Poprzednie częściLBnD 21- Ogłoszenie

LBnD 25-Anhedonia

Dawne wspomnienia pełne szczęścia niczym rodzinnie fotografie, krążyły w żyłach Felicji. Spragniona była doznać ich na nowo. Poczuć raz jeszcze wibracje pod skórą mające epicentrum w sercu. Lecz od lat żyła w stanie anhedonii, odtwarzając ciągle dawne namiastki radości.

Gdy tylko ujrzała reklamę mówiącą “Pozwolimy Ci poczuć dawne szczęście”, bez chwili namysłu podjęła decyzję. Po wypełnieniu formularza na stronie firmy, już nazajutrz otrzymała flakonik perfum. Spryskała nim siebie i poczuła namiętne dłonie pierwszego kochanka. Zapach listów od mamy, po tygodniach rozłąki.

Pewnego dnia spacerując ku rozczarowaniu ujrzała billboard z napisem “Perfumy Felicji”, a każda przechodząca obok niej kobieta pachniała identycznie. Jej prywatne szczęście rozmyło się w zalewie bliźniaczych.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Piotrek P. 1988 26.02.2021
    Dobry tekst. Zakończenie zaskakujące i uderzające w umysł. 5, pozdrawiam :-)
  • Vincent Vega 27.02.2021
    Dziękuję :)
  • LBnDrabble 27.02.2021
    Witamy w Bitwie i życzymy dobrej zabawy i ciekawych konkurencji.

    Literkowa
  • Dekaos Dondi 27.02.2021
    Vincent Vega↔Tak to jest. Gdy wszyscy "to mają" traci na wartości. Tu jeszcze bardziej.
    Ukazałeś pewną zależność:)
    Obadaj po swojemu:))
    A gdybyś coś zmienił, to wiesz↔100
    Spragniona, pragnęła doznać ich na nowo,
    Gdy zatem ujrzała wielką reklamę mówiącą...
    ...szczęście, bez chwili namysłu, podjęła decyzję.
    ... firmy, już nazajutrz otrzymała flakonik perfum. Spryskała nim siebie...
    Pozdrawiam:)↔5
  • Vincent Vega 27.02.2021
    Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie. :)
  • Pan Buczybór 27.02.2021
    Ciekawe przesłanie. Indywidualizm doświadczania jest ważny, bo jako ludzie zawsze chyba pragniemy czegoś unikatowego.
    Niepokoi mnie za to stan techniczny tego tekstu. Zdecydowanie za dużo przecinków. Popracuj nad tym.
    Pozdro
  • Vincent Vega 27.02.2021
    Dziękuję bardzo, poprawki poczynione. Pozdrawiam serdecznie. :)
  • LBnDrabble 29.03.2021
    ZAPROSZENIE
    Rozpoczynamy głosowanie. Osiem drabbli i tylko 800 słów do czytania.
    Czytamy, komentujemy i głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego?
    Głosujemy do 02 /piątek/ godz. 23.59

    Liczymy na Ciebie! Na czytanie i pozostawienie komentarzy.

    Literkowa pozdrawia
  • Pasja 29.03.2021
    Anhedoni to stannie obniżonej zdolności odczuwania: przyjemności.
    Czasem odmienność powoduje zapadanie się w samotność. Wyjście z takiego stanu czasem jest zbyt długie ale również może okazać się zbyt pospolite. Czy przyjemność można mnożyć w nieskończoność?
    Ciekawe zapachy.
    Pozdrawiam
  • Pasja 29.03.2021
    * Anhedonia to stan
  • Vincent Vega 30.03.2021
    Dziękuję bardzo za komentarz. Pozodwiam:)
  • Shogun 01.04.2021
    Bardzo ciekawe drabble z przesłaniem. Tak, zazwyczaj gdy coś jest "towarem" powszechnym, łatwo dostępnym, to wartość jego jest niska.
    A jeszcze gorzej, gdy samemu wszystkim dookoła zapewni się radość i szczęście, to wtedy nasze własne nie ma się gdzie podziać, lub tłamszone jest przez innych "tłum".

    Pozdrawiam :)
  • Vincent Vega 01.04.2021
    Dziękuję i pozdrawiam :)
  • Ocalić Myśl 02.04.2021
    Podoba mi się pomysł i przesłanie. :)
    Każdy człowiek ma w sobie coś wyjątkowego. Warto pielęgnować i doceniać różnice między ludźmi.

    Pozdrawiam serdecznie. :)
  • Vincent Vega 02.04.2021
    Dziękuję bardzo za komentarz i pozdrawiam serdecznie. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania