Poprzednie częściLBnD 21- Ogłoszenie

LBnD 28 - Ojciec bez głowy

-Nie, bo wrócił po nadgodzinach zużyty jak podeszwa maratończyka. Nie, bo ojciec musi odespać po osiemdziesięciu siermiężnych, wyciskających z każdego pojedynczego pora na skórze hektolitry potu godzinach pracy. Sami pograjcie na konsolach, macie stosy gier. 

 

Dzieci Gustawa nie znały taty, Gustaw nie znał swoich dzieci. Co prawda niczego im nie brakowało, żyły jak dzieci Billa Gatesa, niczego prócz ojca. 

 

Pewnego dnia Gustaw zasnąwszy na nocnej zmianie został przez maszynę pozbawiony głowy. Ocknąwszy się zamarzył by przyrządzić z dziećmi grilla. Wstał wziął głowę pod pachę i wrócił do domu. Dzieci go nie rozpoznały, potraktowały obcego jak zombie, ćwiartując ojca kuchennymi nożami.    

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • kigja 26.05.2021
    Bardzo w stylu Dekaos'a Dondi :)

    Czy trzeba stracić głowę, żeby docenić to, co najważniejsze?
    Gorzko-refleksyjny z zaskakującą płentą.Pozdrawiam.
  • Vincent Vega 26.05.2021
    Dziękuję bardzo, pozdrawiam serdecznie.
  • Narrator 26.05.2021
    Koszmarny, lecz mimo to zabawny koniec. Dzieci Gustawa dorosną, a kiedy założą rodziny i będą miały swoje dzieci, też zostaną poćwiartowane. Strzał w piątkę!
  • Vincent Vega 26.05.2021
    Dziękuję za przeczytanie, pozdrawiam serdecznie. :)
  • Trzy Cztery 26.05.2021
    Można powiedzieć, że... stracił głowę dla dzieci:)

    Dobre.
  • Vincent Vega 26.05.2021
    Trzy Cztery dziękuję bardzo :)
  • LBnDrabble 27.05.2021
    Witamy w Bitwie! Życzymy fajnej zabawy ze stu-słówkami.

    Literkowa
  • Dekaos Dondi 30.05.2021
    Vincent Vega↔Hmm... spojrzę trochę inaczej.
    Jakże często jesteśmy przyzwyczajeni to tego, że wszystko musi być na swoim miejscu.
    Ojciec w sumie, był tym samym ojcem, tylko "inaczej ułożonym"
    A nawet mógł widzieć więcej, mając głowę w rękach.
    Może wreszcie by dostrzegł, kwestię dzieci, ale nie dały mu szansy:)
    P.S↔Jak zwykle jeno sugestia:
    -Nie, gdyż wrócił po nadgodzinach zużyty jak podeszwa maratończyka. Nie, ojciec przecież musi odespać...
    To 2x niebo, trochę hmm... chociaż nawet jako przeciwieństwo, tego było?
    Pozdrawiam:)↔%
  • Vincent Vega 30.05.2021
    Dziękuję bardzo jestem wobec Ciebie niesamowicie wdzięczny za każde wskazówki i sugestie. Pozdrawiam:)
  • Pasja 04.06.2021
    Horror poruszający problem dzisiejszego społeczeństwa. Problem uzależnienia od internetowych gier i braku zrozumienia i wzajemnej relacji pomiędzy dziećmi a rodzicami. Zapracowani, zmęczenie nie potrafimy odnaleźć tego, co najważniejsze.

    Pozdrawiam na piątkę
  • Vincent Vega 04.06.2021
    Dziękuję ślicznie za wnikliwy komentarz. Pozdrawiam serdecznie. :)
  • Baba Szora 07.06.2021
    Zabawne :-)
  • Vincent Vega 07.06.2021
    Dziękuję bardzo :)
  • LBnDrabble 08.06.2021
    Zapraszamy na Forum: https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
    Rozpoczynamy głosowanie. Sześć drabbli i tylko 600 słów do czytania.
    Czytamy, komentujemy i głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego?
    Głosujemy do 12 czerwca /sobota / godz. 23.59
    Liczymy na Ciebie i na obowiązkowe czytanie i pozostawienie komentarza.

    Literkowa
  • Pan Buczybór 09.06.2021
    Prostota i swego rodzaju groteska. Fajne - można nawet się trochę wgłębić, gdy się przebije przez tą pozornie prostą powłokę.
  • Vincent Vega 09.06.2021
    Dziękuję bardzo:)
  • LBnDrabble 12.06.2021
    Autorze! Dzisiaj o północy mija pora do zagłosowania. Zapraszamy na Forum:
    https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
    Przeczytaj, skomentuj i zagłosuj według zasady: 3 - 2 - 1

    Literkowa

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania