Poprzednie częściOdnalezione szczęście. Prolog

Odnalezione szczęście. Rozdział 3

EVAN

 

CZTERY LATA WCZEŚNIEJ

 

- Wynocha z tego domu! - siostra krzyczała na mnie - Nic, tylko siedzisz na tym fotelu i się obijasz. W niczym nie pomagasz!

Ma 21 lat, a rodzice... po prostu nas zostawili.

Trzy lata temu, dokładnie w jej osiemnaste urodziny, powiedzieli jej, żeby się mną zajęła, a sami wyszli do parku niedaleko domu. Widziałem wszystko co robili. Wzięli sznur z domu. Powiesili się. Na naszych oczach! Nie mogłem przestać płakać. Krzyczałem, że to nie jest zabawne, modliłem się, żeby przestali. Oni tylko na mnie popatrzyli. Amy od razy zadzwoniła na pogotowie, ale było za późno. Nie udało się ich uratować. Umarli...

Wczoraj był pierwszy dzień, kiedy sięgnąłem po żyletkę. Nie bolało tak bardzo jak myślałem. przyniosło ulgę. Miałem dwie głębokie rany, które ciasno owinąłem bandażem, gdy siostra była w pracy. Miałem nadzieję, że nie zauważy. Jak się dowie, będę miał przerąbane.

Teraz była tak wkurzona, że postanowiłem wyjść z domu, żeby mogła płakać. Zawszy tak robiła po wybuchach złości.Pośpiesznie włożyłem buty i kurtkę i wyszedłem. Było zimno. Chodziłem długo, bez celu, aż w końcu ją zobaczyłem. Szła chodnikiem, miała na sobie zielony płaszcz do kolan i kozaki. Jej oko było podbite. Tylko tyle dostrzegłem zanim zaczęło lać. Wielkie krople deszczu uderzały o beton, a ja wciąż wpatrywałem się w dziewczynę. Właśnie weszła na pasy, gdy zza rogu wyjechało auto. Zdążyłem podbiec i odepchnąć nieznajomą na bok. Poczułem silne uderzenie i straciłem przytomność.

 

TERAZ

 

Przez wyjazdy siostry straciłem cały rok szkoły, więc jestem starszy od uczniów z mojej klasy.

Właśnie zaczynała się matematyka i wtedy ją dostrzegłem. Ani trochę się nie zmieniła. Te same brązowe włosy, piwne oczy. Ciągle była piękna. Chciałem podejść i powiedzieć, że szukałem jej całe 4 lata. Ale nie mogłem...

Rozmawiała z jakimś chłopakiem. Miał blond włosy i szare oczy. poczułem lekkie ukłucie w okolicach serca. Siedzieli razem, chyba ją rozbawił, bo z trudem powstrzymywała się, żeby nie wybuchnąć śmiechem. Miała cudowny uśmiech. Chciałem ją bliżej poznać.

Po skończonych lekcjach wróciłem do domu. Ciągle o niej myślałem i nie mogłem przestać.

- Hej. Jak w szkole? - spytała Amy.

- Jak na pierwszy dzień, to całkiem znośnie - odpowiedziałem. - Idę do pokoju. Jak coś to krzycz.

Nie czekając na jej odpowiedź pobiegłem po schodach do pokoju. Położyłem się na łóżko i zacząłem śpiewać:

 

Still I can't let you be

Most nights I hardly sleep

Don't see what you don't

Need from me...

 

Urwałem, po czym kontynuowałem:

 

Heaven doesn't seem far away anymore no, no

Heaven doesn't seem far away

Heaven doesn't seem far away anymore no, no

Heaven doesn't seem far away

 

-You are my heaven... - szepnąłem na koniec, wbiłem się twarzą w poduszki i zasnąłem.

 

 

 

[ Piosenka nie jest wymyślona przeze mnie. Ron Pope - A Drop In The Ocean ]

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • muuunie 20.06.2016
    Super. Bardzo mi się podoba historia z Evanem ^^
    Czekam na kolejne, 5
  • Alicja 20.06.2016
    Króciutka część. Pomysł z Evanem jest trafiony. Fajnie się czyta, gdy wydarzenia były w przeszłości.
  • ObcaPlaneta 20.06.2016
    Dziękuję :)
  • Szalokapel 21.06.2016
    Droga Planeto, mam takie samo zdanie, jak moje poprzedniczki. Opowiadanie z rozdziału na rozdział staje się coraz bardziej ciekawsze. Ten Evan jest taki intrygujący i ciekawy. Ogólnie podoba mi się jego życiowa historia, opisałaś ją tak psychologicznie. Trafiłaś w moje klimaty, chodź przyznam szczerze, że zawsze wolałam czytać horrory. 5. Czekam na kolejny rozdział.
  • ObcaPlaneta 21.06.2016
    Niestety, nie potrafię pisać horrorów. Dziękuję za 5 :)
  • Szalokapel 21.06.2016
    ObcaPlaneta / Nie ma się czym martwić :D Ja też nie haha, nie ma sprawy.
  • Alicja 28.06.2016
    Kiedy pojawi się kolejny rozdział?
  • ObcaPlaneta 28.06.2016
    Prawdopodobnie w tym tygodniu
  • Alicja 28.06.2016
    ObcaPlaneta, miło mi to słyszeć. Czekam :)
  • lea07 08.07.2016
    Świetne. Nie mogę sie oderwać 5
  • ObcaPlaneta 08.07.2016
    Chyba chodzi o to, żeby nie móc przestać czytać. Dziękuję :)
  • candy 18.07.2016
    Widziałem wszystko (przecinek) co robili.
    Tylko tyle dostrzegłem (przecinek) zanim zaczęło lać.
    Co za rodzice :( ogólnie mi się podoba, tylko momentami jest nieco chaotycznie, mam wrażenie, że zbyt szybko przechodzisz z jednej sprawy do drugiej. Ale i tak 5 :)
  • ObcaPlaneta 18.07.2016
    Dziękuję ci. Wiem, że chaotycznie, ale tak jest, gdy brakuje weny :(
  • candy 18.07.2016
    ObcaPlaneta rozumiem doskonale :C
  • dainty 18.07.2016
    Opowiadanie bardzo wciągające, więc lecę dalej :) 5
  • ObcaPlaneta 18.07.2016
    Cieszę się, że ci się podoba ^^

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania