Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Pasja 12.02.2017
    Koniec cierpienia Miriam. Hubert wpadl we własne sidła. Wreszcie wolna, ale czy bedzie miała spokój? Wyliczanka jednak się sprawdziła.5 Miłych snów
  • KarolaKorman 12.02.2017
    Już niewiele do końca, wszystko się wyjaśni, pięknie dziękuje za poświęcony czas :)
  • SisterofBlood 12.02.2017
    Klątwa jednak jej nie ominęła. :) 5
  • KarolaKorman 12.02.2017
    Bywają jednak rzeczy, które nie omijają człowieka, nawet jak broni się przed nimi rękami i nogami, dziękuję serdecznie :)
  • Adam T 12.02.2017
    ...musiał wsadzić głowę w to szerokie o i zaciągnąć - trochę to dziwnie wygląda, choć domyślam się, że pętla miała kształt litery o, czy tak? Zastanawiam się, co by było, gdyby Jaś nie był zagrożony, czy Miriam zrobiłaby to, co zrobiła. Bo działał trochę u niej, z jednej strony syndrom braku ojca, a z drugiej sztokhholmski. No, ale kiedy chłop pije, to wódka za niego myśli, zresztą nir tylko chłop. Ciekawe też, że pijanych traktował jak śmieci, a sam popadał w taką samą patologię no, ale kiedy bogacz pije codziennie, to to nie jest alkoholizm, alkoholikami są tylko ci biedni, tak myśli większość dobrze sytuowanych, czego osobiście nienawidzę. Ech, rozgadałem się :))) Piątka:))
  • KarolaKorman 12.02.2017
    To ,,o'' tworzyły dwie druciane pętle, które się ze sobą splatały. Po włożeniu w nią głowy, każda zaciągała się w swoją stronę, co tym bardziej utrudniało wyplątanie się.
    Myślę, że dalej obwiniałaby siebie i ubolewała nad krzywdą, jaką wyrządziła mężowi. Zadziałały ,,odpowiednie warunki''
    I kolejna kwestia, alkohol. Tu bohater pokazał swoją wyższość: ,,co wolno wojewodzie...'' i dodatkowo sprzyjające okoliczności.
    Jak coś jeszcze cię trapi, pisz, odpowiem :)
  • Specific_girl 12.02.2017
    Zrobiła to smao, co jej matka i babka. Nie pomogła. Należało mu się
  • KarolaKorman 12.02.2017
    Pięknie to ujęłaś :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania