyl mnie z pewnych wzgledow dosc szczegolnie. Zastanawiam sie czy przekaz z tego listu w jakies formie dotarl do odbiorczyni :((.
  • NihiluśSmurf 27.03.2019
    To jest kopy pejst z mojej prywatnej korespondencji elektronicznej. Podejrzewam, że dotarł, ale nie odpisała. Nie ma się co mazać. Lajf iz lajf - jak śpiewa poeta.
  • NihiluśSmurf 27.03.2019
    https://youtu.be/MfObF60wqe4

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania