Poprzednie częściCzarodziejka Derka

Czarodziejka Derka (7)

Derka czekała przed salą operacyjną. Chodziła tam i z powrotem. Myślała że to przez nią Sandra umrze. Nagle w jej głowie pojawiło się światełko w tunelu. MAGIA!! Marta weszła do łazienki, i nagle przed nią pojawiła się Ragenbogen.

- Witam dziecko! - przywitała się radośnie.

- Cześć Ragenbogen. Wiesz jak użyć magii by uzdrowić Sandrę? - wypaliła.

- Czy coś stało się Sandrze? - zapytała z lękiem czarownica.

- Oj to powiem później! Teraz ty mi powiedz jak ją uleczyć! - spytała znieciepliwiona już Marta.

Niestety Ragenbogen powiedziała: Żeby ją uleczyć, potrzebne są dwie czarodziejki.

Derka się załamała. Jak ona ma ją teraz uleczyć?!

Jej rozmyślania przerwała Czarownica - Ale pomoc ci przyśle. - powiedziała.

Marta chciała też coś powiedzieć ale Ragenbogen znikła.

 

Derka znów czekała przy sali. Niewiedziała o jakiej pomocy chodzi, może przyjdzie Ragenbogen? Odbiegła od myśli, gdy zobaczyła że w jej kierunku idzie lekarz z jakąś nastolatką w jej wieku. Gdy wymienili słowa "Dzień dobry", Derka zapytała:

"Czy leczy pan moją przyjaciółkę?"

- Nie. Przyszedłem tu do ciebie, ponieważ moja córka mówiła że jesteś jej dawną koleżanką z podstawówki.

Marta się zdziwiła. przecież ona jej nigdy nie znała! Chciała wytłumaczyć lekarzowi że coś im się pomyliło ale lekarz odszedł i zostawił je same sobie.

- Hej, słuchaj to musi być jakaś pomyłka! Ja cię wogóle nie znam! - wypaliła Marta.

Dziewczyna spojrzała na nią od góry na dół i zaczęła chichotać - Ach, no tak! Jeszcze nic ci nie powiedziałam a ty musisz być ta nowa! Chodź do łazienki! - wzięła Derkę za rękę i zaprowadziła ją do łazienki. Marta nie wiedziała co się dzieje. Ta dziewczyna była energiczna, wesoła, beztroska i żywiołowa. Trudno było za nią nadążyć z tym co mówiła. Teraz przyjrzała się tej dziewczynie. Długie bląd włosy, upięte w dwie kitki sięgające pasa, uśmiechnięta buzia, bardzo jasno niebieskie oczy, i mały nosek.

- Gdzie nowa? Jaka nowa? - zapytała zbita z tropu Marta.

Dziewczyna zachichotała, i podała jej rękę.

- Jestem Amelia. A ty jak masz na imię? - zapytała.

- Jestem Marta. - powiedziała.

Amelia spojrzała na nią pytająco.

- To ty nie jesteś Derka? -

- No... Z jednej strony jestem Derka.

Amelia klasnęła w dłonie.

- Czyli to ty!

- No... Chyba ja. - odpowiedziała Marta.

Amelia przyciszyła głos.

- Przeprowadziła mnie tu Ragenbogen, jestem CZARODZIEJKĄ POWIETRZA.

Derka chwyciła się za głowę. Jest jeszcze jedna Czarodziejka? To niewiarygodne! Chwilę porozmawiały, potem uleczyły Sandrę.

 

.........................................................................

C.D.N

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Daniel 07.08.2014
    Fajne:D Ale może trochę za szybko ją wyleczył ;P
  • xMadelinex 07.08.2014
    :) też tak sądzę. Ale już nie będę zmieniać :p
  • Grz 07.08.2014
    co się stało, to się nie odstanie ;)
  • Daniel 07.08.2014
    I tak opowiadanie jest zacne ;D
  • xMadelinex 07.08.2014
    hehe :D Dzięki
  • Grz 07.08.2014
    coraz lepsze :)
  • xMadelinex 07.08.2014
    Dzięki Grz. Ogólnie robię stronkę gdzie można będzie zobaczyć jak wyglądają bohaterki, jak mają na nazwiska, i coś bliżej o nich. Strona jest w trakcie budowy, ale dziś wyślę linka :)
  • xMadelinex 07.08.2014
    Udostępniam link do CzarodziejkaDerka Wiki: http://pl.czarodziejkaderka.wikia.com/wiki/CzarodziejkaDerka_Wiki
  • Drassen Prime 07.08.2014
    Nadrobiłem całą Czarodziejkę i myślę, że nawet fajne, czekam na kolejną część ;) Mógłbym ci kilka błędów wytknąć, ale nie po to tu jestem :P Liczę, że sama je wyłapiesz i w następnej części nie popełnisz ;)
  • xMadelinex 08.08.2014
    Dzięki że zwróciłaś uwagę. Przez to będę ostrożniejsza :)
  • Drassen Prime 08.08.2014
    Nie jestem kobietą, sorry :P
  • xMadelinex 08.08.2014
    sorki pomylilo mi się :3
  • Drassen Prime 08.08.2014
    LOL pierwszy raz mi sie to zdarzylo :P Mimo, że napisałem -em, ale nic nie szkodzi ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania