Chłopak, który pokazał mi, jak żyć - Prolog

        Nie zdawałam sobie sprawy z tego, że moje życie, w jednej chwili może się zmienić.

 

        Usilnie próbowałam pozbierać to, co mogło jeszcze z niego zostać, posklejać kawałki, zebrać wszystko do kupy i żyć dalej, tak jak planowałam.

 

        Jednak los nie był dla mnie łaskawy. Namieszał w moim idealnym życiu, a ja bezskutecznie walczyłam, o to, aby nikt nie przebił muru, który budowałam przez ostatnie lata, a który za jednym dotknięciem stracił swoje fundamenty.

 

       Na to kim teraz jestem, ciężko pracowałam. Osiągnęłam to dzięki temu, że trzymałam się właśnie planu.

 

       Bałam się zmian, bałam się stracić to, co miałam — schemat, którego nie wolno było mi obejść.

 

       Miałam wszystko zaplanowane; każdy szczegół, każdy wywiad, każdy koncert. Jednak w moich planach nie było Nate'a.

       Faceta, który w jednej sekundzie, wywrócił moje życie do góry nogami i rzucił na głęboką wodą, w której miałam się utopić.

 

 

Mam wielką nadzieję, że moja powieść przypadnie wam do gustu i będziecie chcieć więcej i więcej.

 

Podoba Ci się opowieść? Daj mi znać w postaci gwiazdki ⭐ lub komentarza. Dziękuję, że jesteś! ♥️

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • blaackangel 08.07.2017
    Bardzo ciekawy początek, zaintersował mnie dlatego lecę czytać dalej :) I zostawiam 5
  • blaackangel 08.07.2017
    Aha i zapomniałabym. Według mnie świetny tytuł :)
  • SamantaLouis 15.07.2017
    Dziękuję!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania