Poprzednie częściDrabble – Ekstaza

Drabble – Reklama

Czujesz obawy, chodząc tyłem? Boisz się, że trafisz na niewidzialną przeszkodę? Z nami to już przeszłość. Lusterko czołowe REVERSE WORLD rozwiąże każdy problem.

 

Montowane na elastycznym pasku poziome lusterko pozwala bez zerkania do tyłu pewnie maszerować po każdej nawierzchni. Nie straszne będą dla ciebie pojawiające się znikąd przeszkody, lusterko REVERSE WORLD zapewnia pełne bezpieczeństwo.

 

I to nie wszystko! Automatyczna regulacja odległości lusterka REVERSE WORLD od oczu zapewnia idealną ostrość obrazu.

 

Lusterko REVERSE WORLD tylko dzisiaj w cenie 99,99 złotych, a dla pierwszych stu osób czeka błękitna szminka, zamieniająca pocałunek w ekstazę.

 

Zamów już dziś, a dodatkowo otrzymasz odstresowującą folię bąbelkową.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • madmike 07.11.2021
    Kupiłbym :)
  • Józef Kemilk 07.11.2021
    i super numer 0700 987 546 (koszt połączenia za minutę 199,99 zł)
  • Nawet fajne! Ja bym jednak nie kupił. Pozdrawiam 5
  • Józef Kemilk 07.11.2021
    To szkoda?
  • Cicho_sza 07.11.2021
    Takie wsteczne lusterko świetnie nada się do obserwacji tych co za plecami obgadują ?
  • Józef Kemilk 07.11.2021
    No tak, a taki marsz pewnie uruchomiłby jakieś nowe obszary naszego mózgu?
  • Dekaos Dondi 07.11.2021
    Józef Kemilk↔ No właśnie Twoje drabble, nakierowało mnie na pewien pomysł. Gdyby iść z zakupem, do tyłu, to jeszcze nie aż taki problem dla mózgu. Gorzej, gdyby mieć na oczach monitorki z dwóch kamer. Przedniej i tylnej.
    Byłby mix "uciekających" obrazów, do tyłu i do przodu, jednocześnie:)
    A swoją drogą, muszę wypróbować, jakby się szło w ten sposób:)
    Pozdrawiam:)↔%?
  • Józef Kemilk 07.11.2021
    Spoko. Może powstanie ruch chodzących do tyłu?. A twoja propozycja chyba by mi mózg upiekła?
  • Piotrek P. 1988 07.11.2021
    Ta zabawna reklama poprawiła mi humor. 5, pozdrawiam :-)
  • Józef Kemilk 07.11.2021
    Fajnie, że się podobało
  • Bezu 28.12.2021
    Rodem z P.K.Dicka absurd , który mógłby i prawdopodobnie gdzieś ma swoje miejsce na Ziemi . Z naszą wyobraźnią .....
    Pozdrawiam.
  • Józef Kemilk 31.12.2021
    Dzięki za koment i wizytę. Najlepszego w nowym roku.
  • Domenico Perché 28.12.2021
    Takie to głupie, że rodzi podejrzenia, że to nie tekst literacki, tylko autentyczna reklama z TV SHOP.

    Daję 5 za autentyczność.
  • Józef Kemilk 31.12.2021
    Dzięki. Najlepszego w nowym roku.
  • Pan Buczybór 28.12.2021
    I to jest dobre drabble. Fajnie pokazane jak bardzo reklamy robią z ludzi idiotów
  • Józef Kemilk 31.12.2021
    Dzięki. Najlepszego w nowym roku.
  • Jak się dobrze wypromuje, to wrzucą w ankiety po dwadzieścia groszy za wypełnienie, z zapytaniami: czy warte swojej ceny, czy nowoczesne, czy przykuwa uwagę, czy na miarę czasu i takie tam, za dużo ankiet można na tamie będzie zarobić.
  • Józef Kemilk 31.12.2021
    Dzięki. Najlepszego w nowym roku.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania