Poprzednie częściCzarodziejka Derka

Czarodziejka Derka (11)

Godzina 14:30. Sandra poszła do łazienki, a Amelia próbowała popisać się w kuchni, lecz Sandra i Marta wolały coś sobie wyczarować. Ale ona jest strasznie uparta. Marta grała w salonie na kinekcie ( wyczarowanym oczywiście ). Nagle usłyszała pukanie do drzwi. Odłożyła pilota i poszła otworzyć. W drzwiach stał mężczyzna w sile wieku. Patrzył na Martę jak na ducha. Dopiero teraz zobaczyła co trzymał w ręku. Był to pistolet rodem Science - Fiction. Facet wystrzelił, i trafił kulą w brzuch Marty. Derka spojrzała na niego, później na swój postrzelony brzuch, który zmienił kolor na zielony, zrobiła krzywą minę, i zemdlała.

 

Obudziła się w jakimś pomieszczeniu bez drzwi. Nagle zobaczyła tamtego profesorka za szybą. Stuknął w mikrofon, kaszlnął i zaczął mówić: Dzień dobry istoto.

Derka spojrzała na niego. Zaśmiała się. Mówił do niej jak do kosmitki. Rozejrzała się. W każdej chwili mogła wyjść, ale chciała się trochę pobawić. Nagle szyba lekko się wysunęła i Profesor rzucił jej drugi mikrofon. Skinęła palcem i mikrofon sam wylądował w jej dłoniach. Profesor nie mógł wyjść z podziwu. Derka zaczęła mówić do mikrofonu: Cześć profesorku! Będziesz robić na mnie badania? Bo ja tego strasznie nie lubię zastrzyków itd.

Profesor zaczął zapisywać coś na karcie.

Znów zaczął mówić: Jeśli będziesz chciała coś mi zrobić, to wszyscy w telewizji zobaczą ciebie, i video które nagrałem a w tedy będą chcieli robić na tobie badania!

Marta uśmiechnęła się. Postanowiła trochę poudawać. Zaczęła lamentować, złapała się za głowę: Ooo! Co ja teraz zrobię! Jak ktoś się dowie to co to będzie! To przecież mój sekret! -

W środku nie mogła wytrzymać ze śmiechu.

Profesor bacznie jej się przyglądał. W końcu oznajmił że idzie spać, i że jej też się to przyda. Derka była całkowicie wyluzowana. Klasneła w dłonie, i puste białe pomieszczenie, zamieniło się w fioletowy pokój, taki który miała u siebie w domu. Położyła się, spojrzała na doktorka przez szybę, i położyła się spać. Tak minął jej dzień pierwszy.

......................................................................

 

C.D.N

Następne częściCzarodziejka Derka (12)

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Jola 11.08.2014
    Nie chciała stamtąd uciec?
  • xMadelinex 11.08.2014
    właśnie nie :) ona chce tam się trochę pobawić
  • Jola 11.08.2014
    Ja bym uciekała od takiego piernika
  • Drassen Prime 11.08.2014
    Pobawić? hehe Bez skojarzeń oczywiście :P Ciekaw jestem co się stanie dalej

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania