Poprzednie częściStuwela — Młoda matka na gigancie

Stuwela — Czyste kobiety

Funkcjonariusz urzędu celnego kazał wytrząsnąć zawartość torby na stół. Jego uwagę przyciągnęło pięć par majtek.

— Na co pani tyle?

— Po jednej na każdy dzień. A te co zakładam w piątek, noszę również w sobotę i niedzielę.

Kazał jej pakować rzeczy. Stojąca za nią również wiozła majtki, nawet o dwie pary więcej.

— Poniedziałek, wtorek, środa… — wyliczała — później piorę.

Celnikowi przypadła do gustu taka odpowiedź. Podziękował kobiecie, po czym przeszedł do następnej w kolejce:

— Dwanaście par? To chyba nie na handel…

Uśmiechnęła się słodko.

— Lubi pan czyste kobiety?

Celnik w odpowiedzi podkręcił wąsa i pokiwał przytakująco głową.

— No to: styczeń, luty, marzec…

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 15

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (24)

  • JamCi 25.04.2021
    Z Benny Hilla pomysł?
  • laura123 25.04.2021
    Skąd by nie był, dobra stuwela. 5
  • LittleDiana 25.04.2021
    Wręcz groteskowa scena, ale dobrze napisana, zostawiam pięć
  • Piotrek P. 1988 25.04.2021
    Ten tekst poprawił mi humor. Czym bliżej zakończenia, tym zabawniejszy. 5, pozdrawiam :-)
  • Dekaos Dondi 25.04.2021
    Narratorze↔Jestem na Tak!!!↔Pozdrawiam:)↔%
  • Józef Kemilk 25.04.2021
    Co racja, to racja. Zdecydowanie nie była rozrzutna. :)
    5
  • Szpilka 25.04.2021
    Hahahahah, widziałam na filmiku Benny Hilla sznurki z wywieszonymi, fikuśnymi majteczkami i już niefikuśnymi majtasami, na pierwszych było - poniedziałek, wtorek itd., a na drugich - styczeń, luty itd.

    Pomysłowa stuwelka ??
  • Pasja 25.04.2021
    Szpilka, a ja widziałam we Lwowie w jednym mieszkaniu przypięte klamerkami na sznurku suszące się prezerwatywy. :)
  • Szpilka 25.04.2021
    Pasja

    Hahahahhahahaha ???, jak to ludzie na wszystkim oszczędzają ?
  • Pasja 25.04.2021
    W dobie braku wody i promowania akcji Woda dla Ziem to bardzo ekonomiczny i zaradny sposób na oszczędzanie wody.

    Pozdrawiam
  • Szpilka 25.04.2021
    Pasja

    ?
  • Morus 25.04.2021
    Bardzo śmieszna ta historyjka z majtkami i ciekawie napisana. Pozdro.
  • Tjeri 25.04.2021
    Muszę się wyłamać, bo mnie nie rozśmieszyło. Słów za mało, by tekst mógł ująć stylem, więc tym razem, dla mnie – utwór nieudany.
  • piliery 25.04.2021
    Ten kawał opowiadałem wielokrotnie. Nie wszystkich śmieszył. Mnie zawsze. I kto by pomyslał. Musiałm Cię znać więcej niż pięć lat temu. :D.
  • Narrator 26.04.2021
    Tak, to jest niezły kawał przerobiony w marne drabble. Niestety przeczytać to nie to samo gdybym opowiedział. Za komentarze i oceny wszystkim serdecznie dziękuję :)
  • To w sumie dowcip, a nie opowiadanie. Oczywiście dowcip dobry! ? Pozdrawiam
  • piliery 26.04.2021
    Gratki za "stuwelę". Jesli nie zastrzegłeś dla siebie - będę go używał. Mogę? :D
  • piliery 26.04.2021
    oczywiście, chodzi mi o słowo :)
  • Narrator 27.04.2021
    piliery Nie zastrzegłem, bo to słowo, jak wszystko co napisałem nie przedstawia żadnej wartości. Kopiuj, pożyczaj, na zdrowie. Tylko miej na względzie higienę serwera i nie zaśmiecaj go elektronicznym odpadem :)
  • Wrotycz 26.04.2021
    What? Serwować mizoginizm w mało śmiesznym dowcipie jako... stuweli?! No tego się nie spodziewałam po Narratorze :)
    Obniżyłeś lot... oby tylko na jeden raz.
    Pozdrawiam :)
  • Narrator 27.04.2021
    Wrotycz Nic co ludzkie nie jest mi obce :) Dziękuję za szczery komentarz.
  • No i śmieję się sama do siebie! ? Tekst nie przygniata ciężką energią i lekko się go czyta. Więcej!
  • Iza Luis 29.04.2021
    Nie znam żartu, więc drabble, jako podsumowanie ludzkich zachowań.
    Napisane z gracją i przewrotnym zakończeniem.
  • D.E.M.O.N 25.05.2021
    hahahaha, dobre.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania