Poprzednie częściList miłosny nr 1

List miłosny nr 16

Kiedy pytają mnie: Maćku, czy przyjmujesz przeprosiny, odpowiadam: Mogę Ci podpowiedzieć, że ballada może być w takiej stylówce, że na przykład szłaś po ulicy i potknęłaś się na kamieniu i przez to te wszystkie kłamstwa Ci z buzi wyleciały. Możesz konfabulować, kłamać, ściemniać. Pozwalam Ci na taką opcję, bo dzięki temu to może być chyba tylko śmieszniejsze. "Przepraszam ale, to wina kamienia, potknęłam się i wyleciały przez to z buzi fałszywe twierdzenia. Chciałam dobrze, a wyszło nie na luzie, teraz wiem już, że lepiej na spacerze na kłódkę zamknąć buzię.", albo "Przepraszam, Maciek, ale wiesz jak to jest, zapomniałam zjeść snickersa, więc pojebał mi się tekst." - coś w ten deseń.

 

[*]♥[*] Miłość - pamiętamy?

Następne częściList miłosny nr 17

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • NihiluśSmurf 14.04.2019
    https://youtu.be/ZeI0PXj7LIw
  • A. Hope.S 14.04.2019
    Jeżeli nie zostanę opluta... Ta teoria, to ma sens. Lecz( Z podkreśleniem na to słowa) osoba lub " Nadawca" jak to woli... z mojego punktu widzenia i krótkiej analizie musiała zostać mocno zraniona. Nie bym do czego piła czy dążyła, ale za każdym utworem coś się kryje i to banie równo ryje. Pozdrowienia Gargamel :D Piątak leci z mojej strony.
  • NihiluśSmurf 14.04.2019
    Czemu od razu "zraniona". Ktoś po prostu próbował mi zjebać humor i dostał "odpowiedź ulicy"
  • A. Hope.S 14.04.2019
    NihiluśSmurf aha... to wszystko tłumaczy... zaraz zerknę w nowe dzieło.
  • yanko wojownik 15.04.2019
    Zacząłem się interesować epistolografią .
  • Wrotycz 15.04.2019
    Mowa zależna, dwie niezależne, w sumie trzy sposoby wyartykułowania przeprosin. Ponieważ dla narratora miniatury powód - czyli treść tłumaczenia nie jest istotna, ale jednak je sformułował... sama chęć jest istotna, reszta (styl, treść) kompletnie nie.
    Ciągnąc dalej... hm poryw serca się liczy, emocja.
    I faktycznie też tak uważam. Szczególnie w miłości:)
    5.
    Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania