Poprzednie częściLBnD 21- Ogłoszenie

LBnD 27 - Fasolka po bretońsku

Przy sklepowym regale wielkości wieloryba z nielichą nadwagą, starsza pani o wzroście zająca z postawionymi jak dwa maszty uszami, szukała pośród niekończących się pięter i długich niczym kolejki do lekarzy rzędów pstrokatych słoiczków, swojego przysmaku: fasolki po bretońsku.

 

Nie mogła go znaleźć, więc poprosiła o pomoc mężczyznę w wyprasowanych w kant spodniach i w białej koszuli, idącego razem z swoją ośmioletnią siostrzyczką o twarzy pączusia, on rażony jej prośbą, po chwili otępienia odpowiedział.

-Uwzględniając poświęcony czas i energię oraz cztery lata studiów, pomogę za…..

 

Dziewczynka w tym czasie wspięła się po jego plecach złapała słoik i wręczyła z uśmiechem staruszce.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 15

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (36)

  • Wertyt 06.05.2021
    Z uśmiechem. ..
    Pozdrawiam.
  • Vincent Vega 06.05.2021
    Pozdrawiam serdecznie, również pozdrawiam. :)
  • Narrator 06.05.2021
    Dziewczynka pojechała odruchem, podczas gdy on spekulował. Pierwszego zdania nie powstydziłby się Gerald Murnane. A tytuł dał mi inspirację do własnego drabble, na nieco inny temat, ale nie zdradzę. Zostawiam 5 i pozdrawiam.
  • Narrator 06.05.2021
    Już napisałem. Dałem tytuł „Fasolka czy bigos?”, żebyś nie posądził mnie o plagiat. Jeszcze raz dziękuję za inspirację :)
  • Vincent Vega 06.05.2021
    Przewrotnie to ja dziękuję bardzo za to, że mogłem Cię zainspirować. Pozdrowiam serdecznie :)
  • Rozrywkowy 06.05.2021
    Hi, hi :) Dobre.
  • Vincent Vega 06.05.2021
    Dzięki wielkie. :)
  • Justyska 06.05.2021
    Fajne, mądre i z humorem, ale tak sobie myślę, że drabble to tylko sto słów i wszystko powinno nieść znaczenie dla ogólnego sensu. Pierwszy akapit to super opis, ale wydaje mi się, że jest pusty znaczeniowo w odniesieniu do pointy. Ale to oczywiście tylko mój punkt widzenia.
    Pozdrawiam:)
  • Vincent Vega 06.05.2021
    Dla mnie to przede wszystkim dobra zabawa, choć nie zgodzę się, że pusty, bo osadza akcję w konkretnym miejscu, może przy długi. ;) pozdrawiam serdecznie i dziękuję za przeczytanie.
  • JamCi 06.05.2021
    Podobało. I uśmiechnęło mi paszczę z rana. I za ten uśmiech Ci dziękuję.
  • Vincent Vega 06.05.2021
    Nie mam za co :) dzięki za wizytę.
  • Piotrek P. 1988 06.05.2021
    Ha ha ha XD! Bardzo wesołe drabble z zabawnymi opisami. ?????, pozdrawiam :-)
  • Vincent Vega 06.05.2021
    Dziękuję bardzo za przeczytanie. :)
  • kigja 06.05.2021
    Rewelacja!
    A ten fragment rozłożył mnie na łopatki:

    Przy sklepowym regale wielkości wieloryba z nielichą nadwagą pani starsza o wzroście zająca z postawionymi jak dwa maszty uszami, szukała (...)

    Hahahaha. Bardzo mi się podoba z tym cudownym zakończeniem!
  • Vincent Vega 06.05.2021
    Dziękuję ślicznie i pozdrawiam gorąco :)
  • LBnDrabble 06.05.2021
    Witamy w Bitwie i życzymy ciekawej zabawy ze stu słówkami. Brawo!

    Literkowa
  • zingara 06.05.2021
    Dobre
  • Vincent Vega 06.05.2021
    A dziękuję bardzo:)
  • Marian 06.05.2021
    Krótkie, a fajne.
  • Vincent Vega 06.05.2021
    Dziękuję bardzo:)
  • Dekaos Dondi 06.05.2021
    Vincent Vega↔Ciekawe spojrzenie i styl:)↔Od razu mnie się skojarzyło, że leży ranny człowiek, a jeden stoi obok i np: lamentuje, a drugi, stara się go ratować. Oczywiście Twoje drabble, jest jeszcze o czymś↔zdaniem mym. Szczególnie druga część.
    Poniżej, to jeno sugestia. Obadaj.
    Przy sklepowym regale wielkości wieloryba z nielichą nadwagą, starsza pani o wzroście zająca z postawionymi jak dwa maszty uszami, szukała pośród niekończących się pięter i długich niczym kolejki do lekarzy rzędów pstrokatych słoiczków,
    swojego przysmaku: fasolki po bretońsku.
    Pozdrawiam:)↔%
  • Vincent Vega 07.05.2021
    Dziękuję bardzo, skorzystałem z wskazówki. :)
  • Morus 06.05.2021
    Całkiem niezłe i z humorem.
  • Vincent Vega 07.05.2021
    Dziękuję. :)
  • skandal 06.05.2021
    całkiem słusznie. wszystko musi być płatne. inaczej się nie utrzyma. inaczej nie ma racji bytu i padnie. git tekst!
  • Vincent Vega 07.05.2021
    Dziękuję za komentarz.
  • Pan Buczybór 07.05.2021
    Nieco koślawe, ale na pewno odpowiednio sympatyczne i pozytywne. Ogólnie te rozbudowane zdania mają swój urok i dobrze kontrastują z finiszem. Dobre drabble.
    Pozdrawiam
  • Vincent Vega 07.05.2021
    Dziękuję bardzo za komentarz. :)
  • Iza Luis 07.05.2021
    Urocze i sympatyczne opowiadanie.
  • Vincent Vega 07.05.2021
    Dziękuję bardzo. :)
  • LBnDrabble 13.05.2021
    Rozpoczynamy głosowanie. Pięć drabbli i tylko 500 słów do czytania.
    Czytamy, komentujemy i głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego?
    Głosujemy do 18 maja /wtorek/ godz. 23.59
    Dziękujemy za udział i zapraszamy do zagłosowania.
    Liczymy na Autorów na obowiązkowe czytanie i pozostawienie komentarzy.
    Literkowa pozdrawia
  • Ant 15.05.2021
    Fasolka po bretońsku mnie tu przyciągnęła :>
  • Vincent Vega 15.05.2021
    Osobiście jestem jej wielbicielem ;)
  • Pasja 18.05.2021
    Dzieci doskonale potrafią się odnaleźć w sytuacji i bez spekulacji i wybiec ponad przeciętność. Jednak dorosną do i wszystko się zmieni.
    Fajny tytuł i ujęcie tematu.

    Pozdrawiam
  • Vincent Vega 18.05.2021
    Dziękuję i serdecznie pozdrawiam. :)
  • Patriota 17.07.2021
    Aha, już czytałem, tylko dawno temu.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania