Poprzednie częściDogonić marzenia - Rozdział 1
Pokaż listęUkryj listę

Dogonić marzenia - Tragiczne zakończenie

Był dwudziesty czerwca. Bardzo późny wieczór.

Andrzej przecieral oczy ze zmęczenia jadąc swoim tirem. Nienawidził tej pracy. Ciągle był daleko od rodziny a przecież miał dwójkę małych dzieci, które Go potrzebowały. Jednak to był jedyny sposób na to, żeby zapewnić byt rodzinie. Jeszcze pare godzin i będzie w domu. Uściska żonę i przytuli swoje maluchy i choć przez chwilę wszystko będzie w porządku.

- Cholerna robota - mruczal pod nosem. Był coraz bardziej śpiący. Jego oczy zamykały się powoli ale po chwili szybko je otwierał. W pewnym momencie gdy powieki opadły, Andrzej nie zdołał unieść ich ponownie. Stracił panowanie nad pojazdem i zjechał na przeciwny pas.

 

**************

 

W tym samym momencie gdy Andrzej walczył ze snem z drugiej strony jechało czarne Audi. W środku były dwie osoby. Na siedzeniu pasażera siedziała dziewczyna a z jej oczu płynęły łzy. Kierowca - młody mężczyzna na moment odwrócił wzrok od jezdni i spojrzał na nią ocierając jej łzy.

W następnej sekundzie słychać było tylko ogromny huk.

Tir Andrzeja z całą mocą uderzyl w audi.

Ulice w tym miejscu i o tej porze były zupełnie puste. Ofiary wypadku były zdane jedynie na siebie.

Andrzej zginął od razu. Odłamki szkła były w całym jego ciele.

Młoda para dalej znajdowała się w samochodzie. Z przodu było ogromne wgniecenie a Oni zostali uwięzieni w pojeździe. Siła uderzenia była tak duża, że choć oboje jeszcze oddychali to ich losy i tak już były przesądzone.

Chłopak zdołał złapać zakrwawiona ręką dłoń dziewczyny i wypowiedział magiczne słowa "kocham Cię". Dziewczyna mimo bólu jaki sprawiał jej najdrobniejszy ruch ścisnela Jego dłoń i usmiechnela się. Po tym oboje zamknęli oczy i odeszli z tego świata.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Aurea 27.02.2015
    Dobre, ale nie powiem że bardzo dobre, ale ogólny pomysł mi się podoba. Nie wiem jak inni ale ja uważam że za bardzo to skróciłaś/eś. Ale jeżeli taki miałaś pomysł twój wybór. Najbardziej spodobał mi się w Twoim opowiadaniu wątek miłosny :)
  • KarolaKorman 27.02.2015
    Naprawdę tragiczne, ładnie napisane. :(
  • BreezyLove 27.02.2015
    Skróciłam :) Ogólnie zakończenie miało być inne, miało być więcej rozdziałów tylko jakoś natchnienia zabrakło. Może kiedyś napisze inne zakończenie :)
  • phototka 27.02.2015
    Podoba mi się. Mało słów - dużo treści.
  • Sarusia 27.02.2015
    Bardzo fajne, ale nie miałabym nic przeciwko jakby było dłuższe ;) Jeśli kiedyś napiszesz inne zakończenie chętnie przeczytam :)
  • Życie i idealne jego zakończenie. Pozdrawiam
  • DuŚka ^.^ 12.03.2015
    Tragiczne :( Jest świetne, dobrze się to czyta :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania