Poprzednie częściList miłosny nr 1

List miłosny nr 9

Ej, ale najsłodszy chyba na razie Twój gest to jak na wideo rozmowie powiedziałem, "ale spojrzonko" i Ty podnosisz wzrok i to spojrzenie jest takie jakby mi ktoś słoik miodu w*ebał na chamca do nosa. Och, rozmarzyłem się. K*rwa, jest czwarta rano, a ja właśnie wstałem po ośmiu godzinach snu. Co zrobić z tak pjengnje rozpoczętą nocą? Tak mi jakoś błogo. Ty, wiesz jaki jest najgłupszy tekst, jaki kobieta do mnie wypowiedziała? Wyciągam do damy rękę na parkiecie Powiększenia, a ta do mnie: "Pachniesz praniem." Struchlałem. Straciłem grunt pod nogami i poszedłem sobie. Dzisiaj pewnie na taki tekst wdałbym się w krótką, bo krótką ale jednak dyskusję i może nawet bym zaruchał, no ale mądry Polak po wzwodzie.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Oczka 26.03.2019
    Anegdota trafiona w 10. Mężczyznę mimo wszystko łatwo zbić z tropu :)
  • NihiluśSmurf 26.03.2019
    Oczka, choć się z Tobą całkowicie nie zgadzam, taka gadka pasuje mi do roli w filmie/audiobooku. Może jesteś zainteresowana aktorstwem?
  • Oczka 26.03.2019
    NihiluśSmurf Nie widzę związku. Potwierdzam po raz wtóry, że jestem zainteresowana :)
  • NihiluśSmurf 26.03.2019
    Oczka, no to wyślij do mnie, proszę, maila: maciej.mrowicki@gmail.com , albo wiadomość na facebooku: https://www.facebook.com/buciful
  • Pasja 26.03.2019
    Witam
    Dobrze, że nie Lenorem. Gentlemen wyspany.
    Ukłony

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania