Rudasizm

Na początek:

"..." - anioł/diabeł, bohaterka słyszy ich w głowie

 

 

Na pewno słyszeliście o aniołach stróżach, ale na stówę nie wiecie o diabłach stróżach. Niektórzy są na tyle pechowi, że mają zdolność kontaktowania się z nimi. Tak, właśnie jestem tym pechowcem, że od zawsze te dwa stróże latają mi nad głową. Diana to anielica, ma blond (wiadomo), kręcone włosy do ramion, duże niebieskie oczy i dołeczki na policzkach. Rumiana, idealna cera i uśmiech, który promieniuję, serio. Łucja to diablica z piekła rodem. Czarne, proste, włosy do pasa, zielone, kocie oczy i zawsze mocy makijaż. Można się domyślić jakie mogą być z charakteru. Ja jestem Aleksandra, ale wszyscy mówią do mnie Aleks. Jasna, prawie biała karnacja, duże zielone oczy i rude włosy do pasa. Mam 16 lat i własnie idę do pierwszej klasy w liceum, niestety przeprowadziliśmy się i teraz mieszkam sobie w małej miejscowości. Najgorsze jest to, że ludzie tam znają się od małego i jest jeden zespół szkół, więc bycie nowym to jak bycie kosmitą.

"POBUDKAAAA!"

Nie ma to jak piszczący diabeł o siódmej rano - mój budzik.

- Wstaję, wstaję, nie drzyj ryja.

" Próbowałam ją powstrzymać"- powiedziała Diana stojąca za moim diabelskim budzikiem. Wstałam i podeszłam do lustra, spojrzałam w nie i zobaczyłam siebie, diabła po prawej oraz anioła po lewej - norma.

" Mamy dziś Halloween?"- zapytała Łucja.

- Nie, a czemu pytasz? - odpowiedziałam ziewając.

" Bo tak właśnie wyglądasz."

" Nie słuchaj jej, jesteś piękna."

- Mówisz tak tylko bym nie dostała depresji przed pierwszym dniem szkoły Diano.

Kilka minut później stałam przed szafą z myślą każdej dziewczyny "Nie mam się w co ubrać". Łucja proponowała mi czarną mini, a Dina długą białą sukienkę. Po długiej kłótni z nimi obiema miałam na sobie czarne, długie spodnie z dziurami na kolanach, jakiś podkoszulek, ukochaną bejsbolówkę z logo zespołu i moje ukochane glany. Łucja była zadowolona, Diana lekko się skrzywiła. Szybko wzięłam mój plecak i popędziłam do szkoły.

" Nawet nie myśl o ucieczce kochana."- powiedziała Diana.

 

 

To moje pierwsze opowiadanie, jak by coś. Dziękuję!

Alesta

Następne częściRudasizm|2 Rudasizm|3 Rudasizm|4

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Livka 26.11.2016
    Super ^_^ zazdroszczę ^_~
  • KarolaKorman 26.11.2016
    Jak na pierwsze opowiadanie jest bardzo dobre. Jest fajny humor, opisy i niezłe dialogi. Tutaj tylko coś mi nie gra: ,,Po długiej kłótni z nimi oba miałam na sobie czarne, długie spodnie '' - sama przeczytaj tę część zdania, to zobaczysz.
    Witam na Opowi i zostawiam 5 na dobry początek :) I pisz dalej :)
  • Don Vito 22.01.2017
    Zajebiste zdanie XDDDDD
  • Don Vito 22.01.2017
    Poza tym powinno być "obojga", tak mi się przynajmniej wydaje
  • Alesta 19.07.2017
    Don Vito obojga tyczy kobiety i mężczyzny a tu mamy dwie dziewczyny
  • Amy 26.11.2016
    Ciekawy pomysł z tym diabłem i aniołem. :)
    "Co jest najgorsze ludzie tam znają się od małego"
    Albo wywal to "Co jest najgorsze", albo postaw tam znak zapytania, a może myślnik, bo tak tego zostawić nie możesz. Możesz też napisać, że najgorsze jest to, że ludzie znają się tam od małego

    "duże niebieskie oczy i dołeczki." Chyba powinnaś napisać, że w policzkach są te dołeczki, ja tak bym przynajmniej robiła.

    "rano-mój budzik."
    Poprawnie: "rano - mój budzik." Podobny błąd jest też w innym zdaniu. Pomiędzy myślnikami stawiamy spację.

    "-Mamy dziś Halloween?-zapytała Łucja."
    Tutaj to samo, też spacji brakuje.

    "-Mówisz tak tylko bym nie dostała depresji przed pierwszym dniem szkoły Diano."
    Poprawnie: "- Mówisz tak tylko(dodałabym "po to") , bym nie dostała depresji przed pierwszym dniem szkoły, Diano."

    To chyba nie wszystko, ale większość. Jeśli to Twoje pierwsze opowiadanie, to nie jest źle. Chętnie przeczytam kolejne i mam nadzieję, że się nie zniechęcisz moimi uwagami.
  • CukrowaPanda9766 27.11.2016
    Bardzo ciekawe opowiadanie sąsiadko ^.^ Nie wiem skąd ty bierzesz te wszystkie pomysły, ale na pewno kiedyś to odkryję ;D Narazie pilnuj się bo cię obserwuję ^_~
  • Don Vito 22.01.2017
    Rudasizm to częsty problem. Nikt nie lubi rudych chłopców, jedynie panie są ładne.
    Całość jest ok, 4
  • Jakie fajne opowiadanie :)
    Żałuję, że nie trafiłam tu wcześniej. Zgadzam się z Karolą, skoro to pierwsze opowiadanie, to jest dobrze ;) Podoba mi się, masz bardzo ciekawy pomysł. Lecę dalej.
    Zostawiam piątaka
  • Tanaris 27.01.2017
    Troszkę przypomina mi anime death note <3 hahah
    Zapowiada się ciekawie, daję 5 *,*
  • Podoba mi się mimo, że jest "dziewczynski" . Bardzo super :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania