Pokaż listęUkryj listę

Dogonić marzenia - Rozdział 1

- i błagam Cię Boże, żebym mogła Go poznać - tymi słowami od kilku tygodni koncze swoją modlitwę. Mam w niej na myśli mojego największego idola Chrisa Browna.

Wiem. To głupie. Słyszę to codziennie od mojej przyjaciółki. Ciagle mi powtarza żebym w końcu znalazła sobie normalnego chłopaka. Hmm gdyby to było takie proste ale jak to zrobić gdy w Twoich myślach jest ciągle Chris?

Muszę przed snem jeszcze na Niego popatrzeć. Jeden teledysk, drugi, trzeci i kolejny, jejku nie wytrzymam jest taki cudowny. Muszę zadzwonić do Marty. Pewnie będzie wkurzona moim gadaniem ale trudno.

- coś się stało? Julka jest już po 23, dziewczyno idź spać - to jej pierwsze słowa. Wydaje mi się ze ją obudziłam

- Marta ratuj ! Ja chyba oszaleje !

- znowu ogladasz klipy Chrisa? - mówi z lekkim poirytowaniem po czym dodaje z rozbawieniem - gdyby ten facet wiedział ile Ty robisz mu wyświetleń na you tube to padł by Ci do stóp.

- to nie jest śmieszne nie wiem już co robić.

- najlepiej będzie jak pojdziesz spać - ach ta Marta i jej wspaniałe rady - Jula pogadamy jutro w szkole, dobranoc i miłych snów z Chrisem w roli głównej.

Słyszę jej śmiech w słuchawce i mam ochotę ją walnac, szkoda, że nie stoi obok.

- ok, dobranoc.

Odkladam telefon i rzucam ostatnie dziś spojrzenie na Chrisa. Boże dosyć tego bo naprawdę oszaleje. Marta ma rację, najlepiej będzie jak pójdę spać.

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 15

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Judy 05.02.2015
    Czemu dialogów nie zaczynasz od wielkich liter? Zaczęło się tak średnio (jak na mój gust), ale zobaczymy jak się rozwinie :-p
  • BreezyLove 05.02.2015
    Sama nie wiem czemu nie są z wielkich liter ale teraz to zmienie ;)
  • Zaciekawiło, czytam dalej. Pozdrawiam
  • BreezyLove 18.02.2015
    Dziękuje, miłego czytania i mam nadzieję, że dalej się spodoba.
  • Ekler 20.02.2015
    zastanawiam sie czy to prawdziwa zajawka, czy tylko opowiadanie
  • BreezyLove 20.02.2015
    Ekler to tylko opowiadanie choć muszę przyznać, że mam lekkiego "świra" na punkcie Chrisa Browna ;)
  • Amy 21.02.2015
    Strasznie krótkie, nie wszędzie są polskie znaki i brakuje mi kilku przecinków, ale fabuła wydaje się ciekawa. :)
  • BreezyLove 21.02.2015
    Co do polskich znaków to piszę na telefonie i dlatego nie wszędzie są :)
  • Sarusia 22.02.2015
    Bardzo ciekawe biorę się za resztę rozdziałów :) za Chrisa Browna masz 5 ;)
  • BreezyLove 22.02.2015
    Dziękuje Sarusia :) widze, że nie tylko ja Go uwielbiam ;D
  • DuŚka ^.^ 06.03.2015
    Zaciekwiło mnie więc czytam dalej! :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania