Poprzednie częściDrabble - Termin ważności

Drabble - Po sąsiedzku

Gdy tylko zamknąłem drzwi, wiedziałem, o co jej chodziło. Była samotna, rozwiedziona, ponad pięć lat mieszkała w dużym domu zupełnie sama. Dzieci nie mieli, z tego co wiem. A ten jej facet – poszedł w tango z inną, azjatycką bizneswoman. Zauroczyła go grubym portfelem i podzielną uwagą. Wziąłem kąpiel, a potem przebrałem się w lepsze ciuchy. Wyciągnąłem z szuflady najdroższe perfumy i przygotowany na wszystko ruszyłem przed siebie. Kiedy stałem pod drzwiami jej domu serducho waliło mi jak młotem. Słyszałem każde uderzenie. W końcu otworzyła.

– Jesteś już – wyszeptała. – Mamy sporo pracy.

O tak, pomyślałem rozmarzony. Czyściliśmy te cholerne dywany pół dnia.

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (31)

  • Fajne :)
    Ale chochlik ukradł literkę --> Kiedy stałem poD drzwiami
  • Aleks99 rok temu
    Dzięki :)
  • Mimo wszystko tekst wabi napalone, można mieć orgazm przy trzepaniu... - dywanów choćby.

    "Popatrz młody kołchoźniku Twój PGR, wielki, szybki.
    Kombajnista z traktorzystą
    Na wykopkach robią striptis
    Popatrz młody robotniku
    Jak surówka spływa z pieca
    Jak twój kumpel brygadzista
    Przy wytopie się podnieca..."
  • MartynaM rok temu
    Fajny drabbelek... z efektem zaskoczenia na końcu. Super! 5
  • Aleks99 rok temu
    dzięki :)
  • Zdzisław B. rok temu
    Dobre drabble - takie, jak lubię, z siurpryzą w puencie :)
    PS. Przypuszczam, że dywany to były na rozgrzewkę. Przez 5 lat nazbierało się więcej męskich robót w domu. Ale może... mniemam, że na końcu jednak czekała nagroda. Tyle że może sił już mu zbrakło ;)
  • Aleks99 rok temu
    W nagrodę następnego dnia przepychanie zlewu :)
  • jerry rok temu
    Aleks99
    Antonii Grycuk! Dobrze ci idzie kamuflaż, ale się powoli wykładasz.
  • To nie jest Antoni.
  • jerry rok temu
    paluszki z paczuszki ciekawa odpowiedź :)
  • jerry
    Nie to nie ja. Antoni ma inny styl. I chyba nie po to skasował konto, by założyć nowe i dać się odkryć jerry'emu...
  • jerry rok temu
    paluszki z paczuszki nie będziemy ostrzyć szpicy, lepsi są paranoicy od śledzenia
  • jerry
    Zasiałeś we mnie ziarno wątpliwości, bo przecież nie znam Antoniego na tyle dobrze, żeby dać sobie rękę uciąć. Jeśli A99 to AG, to niech się dobrze bawi i wszyscy bawmy się w dobre pisanie.
    Miłego :)
  • jerry rok temu
    paluszki z paczuszki i to jest pozytywne cluo sprawy.
  • jerry rok temu
    clou
  • Aleks99 rok temu
    jerry nie wiem o co ci chodzi. To znaczy wiem, tu jest taka tradycja, każdy nowy użytkownik to klon innego starego użytkownika. Do tego chrzest młodziaków w postaci jadu na twarz z miejsca. Widziałem, mnie ominęło na szczęście. Nie jestem Antonim za którego mnie bierzesz. Po prostu lubię pisać i dzielić się twórczością na portalach. Tylko tyle.
  • Aleks99 rok temu
    paluszki z paczuszki jestem po prostu Aleks, i faktycznie dobrze się bawię pisząc
  • Aleks99
    Twój avek może wprowadzać lekkie zamieszanie.
    Ale najważniejszy jest fakt, że jesteś AUTOREM. Wszystko inne jest nic nieznaczącym tłem.
    Życzę dobrego pisania.
  • Aleks99 rok temu
    paluszki z paczuszki był tak losowy jak tylko można

    Pozdrawiam
  • jerry rok temu
    Aleks99 młodziaki nie mają takiego rozeznania pośród staroci :) Żaden nie leci na Forum i nie pyta o rzeczy, które nawet fizjologom sie nie śniły :)
  • jerry rok temu
    ja też jestem młodziakiem ha, ha, ha
  • Aleks99 rok temu
    jerry nie mierz wszystkich jedną miarą
  • Bettina rok temu
    Czciliśmy te cholerne dywany pół dnia.
    Ramadan?
  • Bettina rok temu
    Zamiast bzykania, trzepanie... dywanów .
    (Skomentował kolega z pracy.)
    😏
  • Dekaos Dondi rok temu
    Aleks99↔No ale, co pomarzył to jego. A zresztą nie wiemy, co komu wżyciu pisane, rzekłem wzniośle:)
    Pozdrawiam😏:)
  • Aleks99 rok temu
    marzyć zawsze warto ;)
  • Tjeri rok temu
    Hej! Przyzwoite stusłówka. Niespodziewankowy koniec sam w sobie akurat nie jest dla mnie naj w drabblu (trochę się przejadł), ale niewątpliwie jest poprawnym finałem dla gatunku.
    Uśmiechnęło mnie zdanie o "azjatyckiej bizneswoman": "Zauroczyła go grubym portfelem i podzielną uwagą." :D hihi
    Udana migawka.
  • Aleks99 rok temu
    Dzięki bardzo ;)
  • Akwadar rok temu
    Niezły tekst. Jakiś brak przecinka zauważyłem, ale to nic ;)
  • Aleks99 rok temu
    To tak specjalnie ;)
  • Akwadar rok temu
    Aleks99 tak właśnie pomyślałem ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania