Poprzednie częściCzarodziejka Derka

Czarodziejka Derka (3)

-Derka skup że się, bo niczego się nie nauczysz!-słychać było w starym domku. Derka z całych sił patrzyła na świeczkę. Pomyślała sobie że na tej zgaszonej świeczce, zaczyna palić się płomyk. W końcu jej się udało! Mały płomyk zaczął się zwiększać. -No.-powiedziała -te dla ciebie najtrudniesze masz już za sobą!- Marta spojrzała się na nią- A dlaczego dla mnie NAJTRUDNIEJSZE?- spytała. Jej ,,trenerka" odpowiedziała jakby to było oczywiste: No bo masz żywioł wody, a woda i ogień to przeciwieństwa... -A dlaczego mam akurat żywioł wody?-znów zapytała. -Ech...Derka-westchnęła -Ponieważ twój znak zodiaku to skorpion. Skorpion połączony jest wodą!

 

Ok, to teraz będzie woda...-powiedziała kobieta. -Staraj się zniekształcić wodę. Tak jak w hydrokinezie.-

Derka nie musiała się starać. Wystarczy że lekko machnęła palcem. -Wow. Zadziwiające!-powiedziała Ragenbogen z uznaniem. -To teraz jeszcze powietrze i ziemia.

 

Dalej Derce trening poszedł bardzo dobrze. Tamta babunia - czarownica już miała wychodzić kiedy przypomniało jej się: Och! Bym zapomniała! - uśmiechnęła się - zrobiła ręką jakiś symbol, i wtedy Derce wyrosły małe słodkie skrzydełka. -Jak będziesz chciała je usunąć, żeby nikt ich nie widział, po prostu pomyśl. To znikną!-powiedziała- Acha. I nikomu nie możesz powiedzieć... Noo, z jednym wyjątkiem-mrugnęła. -Jakim wyjątkiem?-spytała- Pamiętasz Sandrę? Jej możesz powiedzieć! -Alee.. Zerwałam z nią przyjaźń rok temu! Dawno już jej nie widziałam! - powiedziała. -Odbuduj z nią przyjaźń-powiedziała spokojnie Ragenbogen - Zwłaszcza że też jest czarodziejką...

 

Minęło parę dni od treningu. Derka wykorzystywała magię na co dzień, ale potajemnie. Miała teraz spotkać się z byłą przyjaciółką, której nie widziała dwa lata. Otworzyła klamkę od pokoju w którym miały się spotkać. Zobaczyła ją. W mgnieniu oka Sandra była już na jej ramionach. Martę zamurowało. -Nie wiedziałam że tak zareagujesz...-powiedziała wyraźnie zdziwiona.

Po cichu Sandra powiedziała: ,,Taak ja też nie" >:)

 

C.D.N

..................................................................................................................................

 

ALE... CZY ABY NA PEWNO PRAWDZIWA SANDRA? CZY MOŻE TO SPISEK CZARNEJ MAGII? CZYTAJ KOLEJNĄ CZĘŚĆ BO BĘDZIE SIĘ DZIAŁO!

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Grz 27.07.2014
    fajnie byłoby mieć takie tajemne moce. fajnie się rozwija historia ;) czekam na następne części
  • xMadelinex 27.07.2014
    dzięki za tak pozytywne nastawienie :) postaram opowiadania pisać codziennie.
  • usia;) 27.07.2014
    extra historyjka, kibicuję Derce
  • xMadelinex 27.07.2014
    Dzięki usia ;) Derka dziękuję za wsparcie xd

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania