Poprzednie częściCzarodziejka Derka

Czarodziejka Derka (5)

Obie skupiły się na kratach, by je zniszczyć. Były już u kresu sił, ale udało się! -Nareszcie!- powiedziały obie jednocześnie. Sandra uśmiechnęła się. - Razem mamy bardzo dużą siłę. -powiedziała. Wtem usłyszały że uruchomił się alarm! Musiały jak najszybciej uciekać! Już miały wyjść przez drzwi, gdy nagle z Sandrę rozbolała głowa, i zamknęła na chwilę oczy. Miała wizję. -Idą jego roboty.- powiedziała poważnie Sandra. -przez drzwi nie wyjdziemy. Musimy się z nimi rozprawić! - powiedziała..

 

Wyważyły drzwi. Derka i Sandra przygotowały się.Te roboty były ohydne, i nie wyglądały jak roboty, bardziej jak zombie. Miały wielkie paszcze, i zakręcone oczy bardzo puste, a charakterystyczną dla nich odznaką był pieprzyk przy nosie. Był wielki.

Najpierw krzyknęła Derka: WODA!- Potem Sandra: ZIEMIA! Pojawiły się także na ich plecach skrzydełka. Okazało się że powiększają się z siłą swojego właściciela, i właśnie powiększyły się Derce. A Sandra to miała je już do pasa! Derka skierowała rękę do zlewozmywaka. Przekręciła rękę, i jednocześnie przekręciła kurek. Zaczęła lać się woda, a Derka sprawiła że zaczęła odpychać zombie. Sandra tymczasem zaczęła z rąk wypuszczać liany które dusiły zombie. Na końcu obie odwróciły się do siebie. Trzymały się za ręce, a potem jednocześnie skierowały je w zombie. Połączone moce spaliły zombie.

 

Nagle do pokoju wszedł tamten mężczyzna - Co tu się dzieję do farfocla?! - krzyknął ze złości. I wtedy od progu przywitały go dziewczyny. Obie miały ręce do góry. Nad rękoma Marty świeciły zielone kule, a nad rękoma Derki były wielkie krople. Mrugnęły do niego. Musiał się poddać - To jeszcze nie koniec! - krzyknął. I zniknął...

 

Minął dzień od tej akcji, od tego czasu Derka i Sandra znów się zaprzyjaźniły się, i postanowiły walczyć przeciw czarnej magii....

 

C.D.N

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • Cave 28.07.2014
    do farfocla, dużo się dzieje ;)
  • xMadelinex 28.07.2014
    Przepraszam! Zrobiłam błąd! Tam gdzie było: Nad rękoma Marty świeciły zielone kule, a nad rękoma Derki były wielkie krople. Powinno być: Nad rękoma SANDRY świeciły zielone kule, a nad rękoma Derki były wielkie krople. :) Przepraszam!
  • Arleta G. 29.07.2014
    sweet ;D
  • Daniel 30.07.2014
    kiedy szósta część? :D
  • Grz 30.07.2014
    autorka chyba wyjechała na wakacje, tak coś podejrzewam
  • Cave 30.07.2014
    MOŻE nad MORZE :D
  • xMadelinex 01.08.2014
    Mieliście racje :D Wróciłam. Dzieńdobry ^.^
  • Daniel 01.08.2014
    Witaj :D
  • Ant 04.08.2014
    kiedy będzie obiecana część 6 ?
  • xMadelinex 06.08.2014
    SŁUCHAJCIE TO JUŻ WKURZAJĄCE!
    3 RAZ PRÓBUJĘ WRZUCIĆ 6 CZĘŚĆ, ALE ZAWSZE GDY JESTEM PRZY KOŃCÓWCE COŚ SIĘ DZIEJĘ I MAM WSZYSTKO OD POCZĄTKU! NIEBĘDE JUŻ CHYBA ROBIĆ 6 CZĘŚCI BO CAŁY CZAS PRÓBUJĘ! A PRÓBOWAŁAM ROBIĆ 6 CZĘŚĆ DŁUŻSZĄ NIŻ ZWYKLE! JUŻ CHYBA NIE BĘDZIE CZARODZIEJKI DERKI!
    NIEWIEM! WKURZYŁAM SIĘ OGROMNIE! PRZEPRASZAM ALE NIE WIEM! NIE WIEM!
  • Daniel 06.08.2014
    tak w ogóle to napisz do admina, niech doda Ci resztę opowiadań do konta wtedy dasz radę wrzucić kolejną część tak mi się wydaje :) I spokojnie bo złość piękności szkodzi :P
  • xMadelinex 06.08.2014
    Do piękności mi dużo brakuje :D Pisałam do admina i czekam aż mi je "odda" :D
  • xMadelinex 06.08.2014
    Na moim zdjęciu profilowym możesz zobaczyć jak wygląda Derka :D
  • Daniel 06.08.2014
    Ty narysowałaś? :D
  • xMadelinex 06.08.2014
    Mhm :) Wypuściłam teraz 6 część :D Uff... Nareszcie pisanie przebiegło pomyślnie :)
  • Daniel 06.08.2014
    Wow! Masz wielki talent do rysowania :D Pod jedną z Części była mowa o komiksie, można go gdzieś zobaczyć? :D
  • xMadelinex 06.08.2014
    Niestety nie :) Robiłam to na kartkach papieru :) I dziękuje za komplement
  • Daniel 06.08.2014
    Szkoda, bardzo chętnie bym kiedyś go obejrzał ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania