cykl /48/ Łagodny drapieżca - yanko wojownik 997 O!

Zagryzłem koty, szczątki obróciłem w tak małe kawałki, że nikt mnie nie posądzi o profanację zwłok. Jednego próbowałem zjeść, był niesmaczny, ale jadłem dla zasady.

Koguty dobrze zakopałem, te są na dodatkowy posiłek, dobrze kruszeją, jak trochę poleżą w ziemi.

Listonosz ma wiele zapachów, jakby szedł stadem, przyczajam się, kładę przy furtce i udaję, że mnie nie ma, a kiedy podchodzi... wyskakuję ze swoimi kłami na wysokość jego twarzy, jeszcze nie udało mi się jej capnąć, ale kiedyś i do tego dojdzie. Stara sąsiadka wcale sama nie upadła, kiedy przyszła pożyczyć cukru, miała wypadek i umarła wskutek kontaktu głowy ze schodkiem. Lubię skoczyć i popchnąć.

Sikam na wszystko, jak nikt nie widzi i robię kupy specjalnie tak, by w nie wdeptywali.

Krzesło samo się nie złamało, a fotel sam nie podarł, szklanki same nie wypadły z kredensu.

Ale sprytnie udaję, że nie mam pojęcia, jak działają klamki.

Pies sąsiada nie utopił się w misce, kiedy pił wodę, z wyczuciem go podtrzymywałem, nie zostawiłem śladów po kłach, mam mocne szczęki.

Kiedy mnie karmią i głaskają, to mówią że jestem dobry, że łagodny ze mnie drapieżca.

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (35)

  • Poncki dwa lata temu
    Zamordował kotki? To BESTIA! ?
    Chyba y... wiem, ale dzisiaj nie strzelam. Obserwuję.
  • Jak panienka przed utratą cnoty hahaha
    Obserwator się znalazł?
  • Poncki dwa lata temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi
    kto wie, może trzymam dla tej jedynej... ?
    Pewne rzeczy łatwiej dostrzec jak się poobserwuje z różnej perspektywy, np. z perspektywy czasu ?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Poncki, Oj coś kombinujesz, jeszcze szczelę, że to →→→→ Poncki!!!
  • Poncki dwa lata temu
    yanko wojownik 997
    A to mogę dwa teksty wrzucić? Przecież mnie już wytypowałeś przy innym tekście.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Poncki, Dwa można.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Poncki, Dobrze to wiesz, odgadnięty kobinujesz:)
  • Poncki dwa lata temu
    yanko wojownik 997, a
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Poncki, A tak.
  • Poncki dwa lata temu
    Powiem Ci tak. Całkiem możliwe, że nie wiedziałem. Całkiem możliwe, że kombinuje, ale w sumie nic pewnego. Świetna zabawa :)
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Poncki, No pewnie:)
  • Poncki dwa lata temu
    yanko wojownik 997
    Tak samo jak Ty teraz możesz mówić nieprawdę i próbować zrzucić na mnie odpowiedzialność popełnienia tego tekstu, żeby oczyścić siebie z zarzutów ?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Poncki, Każdy może, ale jak ktoś zaczyna kombinować, to daje jakiś sygnał, że coś wie na temat. Może błąd zobaczył, może myśli, że jednak za słabo się ukrył. Kto tu zaczął od kombinacji?
  • Poncki dwa lata temu
    yanko wojownik 997
    Ja zacząłem pisać bo mam wrażenie, że nikt nie chce w tej zabawie pisać pierwszy. Jest to zrozumiałe - pokerface i te sprawy, ale ktoś zacząć musiał. Prawda?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Poncki, Tak "zawsze ktoś musi zacząć pierwszy", to dobre wytłumaczenie, tak żeby uwagę odwrócić, jak już ustrzelony. Jak nas atomówki nie rozniosą i w ogóle każdy dożyje końca - dowiemy się.
  • Poncki dwa lata temu
    yanko wojownik 997
    Bo dobra, to mogłem ja napisać, ale co jeżeli nie? Wtopisz swój strzał w smołę...
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Poncki, Sprawdzimy jak głęboko spenetruje beczkę:)
  • Poncki dwa lata temu
    yanko wojownik 997 Byle do dna :P
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Poncki, Przebije je.
  • yanko wojownik 997 i Poncki nie rzucać rekawicami. Tylko strzelać celnie! O!
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi, Poncki i to jest trafienie.
  • Poncki dwa lata temu
    yanko wojownik 997
    Hmmm, nie uwieżysz mi jak Ci napiszę, że tego nie napisałem prawda?
  • Poncki przyznaj się lepiej do tego czynu hihihi
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Poncki, Nie, bo tutaj to normalne, że się przeczy.
  • yanko wojownik 997 to może ty się przyznaj O!
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi, Jak trafiłem prawdziwego sprawcę, to nie będę za niego siedział.
  • yanko wojownik 997 co tam, wpasujesz się w regał hiihihi
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Poncki, Trafiony raz! Gratulancja!
  • Hejka! Wiecej, więcej O!
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Nie ma to, jak odpowiedni kamuflaż. Fajnie naisane:)↔Może Piotrek71??:)
  • Piotrek powiadasz. Po twarzy pewnie rozpoznałeś hihihi
  • Pasja dwa lata temu
    Lekki, a zarazem z krwistym pazurem. Szkoda tylko kotków.
    Stawiam na Yanko/ Dekaos

    Ukłony dla Autora
  • Połowiczna Pasją hihihi
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Pół trafienia, połowa Gratulancji!
  • Pasja dwa lata temu
    Dobre i to! Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania