Język Aniołów - 15 - Notatki

- Od Autora - Znowu coś w stylu specialu. Będą to notatki Naru (w dużym skrócie xD) o każdej postaci :D Ma to wam pomóc rozwiązać sprawę, bo już w następnym rozdziale go ujawnię ;) Tak, to już będzie koniec ;C Ale spokojnie, zaczęłam już nowe opowiadanie (komedię), będzie miało 7 rozdziałów, a potem znowu napiszę coś głębszego w tym stylu ;>

 

Nibutani Botan - wygnana anielica, współpracujemy, aby poznać mordercę. Poprosiła mnie o udowodnienie, że jest niewinna... Czy to możliwe, że chciała tylko znaleźć innego oskarżonego, mimo że sama to zrobiła? Jest dobrą aktorką i raz nie wahała się kogoś zabić... Mimo to wiele razy mi pomogła, chociaż wcale nie musiała....

 

Sakura Rihoko - ma wiele informacji o zabójstwie Kanako, potrafi rozmawiać z aniołami i zabijać dotykiem. Nie miałaby problemy z morderstwem i wymazaniem wspomnień, ale raczej nie ma w tym korzyści, poza tym pomaga nam...

 

Yuzuru Riste - moja siostrzyczka, nie możliwe żeby to ona zabiła! Nawet nie wiem, co robi na tej liście!

 

Dora Mihokare - przyjaciółka Kanako, mimo to moja siostra zrobiła jej wiele złego. Bardzo lubi Takiego, który skorzystał na śmierci Kanako. Naprowadziła nas na zły trop. Jest bardzo miła i mocno przejęła się jej śmiercią, martwiła się, gdy coś mi się stało...

 

Taki Subaru - nasz pierwszy podejrzany, skorzystał na śmierci Kanako. Ma zajawki sadystyczne, często manipuluje ludźmi. Mimo, że Nibutani potwierdziła jego niewinność nie mamy pewności, że nie dokonał zbrodni pośrednio.

 

Kazuki ?? - przyjaciel, a raczej podwładny, Takiego. Raz mnie zaatakował.

 

Hinata ?? - drugi przyjaciel Takiego. Jego winę potwierdza fakt, że umarł po użyciu na nim mocy Nibutani, nie wiemy jednak czemu.

 

Herkules - kot... Nie mieszkał z nami, gdy dokonano morderstwa, nie zmienia to faktu, że jest bardziej podejrzany niż Yuzuś.

 

Kanako Riste - postanowiłem nie wykluczyć opcji popełnienia samobójstwa. Wtedy jednak mogłaby spokojnie odejść z naszego świata....

 

Hiyama Saori - książę aniołów... Raczej nie podejrzany, ale skoro na tej liście jest Yuzuru i kot musiałem go dopisać.

 

Hibari Seiko - zdecydowanie podejrzana, ma obsesje na punkcie Nibutani, w dodatku z ich rozmowy wynika, że chcę, aby razem siedziały w czymś w rodzaju więzienia.

 

- Od Autora - To wy się męczcie, a ja jadę sb na wakacje :* xDD Oczywiście najbardziej podejrzana jest Seiko, ale czy ja byłabym taka dobra? A może napisałam to przed chwilą, aby was od niej odwieźć.. Ale wtedy po co pisałabym tamto (<--) ?? Gwarantuję wam tylko, że to ktoś z listy ;> Tak, Naru uwielbia swoją siostrzyczkę, można to wywnioskować w obu specialach ;)

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Oli-chan 20.08.2016
    A co jeśli to... Yuzuru? ;O Nie no, wiem, że nie :'D Hymm... Przeczytam to jeszcze raz... tylko oczami Sherlock'a Holmesa B)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania